EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.264 beoordelingen in totaal

12 jan 2024
De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

9 dec 2023
Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

Nee want ik srop met eurotops je moet veel te lang wachten vergeleken bij andere firmaas daar heb meest binnen 2 a3 dagen
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd neemt om onze diensten te beoordelen. Wij waarderen uw feedback. Bij Eurotops streven we ernaar om klantenservice van hoge kwaliteit te bieden en ervoor te zorgen dat bestellingen zo snel mogelijk worden verwerkt en verzonden. We begrijpen het belang van snelle levertijden en we danken u dat u dit onder onze aandacht hebt gebracht. Wij waarderen uw inbreng en nemen alle feedback serieus. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten met ons te delen.
snelle bezorging, maar de prijzen vind ik wel wat aan de hoge kant in vergelijking met anderen.
HH
18 mei 2024
Levering duurde erg lang engelen bericht wanner het het geleverd zou worden
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen het dat u de tijd neemt om onze producten en diensten te beoordelen. Wij begrijpen dat levertijden een belangrijke factor zijn voor klanten, en wij streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Wij streven ernaar onze klanten waar voor hun geld te geven door middel van kwaliteitsproducten en een probleemloze winkelervaring. Zoals altijd, als u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Levertijd niet duidelijk
1 jun 2024
Wat is gekocht?
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij u te kunnen informeren dat u het artikel Leisure Vest heeft gekocht. We wensen u veel plezier met dit artikel. Uw Eurotops klantenservice
HF
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw feedback en vinden het jammer om te horen dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en we nemen alle feedback serieus. Wij begrijpen het belang van klanttevredenheid en zijn altijd op zoek naar manieren om onze diensten te verbeteren. Uw feedback helpt ons om onze gewaardeerde klanten beter van dienst te zijn. Bedankt dat u deel uitmaakt van onze gemeenschap.
HF
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat u een overwegend positieve ervaring met ons hebt gehad en waarderen het dat u de tijd hebt genomen om uw gedachten met ons te delen. Wij streven ernaar dat elke klant de best mogelijke ervaring heeft, dus we nemen alle feedback serieus. Wij waarderen onze klanten en zullen ons best blijven doen om de best mogelijke service te bieden.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. We zijn blij dat u een positieve ervaring met ons hebt gehad en waarderen uw feedback. Bij ons bedrijf is het onze missie om service en producten van de hoogste kwaliteit te leveren aan elke klant. Wij streven ernaar dat al onze klanten een prettige ervaring met ons hebben en dat hun tevredenheid op het hoogst mogelijke niveau ligt. We zullen uw feedback in overweging nemen terwijl we blijven streven naar uitmuntendheid. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.
23 mei 2024
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over ons bedrijf achter te laten. Wij stellen uw feedback op prijs en vinden het jammer om te horen dat uw ervaring niet zo positief was als we hadden gewild. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende service en een cultuur van klanttevredenheid. Hoewel we begrijpen dat er enkele gebieden zijn die verbetering behoeven, blijven we toegewijd aan het creëren van een plezierige ervaring voor al onze klanten. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen.
23 mei 2024
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons had. Wij waarderen de feedback van onze klanten en nemen hun mening serieus. Bij Eurotops streven we ernaar om de beste kwaliteit service te bieden die we kunnen bieden, en het is bemoedigend om te horen dat we aan die normen voldoen. Wij verontschuldigen ons voor eventuele problemen tijdens uw bezoek, en waarderen uw begrip tijdens het hele proces. Nogmaals bedankt voor uw input; het betekent veel voor ons als we blijven werken aan een uitstekende klantenservice.
Ik wil nooit meer van jullie bestellen die jullie geen respect voor jullie klanten hebben zoals ik wil mijn bestelling in de buurt mijn huis of mijn werk hebben en voor jullie allemaal ongepast en dat betekent jullie zijn erg erg arrogant en eigenwijs. In onze productiebedrijf '' Caparis '' in Leeuwarden heeft ook service punt voor GLS, DHL en DPD om pakketjes te afhalen. Caparis service punt te Leeuwarden ligt in Orionweg 2, ( voor hun postcode zoekt via Google ). Jullie eigenwijze gedrag is ook bij mij ongepast. Fijne dag verder. Amen ! Hoogachtend, Maryam Tondivar
30 mei 2024

