EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.447 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

6 jul 2024
bestelde produkten worden in 1x gestuurd, op zich goed, totdat 1 artikel niet direct leverbaar is. paar dagen geen probleem, maar ettelijke weken later kan niet de bedoeling zijn.
8 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij dat u ons efficiënte verzendproces op prijs stelt. We verontschuldigen ons echter voor het ongemak dat is veroorzaakt door de vertraging in de levering van een van uw artikelen. Wij streven ernaar om op tijd te leveren, en we zullen eraan werken om dit aspect van onze service te verbeteren. Uw feedback is waardevol voor ons, en we hopen u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.
13 jul 2024
de klanten niet lastig vallen met dit soort kletspraat
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij stellen het op prijs om van onze klanten te horen en zijn blij om te horen dat u onze producten bevredigend vond. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij streven ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren zonder onnodige verkoopdruk. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zullen blijven werken aan het verbeteren van onze klantervaring. Hartelijk dank dat u voor ons bedrijf hebt gekozen.
Ik had bruine gebreide stoelpootjes besteld, die niet meer leverbaar waren, dus kreeg ik siliconen kattenstoelpootjes, die ik niet wil. dus heb ik ze teruggestuurd. Wat schetst mijn verbazing dat ik vanmorgen nog een keer de siliconen stoelpootjes kreeg, terwijl ik duidelijk had aan gegeven die niet te willen. Ook kreeg ik vanmorgen een nieuwe gids en Daarin staan de bruine, gebreide stoelpootjes wel weer in aangeprijsd. Wat is er nu juist? zijn ze wel of niet leverbaar!!!!!
Antwoord van EUROTOPS NL
Beste klant, Er is hier waarschijnlijk sprake van een misverstand. We hebben geen stoelpoten in ons assortiment. We beantwoorden je vragen echter graag. Uw Eurotops klantenservice
29 jun 2024
Na anderhalve week en diverse mails nog steeds niets ontvangen, ik ga mijn geld terug vragen. F.E.lenderink.
1 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het stelt ons teleur dat u uw bestelling na anderhalve week nog niet hebt ontvangen, want wij streven naar een tijdige en efficiënte service. De tevredenheid van onze klanten heeft onze hoogste prioriteit en wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. Uw feedback helpt ons te verbeteren, en wij stellen uw zaken op prijs. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
te duur, slechte informatie, slechte bezorging
Antwoord van EUROTOPS NL
Geachte gewaardeerde klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij zijn dankbaar voor alle feedback, of deze nu positief of negatief is. Wij verontschuldigen ons als onze prijzen hoog lijken en als de verstrekte informatie niet aan uw verwachtingen voldeed. Als bedrijf streven wij ernaar om voortdurend te verbeteren en de best mogelijke service te bieden. Uw ervaring weerspiegelt niet onze gebruikelijke normen en wij verzekeren u dat wij uw feedback in overweging zullen nemen om onze klanten in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Uw Eurotops klantenservice
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een aantal positieve ervaringen met ons bedrijf heeft. Het spijt ons echter om te horen dat uw algemene ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Bij ons bedrijf streven we ernaar om uitzonderlijke service te bieden en we verontschuldigen ons als we daar tijdens uw bezoek niet in geslaagd zijn. Wij waarderen uw feedback en zullen het gebruiken als een kans om te verbeteren. Wij danken u voor het kiezen van ons bedrijf en hopen u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.
AP
arie p.
zoetermeer
5 jul 2024
8 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij zijn u dankbaar voor uw feedback en het spijt ons te horen dat uw ervaring met ons niet aan uw verwachtingen voldeed. Ons doel is altijd om uitzonderlijke service te bieden en we verontschuldigen ons dat we in dit geval tekort zijn geschoten. Wij waarderen uw zaken en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om het goed te maken.
30 jun 2024
1 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente ervaring met ons bedrijf. Wij zijn dankbaar voor alle feedback, omdat het ons helpt om onze diensten te verbeteren. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons had. Wij waarderen ook uw eerlijke feedback over gebieden waarop wij ons kunnen verbeteren. Wij streven ernaar om de best mogelijke service te bieden en zullen uw opmerkingen in overweging nemen wanneer wij blijven groeien en ons verder ontwikkelen. Bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen.
