HMG Benelux ShopBeoordelingen

HMG Benelux Shop - Verkoop van dak- en wand producten in de Benelux

HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), lichtstraten, vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, EPDM dakfolie, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand
HMG Benelux GmbH

Beoordelingen voor HMG Benelux Shop

4.55/5.00

769 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over HMG Benelux Shop

Reeds meerdere bestellingen en steeds héél tevreden over de service en de producten!

Heel vlug op webshop gewenste artikelen gevonden. Ik had telefonisch contact met klantendienst opgenomen voor late wijziging in levering (door maatregelen Belgische regering mbt COVID-19), werd snel en goed geholpen.

Snelle en correcte levering, zelfs een dag eerder dan gepland.

zeer tevreden over de gehele afhandeling van onze bestelling. Top !!

geld ontvangen daar na aan hun over gelaten.en maar afwachten wanneer je het krijg.

Antwoord van HMG Benelux Shop
Uw levering was in week 12 ingepland, door de huidige situatie ivm met Corona kan deze levering niet plaats vinden en hebben wij u geinformeerd, dat een week later geleverd wordt en heeft u de levering dan ook gekregen. Wij hebben u dus over alle stappen geinformeerd.
Alles zoals ik het had verwacht

Precies zoals afgesproken en door mij besteld was, is het product ook geleverd.

zeer tevreden

Adres gekregen van een vriend.Eerste maal iets besteld bij HMG. Ik ben zeer tevreden over de levering en het product dat ik besteld heb. Veel goedkoper dan in een doe het zelf zaak.Enige klein minpunt, ik had een email gestuurd met een vraag over een bepaald toebehoren, ze gingen mij opbellen,daarna kreeg ik email dat ik niet bereikbaar was?Op mijn tel. had ik geen gemiste oproep.Tevreden klant.

Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk Dank voor uw reactie. Fijn te horen dat U tevreden bent.
alles is vlot verlopen, dankzij corona weet ik nog niet hoe de producten zijn...bij gebrek aan vijzen en hulp

De platen zijn keurig verpakt en goed afgeleverd,de vrachtwagen kon volgens de (duitse ) chauffeur de straat niet in,te grote vrachtwagen,ik denk daar anders over,vlg.mij ruimte genoeg.

Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor het feedback. Onze vrachtwagen chaffeurs proberen echter alles met de 40 tons vrachtwagens zonder meedraaiende as om naar de plek van levering te komen. Soms kan al een auto in de bocht ervor zorgen, dat hij de bocht niet kan nehmen. Sorry voor het ongemak.
Alles perfect in orde!

Klantvriendelijkheid groot, veel overleg gehad met Uw aanbevelingen, vlotte levering, hoge kwaliteit product.

Levering jammer genoeg niet aan huis mogelijk. Wel snel en goede levering

Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw referentie. Wij leveren aan de stoeprand zolang het huis voor een 40-to wagen te bereiken is. Ik neem aan dat dit in ieder geval op de dag van levering niet mogelijk was. Wij wensen u alsnog veel plezier met de bouw.
Alles goed gegaan en goed geholpen door de vriendelijke helpdesk.

we zijn heel tevreden

Helemaal naar verwachting

Zeer goede opvolging snelle levering

Antwoord van HMG Benelux Shop
Fijn te horen, hartelijk dank.
1 week geleden
Levering goed verpakt daarbij uiterst vriendelijke Duitse chauffeur

Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor dit positieve feedback.
1 week geleden
Perfecte uitvoering van mijn bestelling. Bravo!