stoffen.net

711 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden961 beoordelingen in totaal

Ruime sortering aan stoffen en patronen. Wensen: Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur rits als optie erbij zetten. Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken. Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen. Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden. Succes.

31 okt 2023
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant. Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier. Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.

Beoordelingen voor stoffen.net

28 sep 2024

Duurzaam, goedkoper en sneĺler verzenden!

Ik had 2 hele kleine dingen besteld die in een envelop pasten en in de brievenbus konden. De (veel te grote envelop die in een brievenbus past) kon ik volgen: vanuit Nederland verstuurd naar Duitsland Drosten, toen naar een Duitsland Munchen, vervolgens kwam deze 1,5 week later aan in mijn woonplaats in Nederland. Volgens mij is dit niet duurzaam en had dit anders gekund: in een gewone envelop en op de brievenbus. 1 a 2 dagen later in mijn brievenbus. Goedkoper, sneller en beter voor het milieu!
30 sep 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten. service en processen te verbeteren. De verzendkosten zijn aangepast aan de manier van verzenden die wij moeten gebruiken. Wij versturen alle bestellingen, met uitzondering van stalen, als verzekert pakket. Alleen op deze manier hebben wij de zekerheid dat een pakket aankomt bij onze klanten en tevens kunnen dergelijke zendingen dan worden gevolgd bij onze verzendpartner. Tevens zijn onze pakketten op deze manier verzekerd zodat mocht er iets met het pakket gebeuren wij de ontstane kosten vergoed krijgen. Dit zijn in onze ogen moderate kosten daar wij voor al onze pakketten groot of klein dezelfde kosten in rekening brengen. Dat de kosten in verhouding voor een kleine bestelling groot zijn begrijpen wij maar dit is helaas niet te vermijden. Wat betreft uw wens dergelijke zendingen in 1-2 dagen te leveren: Dit is helaas niet mogelijk wij zijn in Duitsland gevestigd en alle bestellingen worden vanuit ons magazijn in Duitsland geleverd. Wat betreft uw wens voor een duurzamere verpakking: Deze wens heb ik doorgestuurd naar onze magazijnleiding die hiervoor verantwoordelijk is. Het is ook onze wens over te gaan naar duurzamere verpakkingen waarover ook gesproken wordt en gekeken wordt naar mogelijkheden hiervoor.

Vreemde actie die annulering

Ik had een bestelling gedaan en die was ineens geannuleerd. Geld wel terug gehad. Stof was op, ik had het laatste stuk besteld. De volgende stond het weer op de site. Vreemde actie.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback, Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Een dergelijk probleem doet zich voor als een stof op het moment van verwerken van uw bestelling niet meer op voorraad of beschadigt blijkt te zijn. Om een dergelijke bestelling dan verder te kunnen verwerken wordt het betreffende artikel dan automatisch geannuleerd en ontvangt u het hiervoor betaalde geldbedrag terug. De medewerkers die uw bestelling verwerken en het systeem kunnen niet weten dat een nabestelde stof binnenkort wordt geleverd en dan besluiten een bestelling vast te houden tot de nieuwe levering daadwerkelijk is binnengekomen. Wij doen er alles aan dergelijke problemen te voorkomen maar dit is helaas niet in alle gevallen mogelijk.
25 sep 2024
Wat ik dacht te kopen, heb ik ook ontvangen. Dat ging voorspoedig. Kwaliteit zoals ik had verwacht, dus kleuren ook.
26 sep 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Wij doen er alles aan producten zo goed mogelijk in beeld te brengen en te beschrijven zodat u als klant weet wat u ontvangt als u een dergelijk product besteld.
30 sep 2024
Snelle levering, mooi en goed verpakt, per stof meer informatie (wasinstructies, advies, etc.) eraan vastgemaakt.
1 okt 2024
OK
Olha K.
Sint Odilienberg
28 sep 2024
Always high quality of textile! My favourite shop. Everything I bought was extremely awesome 👌
30 sep 2024
Thank you for your feedback. We use such feedback to improve our service, processes and products.
Mooie stoffen, goed verpakt en de verzending door DHL laat lang op zich wachten, jammer.
MS
Marja S.
Hoofddorp
26 sep 2024
Stoffen van stoffen.net zijn altijd van uitzonderlijk goede kwaliteit
27 sep 2024
6 okt 2024
Meer betaalmogelijkheden reactie op mail en sneller verzenden
8 okt 2024

Prima stof, duurt lang

Prima stof, duurt wel minimaal anderhalve week voor het komt.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Op grond van de enorme drukte bedraagt de verwerkingstijd van een bestelling momenteel 4-6 werkdagen. Wij doen er alles aan bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, verpakken en te versturen en weer terug te komen naar een "normale" verwerkingstijd van 1-3 werkdagen..
EK
Elly K.
Almere
27 sep 2024
Prima website, snelle en correcte afhandeling. Stof is prima.
25 sep 2024

Vertrouwen

Fantastisch stoffen winkel. Prima kwaliteit en snel bezorgen
28 sep 2024
Het duurde best lang voor mijn bestelling was verstuurd.
30 sep 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. De momentele verwerkingstijd van een bestelling bedraagt 3-5 werkdagen. Dat wil zeggen dat een bestelling 3-5 werkdagen na ontvangst van de betaling wordt verwerkt, verpakt en verstuurt. Wij doen er alles aan bestellingen zo snel mogelijk te verwerken,verpakken en te versturen.
IT
I T.
Den Bosch
3 okt 2024
Mooie stevige stof in de gestelde afmetingen ontvangen.
8 okt 2024
Bedankt voor uw feedback. wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren.
28 sep 2024
geen korting gekregen. en niet te bereiken telefonisch.
30 sep 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren. Het niet werken van een tegoedbon wordt meestal veroorzaakt door het niet voldoen aan de aan de tegoedbon gestelde eisen. Dit zijn bv de minimale bestelwaarde, artikelen zonder verzendkosten, of het bestellen van artikelen waarvoor de tegoedbon niet geldig is zoals nieuwe stoffen of al in prijs verlaagde stoffen of stofrestanten.  Neemt u in een dergelijke geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
Mooie kwaliteit stoffen Goed verpakt Vlotte levering
Door geven dat het bestelde is aangekomen bij jullie
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Als u bij ons een bestelling plaatst ontvangt u hiervoor omgaand een bestelbevestiging. Het komt voor dat een dergelijke door ons verstuurde email als SPAM wordt beschouwd en dan wordt opgevangen in het SPAM filter. Wij raden u dan ook aan het SPAM filter op dergelijke emails te controleren. Zou u ook hierin geen email van ons vinden raden wij u aan de klantenservice te contacteren zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
IH
Ingrid H.
Krimpen aan den IJssel
Snelle correcte levering. Ga zeker vaker bestellen.
7 okt 2024
Mooi aanbod, vanaf 50 euro geen verzendkosten.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen, producten en shop te verbeteren. OPM! De verzendkostenvrije grens ligt voor Nederland bij 59,00 EUR en voor België bij 69,00 EUR https://www.stoffen.net/betaling-verzending/shipping.html
29 sep 2024
Alweer een schitterende kwaliteit online gekocht
MB
MYRIAM B.
KIELDECHT
Bij een probleem..zorgen ze voor oplossing
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, processen en service te verbeteren. De klantenservice is er voor onze klanten om deze bij problemen/vragen te helpen en problemen op te lossen.