5 jun 2024
Nee want ik srop met eurotops je moet veel te lang wachten vergeleken bij andere firmaas daar heb meest binnen 2 a3 dagen
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd neemt om onze diensten te beoordelen. Wij waarderen uw feedback. Bij Eurotops streven we ernaar om klantenservice van hoge kwaliteit te bieden en ervoor te zorgen dat bestellingen zo snel mogelijk worden verwerkt en verzonden. We begrijpen het belang van snelle levertijden en we danken u dat u dit onder onze aandacht hebt gebracht. Wij waarderen uw inbreng en nemen alle feedback serieus. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten met ons te delen.
12 jun 2024
snelle bezorging, maar de prijzen vind ik wel wat aan de hoge kant in vergelijking met anderen.
24 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de snelle levering van uw bestelling. Ons team werkt onvermoeibaar om ervoor te zorgen dat alle bestellingen op tijd worden geleverd. Wij waarderen uw feedback over onze prijzen. Als bedrijf streven wij ernaar om onze klanten producten van hoge kwaliteit tegen concurrerende prijzen te leveren. We begrijpen echter dat ieders budget en voorkeuren kunnen verschillen. Wees gerust, we houden altijd rekening met de opmerkingen van onze klanten om onze diensten en aanbiedingen te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen en voor uw steun. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
9 jun 2024
Levertijd niet duidelijk
24 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten over uw recente ervaring met ons bedrijf. Wij nemen alle feedback serieus, omdat het ons helpt om onze klanten te verbeteren en een betere service te bieden. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf hebt gehad wat betreft de levertijd. We begrijpen echter dat de levertijd u niet duidelijk is gemaakt en daarvoor bieden we onze excuses aan. Ons bedrijf hecht veel waarde aan transparantie en we zullen in de toekomst duidelijk communiceren over levertijden. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze klanten in de toekomst beter van dienst te zijn. Wij streven er altijd naar om u de best mogelijke service te bieden en betreuren het ongemak. Wij danken u nogmaals voor het kiezen van ons bedrijf en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
1 jun 2024
Wat is gekocht?
8 jun 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij u te kunnen informeren dat u het artikel Leisure Vest heeft gekocht. We wensen u veel plezier met dit artikel. Uw Eurotops klantenservice
23 jun 2024
24 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw feedback en zijn blij te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We willen u ook bedanken voor het feit dat u een aantal punten naar voren hebt gebracht die we kunnen verbeteren. Als bedrijf streven we naar uitmuntendheid in alle aspecten van ons bedrijf, en we nemen alle feedback serieus. Het spijt ons als u ontevreden was over bepaalde aspecten van uw ervaring. Bij ons bedrijf geloven we in voortdurend leren en groeien, en uw feedback helpt ons daarbij. Wij zullen uw opmerkingen gebruiken om onze diensten verder te verbeteren en ervoor te zorgen dat al onze klanten een positieve ervaring hebben. Nogmaals bedankt dat u ons als uw serviceprovider hebt gekozen. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn en u een nog betere ervaring te kunnen bieden.
HF
7 jun 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw feedback en vinden het jammer om te horen dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en we nemen alle feedback serieus. Wij begrijpen het belang van klanttevredenheid en zijn altijd op zoek naar manieren om onze diensten te verbeteren. Uw feedback helpt ons om onze gewaardeerde klanten beter van dienst te zijn. Bedankt dat u deel uitmaakt van onze gemeenschap.
HF
5 jun 2024
8 jun 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat u een overwegend positieve ervaring met ons hebt gehad en waarderen het dat u de tijd hebt genomen om uw gedachten met ons te delen. Wij streven ernaar dat elke klant de best mogelijke ervaring heeft, dus we nemen alle feedback serieus. Wij waarderen onze klanten en zullen ons best blijven doen om de best mogelijke service te bieden.
