HMG Benelux Shop- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux ShopReviews

Met onze Dak & Wand Planner is het heel eenvoudig snel alles te kiezen wat u voor uw oppervlakte nodig heeft. Ga het nu uit proberen!
Naar de Dak & Wand Planner
HMG Benelux Shop- Logo - Beoordelingen

Details over HMG Benelux Shop

HMG Benelux Shop - Beschrijving

HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), lichtstraten, vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, EPDM dakfolie, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand
HMG Benelux GmbH
Leonie Grimberg

Beoordelingen voor HMG Benelux Shop

284 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

van Rob C.
Prima bedrijf, vanaf het bestellen tot en met leverantie verliep het goed. Goede chat-functie met veel hulp. Alles vooraf betalen voelt wel wat 'eng', maar het kwam dus goed.Chauffeur bij de aflevering behulpzaam. Een paar puntjes om attent op te zijn: zeer grote vrachtauto kan lang niet overal afladen dus daar is overleg voor nodig. Jammer dat alleen de dag van levering kan worden aangegeven en geen tijdslot. En let op bij het bestellen dat alle materialen op elkaar aansluiten:, bij mij was er een vergissing gemaakt waardoor verschillende platen niet op elkaar zouden passen. Zelf goed blijven opletten dus.

De producten zijn prima voor een mooie prijs, verbeteren het transport. Enkel een 17meter lange vrachtwagen voor kleine pakketen en dan nog 4 mails krijgen over een leverdatum die een aantal keer wijzigt en tenslotte een dag eerder om 's avonds 19:15 bezorgt wordt. Eh nee ik heb geen tijd om de hele de dag de Track&Trace in de gaten te houden om te zien wanneer de levering precies komt.

Beoordelingen voor HMG Benelux Shop

Bezorging was niet vlg. afspraak. Dag eerder en wel voor de deur terwijl er gemeld was dat dat niet mogelijk was. Gewoon langs de kant van de weg gezet op 1 punt(dus beschadigd) Geen probleem mee aangezien ik ze toch nog moest zagen. Product voldoet aan de verwachtingen en de prijs is gewoon meer dan redelijk!
Een communicatie om U tegen te zeggen , een voorbeeld voor de meeste Firma's. Voor een Belgisch bedrijf is dit een voorbeeld , normaal zijn de Nederlanders op dit gebied voorloper. Dit s ook de reden dat ik het bedrijf aanbeveel aan al mijn kennissen en vrienden.
Vrachtwagen kon niet geheel bij de woning komen. Chauffeur bod zelf aan om mee te sjouwen, had zelfs een paar werkhandschoenen voor me.
simpel monster bestellen, maar website is niet heel erg inzichtelijk ... wordt wel vriendelijke te woord gestaan aan de telefoon.
Juiste levertijd en product. Zeer vriendelijke vrachtwagenbestuurder. Belde een kwartiertje op voorhand.
goede levering zeer nette chauffeur en alles wat was afgesproken is men na gekomen.
Goede mailcommunicatie en vlotte levering. Producten waren wat ik verwacht had.
wordt goed op de hoogte gehoudden van (levering) besteling
Golfplaten van goede kwaliteit. En op tijd bezorgd.
De golfplaat goed verpakt aan huis geleverd.
Top, perfect op maat en netjes verstuurd
Zeer snel en keurig verpakt.
Alles naar wens verlopen.
Zeer goed en snel.
snelle levering