EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.046 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.046 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 nov 2023
EUROTOPS NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

Ontving laatst een bestelde wandklok die niet goed werkte. Belde hierover, werd vlot en uitstekend geholpen en had enkele dagen later een perfect werkende tweede klok. De eerste kon ik kosteloos terugsturen. Sterren worden verdiend als iets adequaat afgehandeld wordt op het moment dat er iets fout gaat. Hulde: 5*
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat onze klantenservice u heeft kunnen helpen om een werkende klok bij u te laten bezorgen. Het is erg belangrijk voor ons dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen en wij waarderen uw feedback. Wij streven altijd naar uitmuntendheid in klantenservice en tevredenheid, en we zullen dit als voorbeeld gebruiken bij onze toekomstige inspanningen. Nogmaals bedankt voor uw recensie en steun.
de goederen worden keurig verpakt verstuurd. het enig jammere is dat er geen track en trace is zodat je niet weet wanneer het bestelde komt maar vaak is dat binnen enkele dagen
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen het dat u de tijd neemt om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij dat u een positieve ervaring had met ons verpakkings- en verzendingsproces. Op dit moment bieden wij geen track & trace diensten aan voor onze bestellingen. Wij begrijpen echter het belang van een betrouwbare levering en streven ernaar dat onze bestellingen op tijd aankomen. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
PV
Pieter V.
Den haag
Goede producten, maar de levering van kleding b.v. duurt erg lang, maar dat komt waarschijnlijk omdat het uit Duitsland moet komen
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd neemt om onze producten te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden over hen bent. Wij begrijpen dat de levertijd van kleding lang kan zijn en stellen uw geduld in dit opzicht op prijs. Ons bedrijf streeft ernaar om kwaliteitsproducten van over de hele wereld te leveren, en wij geloven dat dit ons uniek maakt. Wij danken u nogmaals voor uw feedback en kijken ernaar uit om onze klantervaring in de toekomst nog verder te verbeteren.
Ik geeft jullie een beoordeling goed. Verder weet ik niet wat jullie nog meer moeten doen. Ik ben geen handelaar maar gebruiker
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons had. Bij ons bedrijf streven we ernaar dat elke klant tevreden is en de best mogelijke service en producten ontvangt. Wij stellen uw feedback op prijs en waarderen het dat u een klant van ons bent. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
Het feit dat het gemakkelijk was om een defect artikel terug te sturen en te ruilen. De vriendelijkheid van de klantenservice
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw recensie en voor uw vriendelijke woorden over onze klantenservice. We zijn blij dat het retour- en omruilproces u goed is bevallen. Bij ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenondersteuning en een soepele winkelervaring. Wij waarderen uw feedback en zijn blij om te horen dat we dit doel in uw geval hebben bereikt.
Het was mijn eerste ervaring met Eurotops en meteen een hele goede ervaring. Zeer tevreden over bestelproces en levering.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling over Eurotops te delen. We zijn verheugd om te horen dat we uw verwachtingen hebben overtroffen met ons bestelproces en onze leveringservaring. Bij Eurotops streven we er elke dag naar om de beste klantenservice en kwaliteitsproducten te leveren, dus het is geweldig om te weten dat we dit bij u hebben bereikt. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om in de toekomst weer met u samen te werken.

Breed en kwalitatief assortiment.

Altijd een reuze breed assortiment aan artikelen van (voor zover mijn ervaringen) van goede kwaliteit en vlotte levering.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw beoordeling en voor uw loyaliteit als klant. Wij waarderen uw positieve feedback over onze selectie producten en de kwaliteit van de artikelen. Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten en het is onze prioriteit om alleen artikelen van de beste kwaliteit aan onze klanten te leveren. We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring met ons hebt gehad en danken u voor uw toewijding als klant.
Mooie klok. Maar hij geeft niet voldoende licht om ’s’nachts de tijd te kunnen zien en dat had ik wel verwacht.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons product te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de klok en waarderen uw feedback. Hier bij ons bedrijf streven we ernaar om betaalbare kwaliteitsproducten te leveren die voldoen aan de behoeften van de klant. We begrijpen uw teleurstelling over de lichtniveaus, en we verzekeren u dat we de feedback van al onze klanten waarderen en gebruiken om onze toekomstige producten vorm te geven. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent.
AP
arie p.
zoetermeer

Klantenservice telefoon verbeteren het bandje is opinieleiders, maar als het gesprek 3 maal door eurtops is beeindigd niet meer

Klantenservice telefoon verbeteren, er al drie maal na een hele tijd het bandje te hebben afgeluisterd
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen uw constructieve feedback en het spijt ons te horen dat u moeite had om ons aan de telefoon te bereiken. Bij ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en zorgen we ervoor dat onze klanten zo snel mogelijk de hulp krijgen die ze nodig hebben. Wij nemen uw feedback serieus en zijn op zoek naar manieren om onze telefoonsystemen te verbeteren, zodat onze klanten ons gemakkelijker kunnen bereiken wanneer dat nodig is.