9 jun 2024
Ik wil nooit meer van jullie bestellen die jullie geen respect voor jullie klanten hebben zoals ik wil mijn bestelling in de buurt mijn huis of mijn werk hebben en voor jullie allemaal ongepast en dat betekent jullie zijn erg erg arrogant en eigenwijs. In onze productiebedrijf '' Caparis '' in Leeuwarden heeft ook service punt voor GLS, DHL en DPD om pakketjes te afhalen. Caparis service punt te Leeuwarden ligt in Orionweg 2, ( voor hun postcode zoekt via Google ). Jullie eigenwijze gedrag is ook bij mij ongepast. Fijne dag verder. Amen ! Hoogachtend, Maryam Tondivar
24 jun 2024
Beste Maryam Tondivar, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten en uw ervaring met ons te delen. Wij stellen zowel positieve als negatieve feedback op prijs, omdat dit ons helpt om onze diensten te verbeteren. Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze bezorgdienst. Ons bedrijf streeft ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden en wij verontschuldigen ons als wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij begrijpen uw voorkeur om uw bestelling in de buurt van uw huis of werkplek te laten bezorgen, en wij zullen hier rekening mee houden bij toekomstige verbeteringen. Ons bedrijfsbeleid is echter om bestellingen te leveren op het adres dat de klant tijdens het afrekenen heeft opgegeven. Hoewel we uw suggestie om een Caparis-servicepunt in Leeuwarden te gebruiken op prijs stellen, heeft ons bedrijf ervoor gekozen om samen te werken met specifieke bezorgers vanwege hun efficiëntie en betrouwbaarheid. Wij waarderen al onze klanten en hun feedback, en we hopen dat u ons in de toekomst nog een kans kunt geven. Nogmaals bedankt om uw gedachten met ons te delen. Vriendelijke groeten, Eurotops Kundendienst Bedrijfsmanager bij [Bedrijfsnaam]
30 mei 2024

Retro telefoonklapper komt kapot aan

Retro telefoonklapper besteld en komt een week later binnen helemaal kapot en het doosje was slecht met plakband ingepakt net of deze al eerder is gebruikt. Kan je het wel terugsturen maar dan ben je een kapitaal aan verzendkosten kwijt die je niet vergoed krijgt, lekker dan.
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen over uw ervaring met onze retro telefoonhoes. Het spijt ons zeer om te horen dat het beschadigd is aangekomen en dat de verpakking niet aan onze gebruikelijke normen voldeed. Bij Eurotops streven we naar een bevredigende klantervaring door kwaliteitsproducten en -diensten te leveren. Wij nemen negatieve beoordelingen serieus en zullen uw feedback gebruiken om onze processen te blijven verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd neemt om uw gedachten met ons te delen.
GB
GJA B.
Uithuizen
21 jun 2024
tot 2 x toe verkeerde bestelling gekregen moest het zelf weer terug sturen daar moeten jullie iets aan doen jullie fout dan pakket zelf ophalen. Eventueel op afspraak.
24 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten over uw recente ervaring met ons bedrijf. Wij waarderen alle feedback, of die nu positief of negatief is, omdat het ons helpt om onze klanten beter van dienst te zijn. Het spijt ons te horen dat u twee keer de verkeerde bestelling hebt ontvangen. Als bedrijf streven wij ernaar om alle bestellingen nauwkeurig en efficiënt uit te voeren. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u hierdoor hebt ondervonden. Uw suggestie om het pakket op afspraak door ons team te laten ophalen, zullen we zeker in overweging nemen om dergelijke gevallen in de toekomst te voorkomen. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze processen en diensten te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen en we hopen u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.
17 jun 2024
Ik Zou Gratis een horloge krijgen en geen verzendkosten. Het horloge heb ik gekregen na een telefoontje maar de bezorgkosten heb ik niet terug gekregen
24 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u het horloge hebt ontvangen zoals beloofd. Wij verontschuldigen ons echter voor enig ongemak met betrekking tot de verzendkosten. Bij ons bedrijf streven we ernaar om uitstekende service te bieden en onze beloften aan onze klanten na te komen. Uw feedback is belangrijk voor ons omdat het ons helpt om u in de toekomst beter van dienst te zijn. Wij waarderen uw steun en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.