Certificaat voor HMG Benelux Shop

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 668 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.023 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service
Met onze Dak & Wand Planner is het heel eenvoudig snel alles te kiezen wat u voor uw oppervlakte nodig heeft. Ga het nu uit proberen!

Klantbeoordelingen

keurige levering.
5.00

Levering (van kleine hoeveelheden) laat wat op zich wachten. De GPS tracking is niet accuraat en het materiaal werd vorige keer dan maar op de oprit geplaatst zonder dat er iemand thuis was.
4.00

Echt een super service, na de bestelling is er nog even contact opgenomen omdat ik zelf teveel schroeven bijbesteld had. Dit is vervolgens in overleg aangepast. Het product zelf verwerkt super snel.

Levering materialen conform afspraak
4.00

Materiaal keurig verpakt. Vriendelijke chauffeur. Chatten was erg nuttig, want zat met een paar vragen, ondanks uitgebreide beschrijving product. Tevreden klnat. aanrader
5.00

Product en levering Prima.
Behulpzame chauffeur bij aflevering.
Een 7+
4.67

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en informatie die wordt verstrekt. Minder tevreden ben ik over de levertijd, 2 weken vind ik te lang.

Top

Perfect.

5.00

goede ervaring voor de beide leveringen ik vind die teack en trace perfect
4.00

Tip top in orde ben zeer tevreden over de totale gang van zaken. Bedankt.
5.00

Alles goed verpakt, ook op tijd aangeboden.ik geef een tien

Alles top verlopen...
5.00

ruim 2 weken wachten op levering, dan bericht dat het op vrijdag geleverd gaat worden, donderdag daarvoor bericht dat de levering op vrijdag NIET doorgaat
En als het dan eindelijk geleverd wordt Foute levering ( verkeerd aantal)
Is uiteindelijk alles geleverd,heb ik een dakplaat erbij waar een gaatje in zit
Al met al een geklungel Ik bestel hier GEEN producten meer
1.33
Slecht

HMG Benelux Shop antwoordt: 17-11-2017
Hier zijn inderdaad een paar foutjes gebeurd, die niet hadden mogen gebeuren. Hiervoor nog eens ons excuses voor het ongemak. Helaas werden twee afleveringen verwisseld, waardoor u het verkeerde aantal platen heeft gekregen. Door een nieuw scanner-systeem in het begin van volgende jaar zal dit niet meer kunnen gebeuren.

Alles goed voor elkaar

prima service en kwaliteit
Had helaas 1 doos schroeven te weinig besteld en dan is 20 euro administratie en verzendkosten extra wel heel duur.
4.33

Goed,maar kan altijd beter.
4.00

Vooraf goede adviezen. De golfplaten waren mooi op maat gezaagd en de levering was ook prima.
4.67

Super service, goede producten. Klantenservice bij vragen etc is perfect nog nooit een bedrijf gezien waar het zo goed geregeld is Complimenten
5.00

Het materiaal is prima in orde en schade vrij geleverd op de afgesproken dag. De bestelling was prima in orde, zelfs een schroef bit was ingesloten.
4.67

De dakpan-platen werden aangevoerd met een vrachtauto.Het lossen ging niet met de kraan maar met de hand. Per 1 stuk of per 2 stuks. hierbij zijn enkele platen beschadigd en 1 plaat was krom. (1 plaat was ook extra geleverd).
Ik heb zelf geholpen met het lossen.
2.33
Matig

HMG Benelux Shop antwoordt: 16-11-2017
Bedankt voor het feedback. Helaas was de kraan kapot waardoor de chauffeur daar niet meer mee kon lossen. Ons excuses voor het ongemak. Graag wat foto's van de beschadigingen opsturen, zodat wij hier snel een oplossing voor kunnen vinden.

Een nette prijs

Alles naar wens
4.00

De vrachtwagen kon door obstakels op de hoek van onze straat er niet indraaien, echter werd het door mij bestelde toch bij mij voor de deur afgeleverd. Prima service op en top. Bedankt allen en tot de volgende bestelling.
5.00

Volgens afspraak geleverd goed verpakt kreeg alleen een sms dat de chauffeur onderweg was toen wij bijna klaar waren met het verwerken van de platen

HMG Benelux Shop antwoordt: 14-11-2017
Bedankt voor het feedback. Helaas had de provider een probleem met het versturen van de SMS. Wij hopen dat u tevreden bent met de producten en de rest van onze service.

Bij levering heeft men de goederen in de tuin gedropt zonder voordien even te bellen naar de opgegeven nummers.
3.33
Redelijk

ik ben algemene dik tevreden

alleen tytane 3700 ben niet tevreden ,ik gebruik niet meer omdat winter en zomer kan uitwerking , t 2000 gebruik ik wel voor rand meer niet

bovendien denk aan milieu afval voor als teveel is .
5.00

Levertijd viel iets tegen maar ik werd constant goed op de hoogte gehouden. Alleen de berichten dat de chauffeur in de buurt was kwamen na de levering
5.00

ik had 2 randprofielen teveel besteld;77,- euro,wilde graag retourneren; het antwoord was; de retourkosten zijn max 180,- euro excl BTW.,laat even weten of u nog wilt retourneren.
3.00
Redelijk

HMG Benelux Shop antwoordt: 08-11-2017
Dit klopt niet helemaal. De MAXIMALE kosten zijn € 180,00, maar dit is van product naar product anders. Uw werd aangeboden, de artikelen, die u zelf te veel besteld had, tegen transportkosten van € 49,90 te retourneren omdat deze weer met de grote vrachtauto opgehaald moeten worden.

Ik heb polycarbonaat damwand platen besteld met bijhorend nokstukken. Op maat 3850mm gezaagd een geleverd binnen een paar weken, top service Carport ziet er weer als nieuw uit.
5.00

De toegezegde levering werd bij nabellen bevestigd maar desondanks niet geleverd. Na bellen werd de zending na het weekend pas alsnog geleverd en de transportkosten werden ter compensatie gecrediteerd.
3.67

Uw bedrijf kan als voorbeeld dienen voor vele anderen.
mvg

alles vlekkeloos verlopen
5.00

Alles naar zin verlopen. Prima materiaal.
5.00

Nokdelen waren al verouderd, waren aan een zijde al duidelijk door weersinvloeden aangetast.

HMG Benelux Shop antwoordt: 06-11-2017
Bedankt voor het feedback. Dit kan niet zijn, omdat deze echt nieuw voor u produceerd waren. Graag even wat foto's via ons reclamatieformulier toesturen, zodat wij dit kunnen bekijken en oplossen.

ik zal nog kopen

Alles was in orde
5.00

Tevreden over bezorging,materiaal had ik iets steviger verwacht,bevestigingsmaterialen zaten er genoeg bij.

HMG Benelux Shop antwoordt: 06-11-2017
Polycarbonaat platen zijn wel dunner dan bijvoorbeeld PVC platen, maar veel, veel sterker. Het materiaal is 200 x sterker dan glas :)

alles ok, zoals afgesproken
5.00

Niks op aan te merken, goede service

HMG Benelux Shop klantbeoordeling

HMG Benelux Shop

Verkoop van dak- en wand producten in de Benelux

HMG Benelux Shop werd op 14-10-2013 gecertificeerd door Trusted Shops.

HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, carports, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand

Südring 3

Tostedt HRB200792
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Leonie Grimberg
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met HMG Benelux Shop.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen