stoffen.net

587 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden607 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2022
stoffen.net voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ruime sortering aan stoffen en patronen. Wensen: Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur rits als optie erbij zetten. Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken. Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen. Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden. Succes.

31 okt 2023
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant. Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier. Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.

Beoordelingen voor stoffen.net

FK
Frans K.
Middelburg
De aflevering duurde lang en de verpakking was enigszins kapot bij aflevering. De vorige (vergelijkbare) bestelling zat in een doos wat beter beschermde. Deze levering was in een plastic verpakking gedaan die op meerdere plekken kleine gaten vertoonde waar vuil doorheen had kunnen komen. Wat gelukkig niet was gebeurd.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service ne processen te verbeteren. Ik heb deze feedback doorgegeven aan onze magazijnleiding en verzendafdeling zodat wordt nagegaan wat er aan de hand is geweest. De gebruikte folie zakken voor het versturen zijn zeer sterk en raken zelden of nooit beschadigt maar 100% uitsluitend kunnen wij dergelijke beschadigingen onafhankelijk van de gebruikte verpakking nooit. Zou een door u besteld artikel zijn beschadigt neemt u contact op met de klantenservice zodat zij dit dan voor u kunnen oplossen.
Leveringstermijn kan beter Spijtig dat er een bepaalde leveringstermijn wordt meegegeven en de levering pas een week later gebeurt! Ik ben snel nog naar een andere fysieke winkel moeten gaan om andere dingen te kopen voor mijn voorziene workshop
CS
Catharina S.
Nieuwegein
Groot assortiment stoffen. Ook patronen kunnen vinden. Zou handig zijn als bij álle patronen meteen vermeld staat hoeveel stof je nodig hebt per maat. Dan kun je in 1x shoppen. Verzending duurt best lang.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback, Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, processen en service te verbeteren. Bij veel patronen is onder de details, direct onder de foto van het patroon, een stofverbruik lijst aangegeven met hierin de benodigde hoeveelheid stof. (Houd u er rekening mee dat deze lijst vaak niet in het Nederlands maar Duits of Engels is daar niet alle patronen in het Nederlands beschikbaar zijn).
OK
Olha K.
Sint Odilienberg
Very nice textile! I like that each piece of fabric has a label with information. Everything is correct and delivered on time. Free samples. Very satisfied with my purchase.
Antwoord van stoffen.net
Thank you for your feedback. We use such feedback to improve our service, processes and products.

Prima

De bestelde stof is mooi en goed van kwaliteit. Fijn dat ik een aantal stofstalen kon mee bestellen, zodat ik goed een keuze kan maken voor mijn volgende bestelling (en)
AK
Angela K.
Rotterdam
Tussen bestellen en leveren zitten veel te veel dagen , tussen 3 en 5 wordt beloofd, maar er zitten uiteindelijk 10 dagen tussen betalen en leveren.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Wij doen er alles aan bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te versturen. Door het lange paasweekeinde, de vrijdag voor pasen is in Duitsland waar wij gevestigd zijn ook een feestdag, is er vertraging ontstaan bij het verwerken van bestellingen.
ID
Ingrid D.
Iddergem
Ik heb in het verleden 2 bestellingen gedaan van ongeveer hetzelfde bedrag. Zijn deze allebei geletterd? Staat er nog een factuur open?
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval a.u.b. contact op met de klantenservice zij kunnen u dan verder helpen bij het oplossen van een dergelijke aanvraag. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new

altijd naar tevredenheid

Regelmatig wat besteld en altijd naar tevredenheid. Mooi dat er een mogelijkheid is staaltjes te bestellen! Heel fijn!
30 mrt 2024
Stof zoals beschreven en snelle levering Ik had tijdje niet besteld omdat leveren zo lang duurde Nu dus niet
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Wij doen er alles aan onze producten zo goed mogelijk in beeld te brengen en te beschrijven zodat u als klant weet wat u ontvangt als u het betreffende artikel besteld en dan deze zo snel mogelijk te leveren.
CM
Christina M.
Tessenderlo
7 apr 2024
De kleur is mooi maar niet de kleur als op de foto en vind ook het stof iets te dun.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren. Wij doen onze uiterste best onze producten zo goed mogelijk in beeld te brengen en te beschrijven zodat u als klant weet wat u ontvangt als u een dergelijk artikel ontvangt. Wat betreft de kleuren: Op een beeldscherm getoonde kleuren kunnen op grond van instellingen, zoals ingestelde warmte temperatuur, helderheid en contrast, waarop wij geen invloed hebben, afwijken van de werkelijke kleur. Speciaal om dergelijke problemen te vermijden bieden wij een monsterservice aan. Van alle stoffen kunnen monsters worden besteld zodat u dan ziet en voelt wat u zou ontvangen als u een dergelijke stof besteld. Daar het verwerken van stoffen mensenwerk kan ook niet worden uitgesloten dat er een fout werd gemaakt bij het verwerken, verpakken van een bestelling. Het is in een dergelijk geval altijd raadzaam contact op te nemen met de klantenservice. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
Grote keuze van stoffen, gemakkelijk te bestellen, goede info bij de stoffen.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze shop en producten te verbeteren. Wij doen er alles aan artikelen zo goed mogelijk in beeld te brengen en te beschrijven zodat u als klant weet wat u ontvangt als u een artikel besteld. Zou er twijfel zijn kunt u bij stoffen altijd gebruik maken van de monsterservice. https://www.stoffen.net/online-begeleiding/samples.html
LS
Loes S.
Georgsdorf
Goede service en snelle levering. Mooie producten van goede kwaliteit
Antwoord van stoffen.net
de bestelling werd correct geleverd en voldeed aan de verwachtingen
Goede kwaliteit stoffen redelijk snel ontvangen en netjes verpakt
MS
Margo S.
Rotterdan
Makkelijk bestellen, snel en op afgesproken tijd geleverd.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze shop, producten, service en processen te verbeteren.
Fijn en snelle levering, mooie stof voor goede prijs
Antwoord van stoffen.net
Stof is snel binnen staaltjes duren langer
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Dat er verschil is tussen de bezorgtijden van stalen en bestellingen ligt aan de verschillende verzendmethoden voor dergelijke bestellingen. Stalen worden altijd als briefpost verstuurt en zijn daardoor duidelijk langer onderweg. Alle andere bestellingen worden als verzekerd pakket verstuurt zodat u hiervoor een track en trace nummer ontvangt waarmee een dergelijke zending kan worden gevolgd, dergelijke zendingen worden duidelijk sneller verwerkt en bezorgt door onze verzendpartner.
de kwaliteit is goed en de bezorging ook.
IO
Ingrid O.
Groningen
Prachtige stoffen. Keurig afgeknipt
Antwoord van stoffen.net
Product voldoet aan de verwachting.