EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.442 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

6 jul 2024
bestelde produkten worden in 1x gestuurd, op zich goed, totdat 1 artikel niet direct leverbaar is. paar dagen geen probleem, maar ettelijke weken later kan niet de bedoeling zijn.
8 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij dat u ons efficiënte verzendproces op prijs stelt. We verontschuldigen ons echter voor het ongemak dat is veroorzaakt door de vertraging in de levering van een van uw artikelen. Wij streven ernaar om op tijd te leveren, en we zullen eraan werken om dit aspect van onze service te verbeteren. Uw feedback is waardevol voor ons, en we hopen u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.
2 jul 2024
Geleverde product is goed en beantwoordt aan de verwachtingen. De levering gaat wat stroever. Ik weet nooit precies wanneer er geleverd gaat worden.
12 jul 2024
Wij willen graag onze dank uitspreken voor uw positieve feedback over de kwaliteit van ons product. Wij streven ernaar om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen en deze te overtreffen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden tijdens het leveringsproces. Weet dat wij voortdurend werken aan het verbeteren van ons leveringssysteem om een soepelere en efficiëntere service te kunnen bieden. Hartelijk dank dat u voor ons bedrijf hebt gekozen.
goede prijs kwaliteit verhouding. Leveringen niet altijd direct, maar dat wordt gecommuniceerd, dus helemaal niet erg.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u onze prijs- en kwaliteitsverhouding waardeert. Hoewel we begrijpen dat leveringen niet altijd onmiddellijk kunnen plaatsvinden, zorgen we ervoor dat we eventuele vertragingen aan onze klanten communiceren. Wij geloven in transparantie en streven ernaar om de best mogelijke service te bieden. Bedankt voor uw steun en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Bedankt voor de levering van de bestelde spullen. Ze waren snel binnen en de prijs en de kwaliteit is prima 👍😉
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij om te horen dat u uw bestelling snel heeft ontvangen en tevreden was met de prijs en kwaliteit van onze producten. Bij ons bedrijf streven we ernaar om uitstekende service en producten van hoge kwaliteit te leveren aan al onze klanten. Wij waarderen uw steun en hopen u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.
10 jul 2024
Alles ok, maar bij bestelling zonder gebruik folder mis je de gratis artikelen!! Dat is me al 3x gebeurd!!
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat alles goed is gegaan met uw bestelling. We verontschuldigen ons echter voor het ongemak dat u hebt ondervonden doordat u de gratis artikelen bent misgelopen zonder gebruik te maken van de folder. Bij ons bedrijf streven we ernaar om uitzonderlijke diensten te verlenen en onze processen voortdurend te verbeteren om een probleemloze ervaring voor onze klanten te garanderen. Wij waarderen uw feedback en hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
Bijna altijd op voorraad. Snelle verzending, goede kwaliteit en een goede klantenservice.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het verheugt ons te horen dat onze snelle verzending, kwaliteitsproducten en klantenservice aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als onderdeel van ons streven naar klanttevredenheid streven wij er altijd naar om onze voorraad goed gevuld te houden en op tijd te leveren. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we hopen u snel weer van dienst te kunnen zijn.
PV
PAR V.
Ravenstein
6 jul 2024

goed geholpen bij verkeerde bestelling

goed geholpen abusievelijke foute bestelling. Verder tevreden over de overige artikelen.
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij te horen dat u tevreden was met het grootste deel van uw bestelling. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat is veroorzaakt door het verkeerde artikel en waarderen uw begrip. Wij streven ernaar om onze diensten voortdurend te verbeteren en waarderen uw feedback. Bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen, we hopen u snel weer te zien.

