HMG Benelux Shop

Verkoop van dak- en wand producten in de Benelux

Beschrijving
HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, carports, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand
HMG Benelux GmbH

Beoordelingen voor HMG Benelux Shop

4.54 / 5.00

740 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over HMG Benelux Shop

Bij bestelling gaf ik aan wanneer ik de producten nodig had ivm de bouw van een project, maar er werd me verteld dat ze niet wisten wanneer er een vrachtauto vol zou zijn en wanneer er onze kant op gereden zou gaan worden, tja zo kan je geen planning maken Gelukkig nog net op tijd binnen gekomen zodat de monteurs nog net niet stil kwamen te staan

Niets aan toe toevoegen zeker 5 sterren

2 weken geleden
Er is verteld dat chauffeur 20 kilometer voor eindbestemming contact zou hebben. Dit is niet gebeurd, chauffeur belde toen hij op de eindbestemming was.

1 week geleden
Onze excuses hiervoor, hier moet een technisch probleem de oorzaak zijn geweest.
2 weken geleden
de betaling ging een beetje moeilijk om via de bank te betalen.

2 weken geleden
Graag horen wij van u wat precies het probleem, zodat wij hier eventueel op in kunnen gaan.
3 weken geleden
Dakpanplaten besteld, keurig op tijd geleverd zonder beschadigen etc. Duidelijke werkinstructie. Platen liggen er op, zeer tevreden.

3 weken geleden
Producten netjes verpakt en goed afgeleverd

3 weken geleden
Fijn te horen dat u tevreden bent.
4 weken geleden
Assortiment met ruime keus, Helemaal perfect, geleverd zoals besteld en duidelijke communicatie over lever datum en tijdstip. Zal er zo wederom bestellen als ik wat dakplaten nodig heb. Dik tevreden

Uw toegezegde levering is duidelijk niet gerealiseerd

3 weken geleden
Bedankt voor het feedback. U heeft op 13.11.19 besteld en wij hebben op 19.11.19 geleverd. Dit is dus wel binnen de levertijd van 1-2 weken na betaling.
prima

Beste, Ik ben uiterst tevreden met de samenwerking met HMG. Zowel bestelling , levering , en hun producten zijn heel correct om mee samen te werken. Een aanrader voor alle mensen die hoge eisen stellen bij aankoop van degelijke materialen en het luik administratie ook heel vlot verloopt . Mvg, Assistent Architect Bert Dujardin Zulte Belgie

Bedankt voor het feedback.
Zoals gewoonlijk prima voor elkaar.

Bedankt voor het feedback.
Geen bericht ontvangen van te voren. Chauffeur vond het nog te vroeg om een bericht te sturen Maar al met al perfecte levering.

Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor het feedback. Het bericht wordt automatisch verstuurd. Wij gaan kijken, waarom u deze niet heeft ontvangen. Maar goed te horen, dat u met de rest van de levering tevreden bent.
prijs/kwaliteit goed

Zoals altijd prima.

We zijn heel tevreden over het geleverde materiaal, de zorgvuldige verpakking en ook over de behulpzame en vriendelijke service van chauffeur Popov.

No comment

Goede service . Geen problemen gehad met bestellen en bezorgen. Top.

Snelle levering en correcte producten

De transport verpakking kan veel beter

Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij horen graag van u, wat het probleem bij uw verpakking was c.q. wat wij of de producent zou kunnen verbeteren.
geen