HMG Benelux Shop- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux ShopReviews

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2013
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
HMG Benelux Shop is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij HMG Benelux Shop kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2013
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor HMG Benelux Shop

175 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12 nov. 2021
Goede en prettige communicatie, snelle levering, gunstige prijs, kwaliteit lijkt goed. De leverdatum is niet zo goed in te plannen; werd uiteindelijk een dag later.

23 jun. 2022
Betere communicatie betrefende het bellen van de chauffeur mijn telefoon gsm deed het even niet had ook ons normale huis nummer kunnen bellen toch nog aan de telefoon gekregen stond al voor aan de weg konden deze niet zien wonen 200 meter van de weg af ben naar hem toe gereden met tractor en aanhanger sprak zeer voor mij gebrekkig duits en helemaal geen nederlands kregen zelf een kwade mevrouw aan de telefoon zij mijn vrouw maar verder is het goed verlopen

Beoordelingen voor HMG Benelux Shop

8 sep. 2022
van V d.
Goede prijs-kwaliteit, goede contact voor de vragen, respect van de timing voor levering, dank u 💪😊👍
8 sep. 2022
Meedenkend en snelle reacties en ook levering
Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartstikke fijn te horen. Daar doen we het voor.
17 aug. 2022
De producten zijn goed aan gekomen Kwaliteit is goed schroeven zijn scherp dus behoeven weinig kracht. De service voor advies was goed ook al kwam het iets later de informatie stond op de site maar op een verkeerde plaats overde lekbant ivm de leg hoek. Band neigde wel onder de dekplaat uit te komen advies aan de onderzijde plakken geen problemen.
22 aug. 2022
Hartelijk dank voor uw referentie.
26 aug. 2022
van Rob H.
Goede informatiestroom gedurende bestel en leverings periode. Levering door transporteur zeer goed en accuraat qua track en trace. Ontvangen producten zeer goed verpakt. Zeer aan te bevelen leverancier.
11 aug. 2022
Een kleine bestelling voor mij als particulier, maar toch met alle aandacht begeleid. Zeer tevreden, ook met de constructie handleidingen.
19 aug. 2022
Prettig contact bij vragen en duidelijke antwoorden. Fijne webshop om de spullen ook daadwerkelijk te bestellen. Perfecte levering.
25 aug. 2022
uitstekende service en begeleiding bij bestelling en levering
5 aug. 2022
Heel hoge verzendkosten, maar wel uitgebreid assortiment
10 aug. 2022
De transportkosten zijn helaas op gehele markt erg hoog geworden. Aangezien het materiaal grotendeels vanuit Duitsland geleverd wordt, is het zelfs slechts een bijdrage aan de kosten. Fijn te horen, dat u alles heeft kunnen vinden bij ons.
25 aug. 2022
Alles. Niets verander.
11 aug. 2022
Zware verzendkosten
22 aug. 2022
De vrachtkosten zijn over het algemeen gestegen. Het betreft hier daadwerkelijk enkel een bijdrage aan de kosten.
30 jun. 2022
De communicatie voor de bestelling was goed uitgelegd zodoende dat ik wist wat er juist moest besteld worden. Tussen de bestelling en de levering genoeg informatie gekregen van wat en hoe ze zouden leveren. De levering van de chauffeur was TOP gelijk de werking van jullie bedrijf
30 jun. 2022
Duidelijke telefonische uitleg bij en tijdens het plaatsen van de bestelling en een goed advies.
1 jul. 2022
Dat horen wij heel graag. Erg fijn te horen dat u met deze service tevreden bent.
24 jul. 2022
Goed materiaal, goede prijs en maten die na 40 jaar nog steeds gelijk zijn.
2 jul. 2022
Wel even bellen als het geleverd wordp
10 aug. 2022
Als het goed is bent u geinformeerd.
9 jul. 2022
Goede communicatie en goede levering
8 jul. 2022
Zeer goede service
25 jul. 2022
10 aug. 2022
Hartelijk dank voor de sterren.
16 jul. 2022
14 jul. 2022
Graag bestellen op factuurbasis mogelijk maken.
10 aug. 2022
Deze mogelijkheid bieden wij momenteel niet voor bedrijven, omdat de verschillende crissisen voor problemen gezorgd hebben bij vele bedrijven. Ook de verzekeringen zijn hier erg voorzichtig geworden.