stoffen.net

638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden658 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2022
stoffen.net voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ruime sortering aan stoffen en patronen. Wensen: Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur rits als optie erbij zetten. Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken. Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen. Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden. Succes.

31 okt 2023
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant. Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier. Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.

Beoordelingen voor stoffen.net

8 dagen geleden een stof staaltje besteld en nog niks binnen en geen reactie op mail. Was van plan een grote hoeveelheid (25 mtr) te bestellen maar daar ga ik nog eens over denken
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new

Staaltjes besteld die niet geleverd worden.

Heb staaltjes besteld die niet geleverd worden, daarover gecommuniceerd via e-mail. Krijg alleen een automatisch standaard antwoord. Ik ga inkopen bij een andere stoffen handel.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, processen en service, daar waar nodig en mogelijk, te verbeteren. Wat betreft de tijdsduur tussen ons versturen en het bezorgen: Stalen worden als "normale" briefpost verstuurt derhalve hebben wij van een dergelijke zending geen trackingnummer.  Onze ervaring leert dat u een dergelijke zending 5-7 werkdagen na ons versturen in huis hebt waarbij het helaas voorkomt dat dergelijke zendingen met enkele dagen vertraging worden bezorgt. Mogelijk is over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn en al onze bestellingen vanuit het magazijn in Duitsland versturen.
20 jan 2024
De geschatte levertermijn was 15-17 januari. Daarna bevestigd 20 januari. Helaas heb ik niks ontvangen. Ik had de stof dit weekend nodig.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal. Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden.
Monster lapjes na 10 dagen nog niet ontvangen. Email gestuurd nog geen antwoord gekregen. Foto en Kleur op de website kloppen niet.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen, producten en shop te verbeteren.

Niks gekregen…

Verschillende stof staaltjes besteld, maar tot op de dag van vandaag nog steeds NIKS ontvangen. Erg teleurstellend.

Duurt lang!!!

10 dagen geleden stofstaaltjesbesteld. Nog steeds niet geleverd! Is brievenbuspost, waarom duurt het zo lang???
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Stalen worden altijd als "normale" briefpost verstuurt derhalve hebben wij van een dergelijke zending geen trackingnummer.  Onze ervaring leert dat u een dergelijke zending 5-7 werkdagen na ons versturen in huis hebt waarbij het helaas voorkomt dat dergelijke zendingen met enkele dagen vertraging worden bezorgt. Mogelijk hebt u over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn en al onze bestellingen vanuit het magazijn in Duitsland versturen.
3 feb 2024
De levering van de bestelling heb ik na 10 dagen nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat eer aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
Ik heb nooit de proef staaltjes ontvangen maar er wel voor betaald.

proefstukjes

Ik had twee proefstukjes besteld en deze zijn nog steeds niet binnen

Niks binnen gekregen… wacht Nogsteeds

Niks binnen gekregen… wacht Nogsteeds
Antwoord van stoffen.net
Kwaliteit van de stof oud
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren.
28 jan 2024
Zeer lange verzendtijd
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar mogelijk en nodig, te verbeteren. Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal.  Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
Nog niets ontvangen!
Nog niets ontvangen
Niets ontvangen
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Het spijt ons te moten horen dat er problemen zijn met een door u geplaatste bestelling. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
16 okt 2023
Twee lapjes stof besteld waarvan de ene perfect is, maar de ander vouwde ik uit en daar zit tot m’n verbazing een gaatje in. Niet aan de zijkant, dan had ik er misschien nog omheen kunnen knippen, maar in het midden. Ik moet er nog over bellen en ik ga ervan uit dat het opgelost word, maar het is wel een teleurstelling. Verder vond ik de levering een beetje traag, maar dat zal een milieu dingetje zijn, dus dat vind ik geen probleem.
16 okt 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Bij een dergelijk probleem neemt u contact op met de klantenservice zij helpen u dan verder bij het oplossen van een dergelijk probleem. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new

Tegenvallend aanbod en lange levertijden

Ik heb in het verleden vaak besteld. Vind nu het aanbod minder interessant. Ook blijft nog steeds de levertijd (te) lang. Ik heb vlak voor Kerst een bestelling geplaatst, na veel mailtjes met kortingen te hebben ontvangen. Nu na 10 dagen staat de bestelstatus nog steeds op Open. Ik ben dus bang dat het nog wel even gaat duren voordat ik de stoffen in huis heb. De website is op zich prettig en overzichtelijk.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze processen, service en producten te verbeteren. Door de extreem grote navraag, de afgelopen feestdagen en een inventarisatie is de levertijd momenteel langer dan normaal.  Wij doen er alles aan bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te versturen en weer terug te keren naar de "normale" levertijden. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
22 aug 2023
het enige waar ik mee zit is dat het heel lang duurde tot het bij mij was. Dat houd me tegen om snel te bestellen want ik maak van alles voor chihuahua's en klanten van mij zijn erg lastig ihihihihhi als het lang duurt voor ik aan iets kan beginnen voor hun heb ik echte bitches op facebook. En zij zeggen het online wat niet goed is natuurlijk. Verder is er aan de shop niets mis
23 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Een bestelling wordt in de regel in 1-3 werkdagen na ontvangst van de betaling verwerkt, verpakt en verstuurt. Na ons versturen duurt het in de regel 3-5 werkdagen om een dergelijke bestelling te bezorgen.
8 aug 2023

Late levering

De inschatting wanneer het geleverd zou worden was slecht. Op de laatste dag van de inschatting werd de bestelling pas aangemeld bij de bezorger en was dus nog niet eens onderweg. En dat kan gebeuren natuurlijk, het is zomervakantie, maar dan verwacht ik een waarschuwing of melding dat de zendtijden langer zijn.
14 aug 2023
Bedankt voor uw feedback, Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. De aangegeven levertijd is niet het tijdstip waarop verwacht wordt dat de levering plaatsvind maar het tijdstip waarop verwacht wordt dat een bestelling is verwerkt, verpakt en wordt verstuurt. Een bestelling wordt in de regel in 1-3 werkdagen na ontvangst van de betaling verwerkt, verpakt en verstuurt. Na ons versturen duurt het in de regel 3-5 werkdagen om een dergelijke zending te bezorgen.
15 nov 2023

geduld op de proef gesteld

Erg lang wachten op de bestelling en ook nog eens verkeerd gesorteerd bij de bezorging maar nu eindelijk, na 15 dagen, het bestelde uitgepakt. Morgen aan het naaien dus.. Inhoud pakket prima, afhandeling bestelling kan m.i. sneller.
16 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Door een plotseling ontstane extreem grote navraag is er een achterstand ontstaan bij het verwerken van bestellingen. Wij hebben hierop gereageerd en onze capaciteiten verhoogd om de hierdoor ontstane achterstand weg te werken. Het duurt echter enige tijd alvorens de hierdoor ontstane achterstand is weggewerkt en de levertijden weer terug zijn op een "normaal" niveau.