EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL
Beoordelingen:

1.126 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.126 beoordelingen in totaal  

4,12
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 10 nov 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
EUROTOPS NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

de meest kritische beoordeling

9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(99)
(35)
(64)
Resetten
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Dure produkten

Ik vind de produkten te duur, wel grappige en leuke hebbedingetjes, je kunt ze goedkoper kopen bij andere onlinewinkels
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
13 dagen geleden
Bedankt dat u de tijd neemt om onze producten te beoordelen. Wij stellen uw feedback op prijs en waarderen uw mening. Wij begrijpen dat de prijs een belangrijke overweging is bij het online winkelen en streven ernaar om onze klanten concurrerende prijzen te bieden voor de artikelen die wij op voorraad hebben. We zijn er ook trots op dat we unieke, leuke producten aanbieden die u elders niet kunt vinden. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mooie klok. Maar hij geeft niet voldoende licht om ’s’nachts de tijd te kunnen zien en dat had ik wel verwacht.
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
25 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons product te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de klok en waarderen uw feedback. Hier bij ons bedrijf streven we ernaar om betaalbare kwaliteitsproducten te leveren die voldoen aan de behoeften van de klant. We begrijpen uw teleurstelling over de lichtniveaus, en we verzekeren u dat we de feedback van al onze klanten waarderen en gebruiken om onze toekomstige producten vorm te geven. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent.
AP
arie p.
zoetermeer
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Klantenservice telefoon verbeteren het bandje is opinieleiders, maar als het gesprek 3 maal door eurtops is beeindigd niet meer

Klantenservice telefoon verbeteren, er al drie maal na een hele tijd het bandje te hebben afgeluisterd
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
18 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen uw constructieve feedback en het spijt ons te horen dat u moeite had om ons aan de telefoon te bereiken. Bij ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en zorgen we ervoor dat onze klanten zo snel mogelijk de hulp krijgen die ze nodig hebben. Wij nemen uw feedback serieus en zijn op zoek naar manieren om onze telefoonsystemen te verbeteren, zodat onze klanten ons gemakkelijker kunnen bereiken wanneer dat nodig is.
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Bezorgbericht

