toysandgarden.nl- Logo - Beoordelingen

toysandgarden.nl

219 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden425 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 dec 2021
toysandgarden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Prima artikelbeschrijving, bestel- en betalingsproces. Tots and Garden valt hierdoor niets te verwijten. Wat echter wel onvoldoende was, was de bezorging. Dit verliep via een extern bedrijf en en de chauffeur was erg onvriendelijk en verwijtend (toen we vóór de bezorging de telefoon niet opnamen, maar wel ‘gewoon’ thuis waren). We kregen zelfs te horen dat hij na 2x niet opnemen eigenlijk niet wilde bezorgen. Al met al een vreemde gang van zaken. De beperkt sociale vaardigheden van de chauffeur waren een smet op het aankoopproces.

2 mei 2023
Meer de LEVERING via DPD dan de bestelling en / of het produkt. Er stond 2 werkdagen bij de bestellingop vrijdag, dus ik verwacht levering op maandag of dinsdag. Het is een kantoor lokatie en dus niemand aanwezig op ZATERDAG (nu extra kosten etc om zelf op te halen bij pick up point...) Wat ook erg onduidelijk was vanuit DPD...

Beoordelingen voor toysandgarden.nl

'Geen kat in de zak'

Duidelijke informatie m.b.t. de montage van de geleverde onderdelen. Materialen (houten componenten) zijn degelijk en de bouten en moerbussen (montagemiddelen) zijn van goede kwaliteit. Alles moet nog in de praktijk worden getest, maar de eerste indruk is dat er niet sprake is van 'een kat in de zak' aankoop.

klacht oude schommel nog niet afgehandeld.

Ik kreeg nog geen reactie op het insturen (per e-mail) van de bon van Bol.com, bij wie de oude, deels vergane schommel besteld werd. Verder heel tevreden
Alles super goed verlopen, vriendelijk contact en snel geregeld. Ook de producten zijn van een goede kwaliteit en makkelijk in elkaar te zetten.
30 mrt 2024
Snelle levering, goede kwaliteit en materiaal. Makkelijk in elkaar te zetten. Goede /duidelijke beschrijving aanwezig.
afspraken goed na gekomen en het art was mooi en keurig ,zag er solide uit in ieder geval ,vertrouwd kopen voor 100%
Snelle en perfecte levering, mijn keuze was een stuk goedkoper dan bij andere
MV

Volwassen speelgoed .

Blij mee kan ik weer in de tuin werken. Mooi afgewerkt en functioneel.
Ziet er mooi en strak uit en makkelijk te monteren
Snelheid van levering en kwaliteit van het product
TN
Thomas N.
Hamburg
Alles super, schnelle Lieferung, gerne wieder..
Hele snelle levering en volgens verwachting
WK
Wanda K.
Terheijden
Zeer goede prijs kwaliteit. Snel geleverd.
30 mrt 2024
Goede communicatie, tov latere levering

Klantenservice 👍👍👍

Prima en correcte klantenservice
Alles goed en op tijd geleverd
31 mrt 2024
Snelle levering en goed bezorgd!
Snelle bezorging, goed verpakt
Komen na wat je hebt besteld
JV
John v.