Leuke produkten

Makkelijk te bestellen en vrij snelle levering van artikelen welke men besteld had
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij waarderen uw positieve feedback over ons gemakkelijke bestelproces en onze snelle levering. In ons bedrijf streven we naar een efficiënte en probleemloze service voor al onze klanten. We zijn blij om te horen dat dit tot uiting kwam in uw recente aankoop. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we hopen u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.
JV
Jan V.
Gemert
4 jul 2024
Hele mooie polo, en de kleur was perfect en natuurlijk ook de prijs was perfect.
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Het verheugt ons te horen dat u tevreden was over de kwaliteit en de kleur van onze polo, evenals over onze prijs. Het leveren van uitstekende producten tegen een betaalbare prijs is waar wij naar streven. Uw feedback betekent veel voor ons en we stellen uw steun echt op prijs.
Goede producten en goed geïnformeerd wanneer he bestelde afgeleverd wordt
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met onze producten en dat ons team u goed informeerde over de levertijden. Bij ons bedrijf is het onze prioriteit om producten van hoge kwaliteit te leveren en onze klanten tijdens het hele proces op de hoogte te houden. Wij stellen uw steun zeer op prijs en hopen u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.
Goede prijs/kwaliteit verhouding en correcte afhandeling en verzending.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente ervaring met ons. We zijn blij om te horen dat u onze prijzen eerlijk en onze service bevredigend vond. Het bieden van waarde en kwaliteit is de kern van onze filosofie, en we zijn blij dat dit bij u aansloeg. Het was een genoegen om u van dienst te zijn, en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.
7 jul 2024
PRIMA PRODUCT, GOEDE AFWERKING, GUNSTIG GEPRIJSD EN OP TIJD GELEVERD.
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de kwaliteit van ons product en de tijdige levering. Ons team is erg trots op het leveren van uitstekende service tegen een concurrerende prijs. Wij waarderen uw steun en hopen u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.
13 jul 2024

Super

Alles goed gegaan, meer kan ik niet zeggen. Snelle levering prima.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij te horen dat uw ervaring met ons bedrijf positief was en dat onze bezorgservice aan uw verwachtingen voldeed. Wij streven ernaar om al onze klanten een snelle en efficiënte service te bieden. Uw vriendelijke woorden worden zeer gewaardeerd en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
De betrouwbaardheid en kwaliteit van de geleverde produkten.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij te horen dat u onze producten betrouwbaar en van hoge kwaliteit vond. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en wij streven ernaar om onze klanten het beste te leveren. Wij waarderen uw feedback en zullen blijven werken aan het leveren van uitzonderlijke producten. Wij danken u voor het kiezen van ons bedrijf en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
10 jul 2024

WEBSITE DUIDELIJK EN OVERZICHTELIJK.

GOEDE EN DUIDELIJKE WEBSITE ZODAT BESTELLEN SOEPEL VERLOOPT.
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij te horen dat u onze website gebruiksvriendelijk en uw bestelervaring vlot vond. Onze klanten een naadloos en gebruiksvriendelijk platform bieden is een van onze topprioriteiten. Wij waarderen uw steun en hopen u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.
13 jul 2024
de klanten niet lastig vallen met dit soort kletspraat
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij stellen het op prijs om van onze klanten te horen en zijn blij om te horen dat u onze producten bevredigend vond. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij streven ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren zonder onnodige verkoopdruk. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zullen blijven werken aan het verbeteren van onze klantervaring. Hartelijk dank dat u voor ons bedrijf hebt gekozen.
op moment weet ik het nog niet ik heb pas aan gemeld
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Bij ons bedrijf streven we ernaar om de beste diensten en ervaringen te bieden aan al onze klanten. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je deel te laten uitmaken van onze gemeenschap. Neem gerust contact met ons op als je vragen of opmerkingen hebt. Nogmaals bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
DK
Dick K.
Heemskerk
Bestellen is duidelijk. Bezorging is ook goed.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij te horen dat u ons bestelproces duidelijk vond en dat uw ervaring met de levering aan uw verwachtingen voldeed. Bij ons bedrijf streven we ernaar om uitstekende service te bieden en we zijn blij om te weten dat we daarin in uw geval geslaagd zijn. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we hopen u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
vlotte levering, prima kwaliteit goede prijs
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij waarderen uw vriendelijke woorden over onze snelle levering, producten van hoge kwaliteit en redelijke prijzen. Bij Eurotops zetten wij ons in om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.
BK
Ben K.
Elst (OB) (Gld)
1 jul 2024
De buffelleren blouse, prachtig en kwaliteit
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met onze buffelleren blouse te delen. We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit en het uiterlijk van ons product. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke kwaliteit te bieden en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we hopen u snel weer te zien.