Nieuwe Schoenen "Jomos"

Ik heb als laatste keer 2 paar schoenen gekocht. Ook hierover ben ik weer zeer tevreden.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u blij bent met de aankoop van uw twee paar schoenen. Hier bij ons bedrijf streven we ernaar om alleen producten van de hoogste kwaliteit en een uitstekende klantenservice te leveren. Wij waarderen al onze klanten en danken u dat u ons hebt gekozen voor uw schoeisel.
Zending goed ontvangen . Mooie functionele pen kan makkelijk zijn om bij je te hebben .
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij dat u het product hebt ontvangen en dat u het functioneel vindt om bij u te dragen. Wij streven ernaar om producten van de hoogste kwaliteit te maken en bij elke aankoop aan uw verwachtingen te voldoen. Bedankt voor uw feedback en we hopen dat we onze klanten uitstekende producten en diensten kunnen blijven leveren.

ben snel tevreden dus.....bestellingen…

ben snel tevreden dus.....bestellingen altijd goed verlopen, houden zo.gr. Michel.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw positieve feedback. We zijn blij om te horen dat onze bestellingen probleemloos voor u zijn verlopen. Bij ons bedrijf streven we ernaar om uitzonderlijke diensten en producten van de hoogste kwaliteit te leveren, dus het is geweldig om te weten dat we daarin voor u geslaagd zijn. Wij waarderen uw voortdurende steun en hopen dat deze in de toekomst zal aanhouden.
vlotte afhandeling orders met producten van goede kwaliteit. Nooit enig probleem!
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. We zijn blij om te weten dat u een prettige ervaring hebt gehad bij het bestellen van goederen van goede kwaliteit bij ons. Wij streven ernaar om een snelle en efficiënte service te bieden met producten van de hoogste kwaliteit, dus het verheugt ons dat dit uw ervaring is geweest. Hartelijk dank voor uw steun!
AV
Art V.
Nieuwegein
Netjes en op de afgesproken tijd. Bestelling duurt over het algemeen een week
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten. We zijn blij om te horen dat we aan uw verwachtingen op het gebied van tijdigheid hebben kunnen voldoen. Bij Eurotops is het onze missie om tijdig producten van topkwaliteit te leveren, en het is bemoedigend om te weten dat we op de goede weg zijn. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden.
WV
Wim v.
Rijswijk zH
Vrij snel geleverd en paste correct. Kleur vrijwel conform verwachting.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat uw bestelling snel is geleverd en goed past. Wij waarderen uw positieve feedback dat de kleur dicht bij uw verwachtingen ligt. Bij ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantervaring door producten te leveren die aan de verwachtingen voldoen met snelle levertijden. Hartelijk dank voor uw steun!
duidelijke omschrijving artikelen en goede prijs kwaliteit verhouding
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn zo blij om te weten dat u de beschrijvingen van onze producten en de prijs-kwaliteitverhouding waardeert. Wij streven ernaar om elke klant een geweldige ervaring te bieden, en wij waarderen uw feedback. Bedankt dat u een klant van ons bent.
Snel gereageerd na fout besteldienst bestelling binnen 1dag geleverd
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat we snel konden reageren en de fout met uw bestelling konden herstellen. Bij ons bedrijf streven we ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat alle bestellingen met de grootste zorg worden behandeld. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
Komen afspraken goed na en is helder en duidelijk over wat te doen
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen! We zijn blij om te horen dat ons team zich aan de afspraken houdt en communiceert over wat er gedaan moet worden. Hier bij Eurotops vinden we het belangrijk om onze klanten uitstekende service en duidelijke communicatie te bieden. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn!
WR
Wim R.
Vlaardingen
Correct geleverd, maar de bezorgdienst GLS was beneden de maat.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven. Wij stellen het op prijs dat uw bestelling correct is afgeleverd en zullen uw opmerkingen over de bezorgservice zeker aan ons team doorgeven. Ons bedrijf streeft naar een uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten, dus het spijt ons dat u in dit geval een negatieve ervaring had. Wij zullen blijven streven naar het hoogste niveau van klanttevredenheid. Nogmaals bedankt voor uw recensie.
Lange wachttijd tussen bestellen en ontvangen zonder bericht
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten. Het spijt ons om te horen dat er een vertraging is opgetreden bij het ontvangen van uw bestelling zonder kennisgeving. Bij ons heeft klanttevredenheid de hoogste prioriteit en wij streven ernaar om bestellingen snel en efficiënt uit te leveren. Wij stellen alle feedback op prijs, omdat het ons helpt om onze klanten in de toekomst beter van dienst te zijn.