Bestelling prima in orde. Zou graag bericht krijgen van koeriersdienst als ze komen afleveren (GLS)
Beoordeling melden
JW
Jos w.
Tilburg
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De goederen die verzonden moeten worden, eerst controleren op afwijkingen.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Hoe kan ik een zending oordelen die ik nog steeds niet ontvangen heb?
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
9 dagen geleden
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Wij stellen uw geduld tijdens het wachten op uw levering op prijs, en wij begrijpen de frustratie die gepaard kan gaan met vertragingen. Bij Eurotops zijn we trots op onze toewijding aan het leveren van kwaliteitsproducten en tijdige service aan onze klanten. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat veroorzaakt is door de vertraging in de verzending en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dergelijke vertragingen in de toekomst tot een minimum beperkt blijven. Dank u voor uw begrip.
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikelen worden vaak traag geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
16 apr 2024
Bedankt voor uw eerlijke beoordeling. We waarderen de feedback van onze klanten en waarderen uw input. Bij Eurotops streven we naar een uitstekende klantenservice en een tijdige levering van onze producten. We weten hoe belangrijk het is voor onze klanten om hun bestellingen op tijd te ontvangen en het spijt ons als we niet aan deze verwachting hebben kunnen voldoen met uw bestelling. We bedanken je dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht. We zullen uw feedback gebruiken om onze service in de toekomst te verbeteren.
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Een snellere levering
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
23 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven. Wij waarderen de mening van onze klanten en streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren. We begrijpen dat uw ervaring met ons beter had kunnen zijn en we doen er alles aan om naar onze klanten te luisteren, zodat we voortdurend verbeteringen kunnen aanbrengen. Ons doel is om een positieve klantervaring te creëren, en we verontschuldigen ons als we dit doel in uw geval niet hebben bereikt. Nogmaals bedankt voor uw feedback; het wordt zeer gewaardeerd.
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
18 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over uw recente ervaring achter te laten. Wij waarderen uw eerlijke mening en zijn blij te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons had. In ons bedrijf streven we ernaar om klanten het hoogste serviceniveau te bieden en tegelijkertijd een uitstekend product te leveren. Het spijt ons dat we in dit geval niet aan deze normen hebben kunnen voldoen. Wij nemen alle feedback zeer serieus en danken u dat u ons de kans geeft om waar nodig verbeteringen aan te brengen. Wij danken u nogmaals voor uw waardevolle input en hopen dat u ons in de toekomst nog een kans zult geven.
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Donkergroen besteld en mintgroen gekregen. Tape was bedoeld om witte CV afvoerbuis over te plakken met donkergroen omdat de buis niet beschilderbaar is. Dus heb ik niet gekregen wat ik besteld heb en toch heb ik 8 euro retourkosten moeten betalen. Ik vind het oneerlijk als ik iets bestel en ik iets anders krijg, dan toch met kosten zit.
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
9 dagen geleden
Geachte klant, Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. Het spijt ons dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Hier bij ons bedrijf streven we er altijd naar om de beste service en de meest nauwkeurige orderverwerking mogelijk te maken. Wij waarderen uw feedback en begrijpen hoe belangrijk het voor u is om te ontvangen wat u hebt besteld. Wij waarderen uw vertrouwen in ons en hopen dat u ons in de toekomst nog een kans zult geven. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om met ons te communiceren over uw ervaring.
DV
Dirk v.
Zuidhorn
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel op 1 april besteld. Was voorradig maar nu op 19 april nog steeds niet ontvangen. Heb mail daarover bestuurd en kreeg als antwoord dat het erg druk was. Jammer dat ze zelf niet het initiatief namen om mij te berichten. Dus dit is voor verbetering vatbaar
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
23 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hechten veel waarde aan de mening van onze klanten en het spijt ons te horen dat u problemen ondervindt bij het ontvangen van uw bestelling. Wij streven ernaar om de beste klantenservice te bieden en verontschuldigen ons voor eventueel ongemak. Wij begrijpen dat een snelle levering belangrijk is en zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen zo snel mogelijk ontvangen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
AV
Arie v.
Rotterdam
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Door sneller te leveren en de klant op de hoogte houden dit gebeurt niet een bestelling laat gemiddeld 10 dagen op zich wachten en als je contact opneemt wordt de schuld van de vertraging heel subtiel bij de vervoerder op he bordje gelegd.
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
23 apr 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Wij stellen alle feedback van onze klanten op prijs, zodat wij onze klantenservice kunnen blijven verbeteren. Ons doel is altijd om de best mogelijke service te bieden en we begrijpen dat het belangrijk is om bestellingen op tijd geleverd te krijgen. Wij streven ernaar om klanten op de hoogte te houden van eventuele vertragingen of wijzigingen in de levertijd en bieden onze excuses aan als dit in uw geval niet is gebeurd. We zullen ervoor zorgen dat deze kwestie in de toekomst wordt aangepakt. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bij annulering is niet gezegd dat ik alsnog mijn bankrekening moest geven. Pas bij navraag bleek dat nodig te zijn. Vreemd als al betaald hebt is het nummer bekend
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
13 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten en zorgen aan ons kenbaar te maken. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten een soepele en bevredigende ervaring te bieden. Wij verontschuldigen ons voor de verwarring die ons annuleringsbeleid heeft veroorzaakt, en hopen dat u in de toekomst een positieve ervaring zult hebben wanneer u met ons te maken hebt. Wij waarderen alle input van klanten, dus nogmaals bedankt dat u deze situatie onder onze aandacht heeft gebracht.
1 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog steeds geen onderbroekjes gehad dat is al een maand geleden op.1 april besteld maat 6
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
13 dagen geleden
Dank u voor uw beoordeling en voor het feit dat u deze kwestie onder onze aandacht heeft gebracht. Wij waarderen uw toewijding aan ons bedrijf en het spijt ons voor de vertraging in het ontvangen van de artikelen die u op 1 april hebt besteld. We zijn er trots op dat we kwaliteitsproducten met een uitstekende klantenservice leveren, en we hopen u in de toekomst nog betere ervaringen te kunnen bieden. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen.
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb bestelling niet ontvangen, dus geen goede beoordeling. Deze mail is prematuur.
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
23 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Wij stellen uw feedback op prijs en betreuren het te horen dat u uw bestelling niet hebt ontvangen. Bij Eurotops zijn we trots op het leveren van uitzonderlijke klantenservice met producten van hoge kwaliteit, en het lijkt erop dat we in dit geval niet aan die verwachtingen hebben voldaan. Het spijt ons voor het ongemak en we hopen het in de toekomst goed te maken.
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ikheb nog steeds niet ontvagen wat ik 3weken besteld.heb dat is waarde loos
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
18 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. Wij waarderen uw feedback en betreuren het dat het 2 weken heeft geduurd voordat u uw bestelling heeft ontvangen. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en ervoor te zorgen dat bestellingen zo snel mogelijk worden uitgevoerd. We verontschuldigen ons voor het ongemak en hopen dat u ons in de toekomst nog een kans zult geven. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en feedback.
WB
wim b.
diemen
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
eerde de besteling brengen ze kijken eens de email,s naar
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
16 apr 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten een soepele en efficiënte winkelervaring te bieden, inclusief tijdige levering en attente klantenservice. We waarderen je input en zijn voortdurend op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. We zullen de vertraging bekijken en u op de hoogte stellen. Nogmaals bedankt dat u de tijd neemt om ons te laten weten wat u van onze diensten vindt.
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niets ontvangen. Track and trace doet niets.
Beoordeling melden
Antwoord van EUROTOPS NL
18 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We waarderen uw eerlijke feedback en begrijpen uw frustratie over de vertraging in de levering. We streven ernaar onze klanten de best mogelijke service te bieden en betreuren het ten zeerste dat we daar in dit geval niet in zijn geslaagd. Zoals altijd is klanttevredenheid onze topprioriteit en we zullen ons best blijven doen om hieraan te voldoen. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback.