stoffen.net

688 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden789 beoordelingen in totaal

13 feb 2024
Ruime sortering aan stoffen en patronen. Wensen: Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur rits als optie erbij zetten. Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken. Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen. Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden. Succes.

31 okt 2023
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant. Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier. Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.

Beoordelingen voor stoffen.net

4 jul 2024

De stof en de kwaliteit is prima

Het moment van bestellen en ontvangen van het product duurde langer dan ik gewend ben van online bedrijven. Een verbeterpunt is de betaling. Dat kan sneller en efficiënter. Nu moet ik zelf het geld overmaken, het banknummer overnemen etc. Dat hoeft m.i. niet meer zo veel tijd te nemen.
5 jul 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze shop te verbeteren. Wat betreft het betalen: Wij hebben in onze shop de keuze uit 5 verschillende betaalmogelijkheden waarbij de betaling bij 4 mogelijkheden zeer snel en efficient verlopen. De door u gekozen methode vooruitbetaling is hierbij de methode die de meeste tijd vraagt. https://www.stoffen.net/betaling-verzending/paymentMethods.html
6 jul 2024

Zeer tevreden

Mooie website, makkelijk bestellen, tevreden over de stoffen. Enige onduidelijkheid; stoffen kwamen uit Duitsland waardoor de levertijd langer was. Was geen probleem maar als dat duidelijk is bij de klant dan is exta levertijd geen probleem of kan je daar rekening mee houden.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze shop te verbeteren. De informatie over de Firma en daarmee met wie u te maken hebt en waar u besteld vind u in de colofoon onderaan de webpagina.
MO
Jammer dat het assortiment effen popeline zo is ingeperkt. Ik kon de felle tinten die ik al vaak had besteld niet vinden. Bijvoorbeeld felgeel. Anders is alles in orde, de goederen zijn op tijd geleverd zoals beloofd.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
22 jun 2024
Ik heb geen negatieve ervaring gehad, het bezorgen van mijn bestelling was snel, goed ingepakt, met uitleg hoe de lap stof te wassen etc. Ik zou zeker weer hier een bestelling kunnen plaatsen
24 jun 2024
29 jun 2024
Precies zoals op de foto’s Mooie stevige stof mooie kleuren Alleen de zelfkant rafelt wat maakt dat ik alles moest omzomen Dat was wel even jammer Snelle verzending Netjes verpakt
1 jul 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren. Wat betreft het rafelen: Dit is afhankelijk van de gekozen en gebruikte weefmethode van een stof het grootste deel van de stoffen zal aan de zijkant moeten worden afgewerkt er zijn relatief weinig stoffen waarbij dit niet noodzakelijk is.
ID
Ingrid D.
Iddergem

Keuze te over.

Wat je ook maar bedenkt, bij stoffen.net vind je het nodige materiaal. In alle geuren en kleuren en van goede kwaliteit. Het is best leuk shoppen!
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback on onze service, processen, producten en shop te verbeteren.
AH
Schnelle Lieferung, gute Keine mmunikation, sehr gute Ware. Eine halbe Stunde nach der Lieferung war der Liegestuhl wieder fit.
Antwoord van stoffen.net
Liebe*r DIY-Freund*in, wir freuen uns sehr über dein positives Feedback. Das ist eine super Motivation für unser gesamtes Team. Danke dafür!
LS
3 jul 2024

Stofstaaltjes

Ik had stofstaaltjes besteld. De levering (brievenbuspost) had mij betreft een stuk sneller gekunt.
4 jul 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Stofstalen worden altijd als briefpost verstuurt zodat u hiervoor geen trackingnummer ontvangt. Het is onze ervaring dat deze in de regel 5-7 werkdagen na ons versturen worden bezorgt waarbij het helaas voorkomt dat deze met enkele dagen vertraging worden bezorgt. Mogelijk hebt u over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn en al onze bestellingen vanuit het magazijn in Duitsland versturen
goede ervaring - op tijd verstuurd en ontvangen. materiaal volgens wens en verwachtingen.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze processen, service en producten te verbeteren.
Geleverd zonder problemen, stoffen zijn goed, wijken weinig af van de foto’s
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen, producten en shop te verbeteren.
Ruime keus, snelle verzending en goede prijs/kwaliteit verhouding
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze shop, processen, service en producten te verbeteren.

Burdapatroon

Het burdapatroon was niet overal even goed gedrukt. Vage lijnen
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren. Neemt u in een dergelijke geval contact op met de klantenservice zodat zij u dan verder kunnen helpen bij het oplossen van een dergelijk probleem. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
22 jun 2024
Nette prijzen en snelle verzending. Ik ben een tevreden klant.
24 jun 2024
Heel fijne stoffen en super service 😘 hartelijk bedankt
6 jul 2024
Producten als besteld en levering zoals aangegeven.
25 jun 2024
De staaltjes. De stof die u me toestuurde. Bedankt
25 jun 2024

Ruim assortiment, goede kwaliteit.

Goed aanbod, prima kwaliteit en snelle levering!
Antwoord van stoffen.net
Stoffen waren er binnen aangegeven tijd.
Antwoord van stoffen.net
Goede kwaliteit voor een nette prijs
30 jun 2024
De snelheid en label met afmeting.
1 jul 2024