Retro telefoonklapper komt kapot aan

Retro telefoonklapper besteld en komt een week later binnen helemaal kapot en het doosje was slecht met plakband ingepakt net of deze al eerder is gebruikt. Kan je het wel terugsturen maar dan ben je een kapitaal aan verzendkosten kwijt die je niet vergoed krijgt, lekker dan.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen over uw ervaring met onze retro telefoonhoes. Het spijt ons zeer om te horen dat het beschadigd is aangekomen en dat de verpakking niet aan onze gebruikelijke normen voldeed. Bij Eurotops streven we naar een bevredigende klantervaring door kwaliteitsproducten en -diensten te leveren. Wij nemen negatieve beoordelingen serieus en zullen uw feedback gebruiken om onze processen te blijven verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd neemt om uw gedachten met ons te delen.
Ja, dat is jammer. De service van Euro tops is zeer slecht.! maar de service van DHL, PostNL, DPD en USP is zeer beter dan GLS en Euro Tops.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over onze diensten. Wij begrijpen dat u een minder dan bevredigende ervaring hebt gehad met Eurotops, en wij verontschuldigen ons hiervoor. Bij Eurotops zetten wij ons in om onze klanten de best mogelijke service te bieden en streven wij ernaar om onze processen voortdurend te verbeteren. Wij stellen het altijd op prijs om van onze klanten te horen en gebruiken alle feedback om verbeteringen aan te brengen. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle input.
31 mei 2024

retourstorting?

ruim 3 weken geleden 2 broeken teruggestuurd, nog geen geld retour.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw feedback en begrijpen uw bezorgdheid over het retourneren van uw twee artikelen. Wij doen er alles aan om een goede klantenservice te bieden en te zorgen voor een naadloos retourproces, dus wij danken u dat u deze kwestie onder onze aandacht heeft gebracht. U kunt er zeker van zijn dat ons team hiernaar op zoek is en wij verontschuldigen ons voor het ongemak.

Bestelling na10 dagen niet ontvangen

Bestelling 2744087 van 16/05 nog steeds niet ontvangen!
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. Bij Eurotops streven we ernaar onze klanten de beste service te bieden en ervoor te zorgen dat alle bestellingen zo snel en efficiënt mogelijk worden ontvangen. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt. Als je nog vragen hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Hartelijk dank voor uw feedback.
Wacht nog steeds op de helft van mijn bestelling
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen alle feedback van klanten en het spijt ons te horen dat u nog niet de volledige bestelling hebt ontvangen. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat alle bestellingen op tijd worden uitgevoerd en verontschuldigen ons als wij enige vertraging hebben opgelopen. Bij [Bedrijfsnaam] streven we ernaar om uitstekende service en kwaliteitsproducten te leveren. Als u hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
AV
Arie v.
Rotterdam
31 mei 2024
BESTELLING NOG NIET ONTVANGEN
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. Het spijt ons dat uw bestelling nog niet is aangekomen. Klanttevredenheid is een topprioriteit en wij streven ernaar om elke keer weer een uitstekende service te bieden. Wij waarderen onze klanten en hopen kwaliteitsgoederen op tijd te kunnen blijven leveren. Wij danken u voor uw geduld terwijl wij dit probleem proberen op te lossen.
JV
Jan V.
Gemert
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw feedback en nemen deze serieus, omdat wij ernaar streven de best mogelijke klantervaring te bieden. Bij ons bedrijf zijn we er trots op dat we kwaliteitsproducten tegen concurrerende prijzen aanbieden en dat we ervoor zorgen dat onze klanten tevreden zijn met de service die ze ontvangen. We begrijpen echter dat niet elke ervaring perfect is en we staan altijd open voor opbouwende kritiek. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om u van dienst te zijn.
30 apr 2024

Dure produkten

Ik vind de produkten te duur, wel grappige en leuke hebbedingetjes, je kunt ze goedkoper kopen bij andere onlinewinkels
3 mei 2024
Bedankt dat u de tijd neemt om onze producten te beoordelen. Wij stellen uw feedback op prijs en waarderen uw mening. Wij begrijpen dat de prijs een belangrijke overweging is bij het online winkelen en streven ernaar om onze klanten concurrerende prijzen te bieden voor de artikelen die wij op voorraad hebben. We zijn er ook trots op dat we unieke, leuke producten aanbieden die u elders niet kunt vinden. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
25 apr 2024
Mooie klok. Maar hij geeft niet voldoende licht om ’s’nachts de tijd te kunnen zien en dat had ik wel verwacht.
25 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons product te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de klok en waarderen uw feedback. Hier bij ons bedrijf streven we ernaar om betaalbare kwaliteitsproducten te leveren die voldoen aan de behoeften van de klant. We begrijpen uw teleurstelling over de lichtniveaus, en we verzekeren u dat we de feedback van al onze klanten waarderen en gebruiken om onze toekomstige producten vorm te geven. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent.