strayshop.nl- Logo - Beoordelingen

strayshop.nl

21 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden275 beoordelingen in totaal

De bestelling is snel en keurig netjes, volgens afspraak afgeleverd. Het kan zijn dat ik hetzelf fout gedaan heb, maar bij betaling werden mijn creditcard gegevens gevraagd. Deze card was nog nooit gebruikt. Mijn card is gehackt, er was voor ruim $1200.00 bij Best Buy gekocht.Niet door mij! Toen ik daar bij Strayshop melding via de mail van gemaakt heb, kwam er van Strayshop uit geen enkele reaktie.

11 jul 2023
DHL Parcel damaged. No reaction following the multiple photos and numerous emails! Complete lack of respect for the customer. A shame... Finally, in the face of such inertia, the only solution was to rebuild the parts and repairs at my expense. A shame for this incompetent seller, unable to take responsibility until this day.. DHL Pakket beschadigd. Geen reactie na de meerdere foto's en talloze e-mails! Compleet gebrek aan respect voor de klant. Zonde... Ten slotte was de enige oplossing, ondanks zo'n inertie, het herbouwen van de onderdelen en reparaties op mijn kosten. Jammer voor deze incompetente verkoper, tot op de dag van vandaag niet in staat om verantwoordelijkheid te nemen.. Colis DHL endommagé. Aucune réaction suite aux multiples photos et nombreux emails! Manque de respect total envers le client. Une honte... Finalement, devant une telle inertie, la seule solution fut de reconfectionner les pièces et réparations à ma charge. Une honte pour ce vendeur incompétent, inapte à prendre ses responsabilités jusqu'à ce jour..

Beoordelingen voor strayshop.nl

Top service!

Steeds direct antwoord op email. Was een probleem dat de vervoerder mijn bestelling te laat ging leveren voor de verjaardag van mijn zoon. Heb hun direct gemaild, en zij hebben dit onmiddellijk opgelost zodat ik de bestelling op tijd in huis had. Top service!
De bestelling was drie uur later dan de uiterste tijd.
Snelle levering. Degelijke latpulley.
Site is niet (altijd?) actueel. Kocht een artikel en ik kreeg pas bij eigen navraag een aantal dagen later te horen dat ze het niet meer op voorraad hadden en dat ze het geld zouden terugstorten. Teleurstellend en dat had beter gekund.
Alles verliep naar wens. Het bleek alleen dat de bijbestelde batjes niet bij de tafel bijgeleverd werden. Dit kostte wat telefoontjes om te horen dat deze afzonderlijk bezorgd zouden worden. Dit bleek het geval! Het zou fijn geweest zijn om dit van te voren te horen.
De kwaliteit is oke, voor wat het kost prima. Het is Ikea kwaliteit. Ik hoop er lang plezier van te hebben, maar uit en in elkaar doen echt af te raden. En ik denk dat hij niet heel oud wordt.
8 aug 2023
Tafel gemakkelijk te monteren, Heel goede opvolging van de levering. Heel goede tafel.....staat stevig
5 aug 2023
Prima service. Het in elkaar steken van de pooltafel echter was zeer frustrerend, enkele schuifplankjes waren te breed. Nochtans ben ik een prima doe-het-zelver.
29 jul 2023

Manhatten 7ft

Mooi product vlotte communicatie, de handleiding voor montage zou iets gedetailleerde mogen zijn omdat het nog helemaal zelf moeten worden samen gebouwd dit type
Everything was good, fast shipping and becomes Item in good conditions. Pool Table Looks great. Communication was OK. Thanks! Michael Kauffmann (France)
LB
Lex B.
Tilburg
20 jul 2023
prima geholpen en verkeerd bezorgde levering gelijk goed opgelost al voor ik foute aflevering terugstuurde.
12 mei 2023
Mooi assortiment, fijne website, marktconforme prijzen, snelle levering.
IM
Ivan M.
Haaltert
Correcte communicatie, faire prijzen, bestelling in perfecte staat geleverd.
RP
Rene P.
Apeldoorn
Hele mooie tafelvoetbal voor een goede prijs. Heel snel bezorgd.
5 sep 2023
Snelle levering van goede tafel
7 jun 2023
24 okt 2023