EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.102 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.163 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 nov 2023
EUROTOPS NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 jan 2024
De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

9 dec 2023
Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

JP
jo p.
beuningen gelderland
2 mei 2024

de prijzen omlaag, en meer actie's

de prijzen omlaag, of meer actie's met kortingen, bijvoorbeeld, 15 of 20 procent korting geven, of een gratis verzending geven. want alles is al zo duur tegenwoordig, het is op de lange duur niet meer op te brengen, om iets te gaan kopen, de mensen houden hier echt rekening mee, en ik ook, dus vindt ik het terecht, dat ik over de kortingen begin zoals hier boven.
3 mei 2024
Bedankt voor uw feedback. Wij bij Eurotops waarderen de mening van onze klanten en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen. Hoewel we niet altijd kortingen of gratis verzending kunnen bieden, hopen we dat u begrijpt dat onze prijzen de kwaliteit van onze producten en diensten weerspiegelen. We streven ernaar om onze klanten een uitstekende winkelervaring te bieden en hen toegang te geven tot een breed scala aan kwaliteitsproducten en -diensten. Nogmaals bedankt voor je feedback en je blijvende loyaliteit.
NJ
Nicky de J.
Eindhoven
5 mei 2024
producten prima, goed verpakt alleen ben niet erg tevreden over de vervoeder ze bellen aan en leggen het product voor de deur en zijn dan weg. Je moet aangeven als je dat niet wilt.
7 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn erg blij om te horen dat u tevreden was met de producten en we waarderen uw feedback over de levering. Bij ons bedrijf streven we ernaar een service van hoge kwaliteit te bieden en ervoor te zorgen dat alle klanten zich op hun gemak voelen wanneer ze hun goederen ontvangen. We begrijpen dat levering van deur tot deur niet voor iedereen geschikt is en vragen om uw begrip. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback!
AV
Arie v.
Rotterdam
De artikelen zijn goed verpakt, alleen wat betreft het op de hoogte houden het verloop van de bestelling is 0 je krijgt geen enkele update ook niet van de vervoerder.
5 mei 2024

UItstekende service

Ik heb diverse bestellingen en gedaan en dat is allemaal uitstekend verlopen. De financiele afhandeling bij ruilen voor een andere maat kan beter.
7 mei 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat uw bestellingen probleemloos zijn verwerkt. Wij nemen feedback van klanten serieus en zijn altijd op zoek naar manieren om onze diensten te verbeteren. Wij streven ernaar om onze klanten een prettige ervaring te bieden wanneer zij bij ons winkelen, dus wij stellen uw feedback op prijs over hoe de financiële aspecten van ons retourproces verbeterd kunnen worden. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.
10 mei 2024
Ik heb op dit moment niet USB stick gebruikt. Ik wacht op goede momenten en ook moet ik voor nieuwe mobiel Smartphone abonneren te wachten.
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. Wij waarderen alle feedback van onze klanten. Wij begrijpen hoe belangrijk het is om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring hebt wanneer u onze producten en diensten gebruikt. Ons doel is om ervoor te zorgen dat iedereen toegang heeft tot de technologie die ze nodig hebben om verbonden te blijven met wat voor hen het belangrijkst is. We hopen dat u snel de juiste oplossingen voor uw behoeften vindt. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen achter te laten.
25 apr 2024
Ik geeft jullie een beoordeling goed. Verder weet ik niet wat jullie nog meer moeten doen. Ik ben geen handelaar maar gebruiker
26 apr 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons had. Bij ons bedrijf streven we ernaar dat elke klant tevreden is en de best mogelijke service en producten ontvangt. Wij stellen uw feedback op prijs en waarderen het dat u een klant van ons bent. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
25 apr 2024
Het was mijn eerste ervaring met Eurotops en meteen een hele goede ervaring. Zeer tevreden over bestelproces en levering.
25 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling over Eurotops te delen. We zijn verheugd om te horen dat we uw verwachtingen hebben overtroffen met ons bestelproces en onze leveringservaring. Bij Eurotops streven we er elke dag naar om de beste klantenservice en kwaliteitsproducten te leveren, dus het is geweldig om te weten dat we dit bij u hebben bereikt. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om in de toekomst weer met u samen te werken.
30 apr 2024

