toysandgarden.nl- Logo - Beoordelingen

toysandgarden.nl

232 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden459 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 dec 2021
toysandgarden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Overzichtelijk bestelproces, duidelijke communicatie bij vervolgstappen, snel geleverd volgens opgave, goed verpakt. Produkt nog niet kunnen beoordelen.
HV
Harry v.
Nuenen

Mooie zandbak alleen klopte 1 plank niet kwa blokjes hout wat eraan zat. Erg balen.. hebben het zelf met de hand eraf gehaald omgedraaid en vast gelijmd daarna paste het. Duur genoeg en dat dat ook nog. Het is omdat je het online besteld en niet in de winkel in de buurt is anders allang terug gegaan. Het ging om deze blokjes zie foto. 1 daarvan dat aan dezelfde kant waardoor hij niet paste op de andere planken hout.

Beoordelingen voor toysandgarden.nl

HV
Harry v.
Nuenen

Correcte levering volgens opgave.

Perfecte leverancier.

De snelheid waarmee alles afgewerkt is en zelfs de klantenservice was super vriendelijk en oplossingsgericht. Niets was teveel. Perfect.
Hele snelle levering van de kinder picknicktafel met zand-/waterbak en parasol
Snel en juist
16 mrt 2024
9 mrt 2024
Snel en op tijd gebracht
Super snelle levering!
18 feb 2024
top
17 feb 2024
4 sep 2023
We kochten het Axi Maxi speelhuisje. Er waren fouten bij onze eerste levering. We werden direct verder geholpen. Vervolgens vonden we fouten in de handleiding. Deze werden zorgvuldig nagekeken. Heel fijn hoe wij als klanten gehoord zijn geweest. Bedankt!
22 mei 2023
Snel geleverd en degelijk en stevig materiaal!!! Onze kleindochter van 1 1/2 jaar heeft er gelijk al veel speelplezier aan beleeft. Makkelijk in elkaar te zetten! Goede handleiding! Echt een leuk en op zich veilig speeltoestel!a
15 jun 2023

De picknick-watertafel van hoge kwaliteit!

De picknick-watertafel is ongelooflijk netjes afgewerkt! Het bouwpakket is goed voorbereid en de schroefgaten zijn keurig verzonken. Kwalitatief een zeer goed product voor de bescheiden prijsstelling!!
28 jun 2023
Snelle verzending, ik was op dit moment even niet thuis maar ik werd netjes gebeld en ze legden het in de achtertuin top service! Snelle montage en nu al heel veel plezier ervan
28 aug 2023
Goede service. Er was iets kapot tijdens leveren en ze reageerden heel snel en konden het snel leveren. Het is een goed document om het speelhuisje goed te bouwen.
26 mei 2023
Prima service en zeer prettig telefoongesprek. Direct een mail sturen van het geen we besproken hadden. Geen verbeter punten. Ben zeer tevreden.