Dure produkten

Ik vind de produkten te duur, wel grappige en leuke hebbedingetjes, je kunt ze goedkoper kopen bij andere onlinewinkels
3 mei 2024
Bedankt dat u de tijd neemt om onze producten te beoordelen. Wij stellen uw feedback op prijs en waarderen uw mening. Wij begrijpen dat de prijs een belangrijke overweging is bij het online winkelen en streven ernaar om onze klanten concurrerende prijzen te bieden voor de artikelen die wij op voorraad hebben. We zijn er ook trots op dat we unieke, leuke producten aanbieden die u elders niet kunt vinden. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
25 apr 2024
Mooie klok. Maar hij geeft niet voldoende licht om ’s’nachts de tijd te kunnen zien en dat had ik wel verwacht.
25 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons product te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de klok en waarderen uw feedback. Hier bij ons bedrijf streven we ernaar om betaalbare kwaliteitsproducten te leveren die voldoen aan de behoeften van de klant. We begrijpen uw teleurstelling over de lichtniveaus, en we verzekeren u dat we de feedback van al onze klanten waarderen en gebruiken om onze toekomstige producten vorm te geven. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent.
1 mei 2024
Altijd ruim voldoende tot goed. Laatste keer miste ik de bevestiging vd bestelling met betaling in de mail.
3 mei 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen tevreden bent over onze diensten. Wij streven ernaar de best mogelijke klantervaring te bieden en ervoor te zorgen dat alle bestellingen met betaling zijn bevestigd. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze diensten in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten met ons te delen.
afhandeling van de bestelling door eurotops, echter GLS was erg slordig met de verzending en aankondiging.

Bezorgbericht

Bestelling prima in orde. Zou graag bericht krijgen van koeriersdienst als ze komen afleveren (GLS)
Antwoord van EUROTOPS NL
Zodra je bestelling is doorgestuurd naar onze verzendpartner GLS, ontvang je altijd een e-mail met een verzendnummer en een link. Zo kun je volgen waar je pakket zich op dat moment bevindt.
11 mei 2024
Alle bestellingen die ik heb gedaan zijn snel geleverd, netjes verpakt en van prima kwaliteit
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn erg blij om te horen dat uw bestellingen snel geleverd zijn, mooi verpakt en van geweldige kwaliteit. Bij ons bedrijf richten we ons op het leveren van de best mogelijke service en producten aan onze klanten, dus uw feedback wordt zeer op prijs gesteld. Wij hopen ook in de toekomst een betrouwbare bron te zijn voor al uw behoeften.
RE
Rick E.
ZOETERMEER
Artikel en bezorging prima in orde, echter een veel te grote doos die 90% lucht bevatte.
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met het artikel en de levering. Hier bij ons bedrijf streven we naar maximale efficiëntie op het gebied van verpakkingsmaterialen, terwijl we ook de veiligheid en beveiliging van onze producten tijdens verzending garanderen. Wij betreuren het dat dit niet tot uiting kwam in uw ervaring en hopen dat u in de toekomst meer tevreden bent met uw aankoop.
HK
Hans K.
Wateringen
30 apr 2024
Altijd goed !Wel wat langere levertijd omdat veel spullen uit Duitsland moeten komen.
3 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Wij stellen uw geduld met de levertijden op prijs en streven ernaar dat alle producten de klant zo snel mogelijk bereiken. Kwaliteit en klanttevredenheid komen voor ons op de eerste plaats, en daarom doen we er alles aan om uitstekende producten van over de hele wereld te betrekken. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
8 mei 2024
uitstekende kwaliteit / prima pasform. duidelijke omschrijvingen in calatogus.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven. We zijn blij om te horen dat u onze producten van uitstekende kwaliteit en een goede pasvorm vindt. Wij streven ernaar dat onze klanten een positieve ervaring hebben, dus we zijn blij dat u de beschrijvingen in onze catalogus gemakkelijk te begrijpen vond. Bedankt voor uw zaken, wij waarderen uw mening en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn!
Track en trace via GLS werk minder goed als bijvoorbeeld PostNL of die DHL!
HH
Levering duurde erg lang engelen bericht wanner het het geleverd zou worden
JW
Jos w.
Tilburg
8 mei 2024
De goederen die verzonden moeten worden, eerst controleren op afwijkingen.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over onze service. Wij waarderen uw inzichten en uw mening. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten de beste servicekwaliteit te bieden en we nemen hun feedback serieus. We erkennen dat er altijd ruimte is voor verbetering en zullen alle feedback van klanten in overweging blijven nemen terwijl we verder gaan. Nogmaals bedankt dat u dit onder onze aandacht hebt gebracht.
EB
Eduard B.
Almere, Die Niederlande
Goede kwaliteit, snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding.