HMG Benelux Shop- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux Shop

275 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.135 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux Shop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

21 apr 2024
materialen waren goed bezorgen was heel slecht bezorger had materialen gewoon weer meegenomen omdat de chauffeur niet op weg durfde te rijden om dat hij te zwaar beladen was dat was dus niet zo het klop dat er een bord staat verboden voor vrachtauto.s maar het bezorgende verkeer mag er gewoon op rijden hij had het over 40 ton beladen maar de auto was net nog niet leeg door er snel met mijn eigen auto er achter aan te rijden kon ik de chauffeur nog inhalen en de spullen over geladen vind het ook wel vreemd dat je dan een mail krijg over een nieuwe bezorging en daar ook weer voor moet betalen het is maar een opmerking maar kijk maar of jullie er wat mee doen tot zover

Beoordelingen voor HMG Benelux Shop

9 mei 2024
Ik was blij dat ik mijn oorspronkelijke bestelling nog kon aanpassen. De klantendienst antwoordde snel op mijn e-mail.
15 mei 2024
Bedankt voor je lieve woorden! We streven ernaar om de beste klantervaring te bieden en we zijn zo blij dat ons team in staat was om de aanpassingen aan je bestelling snel door te voeren. Het is altijd geweldig om dit soort feedback te horen. Nogmaals bedankt dat je bij ons hebt gewinkeld!
4 mei 2024
kwaliteits spullen, vele malen beter als de troep uit de bouwmarkt
15 mei 2024
Bedankt voor je feedback! We zijn zo blij dat je onze producten veel beter vindt dan die van de bouwmarkten. Bij HMG Benelux geloven we in het leveren van kwaliteitsgoederen waarop je kunt vertrouwen voor al je behoeften. Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden!
2 mei 2024
Niks aan veranderen gaat prima zo , ik heb er een dakgoot besteld
15 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat je een goede ervaring had met het bestellen van een dakgoot bij ons. Hier bij HMG Benelux streven we ernaar om de ervaring van elke klant zo soepel en stressvrij mogelijk te maken. Nogmaals bedankt voor je feedback.
13 mei 2024

Prix et Service rapide

Service rapide, suivi de livraison bien clair et prix correct.
15 mei 2024
Bedankt voor je opmerking! We zijn blij om te horen dat je blij was met onze snelle service, duidelijke leveringstracering en redelijke prijzen. We weten hoe belangrijk een snelle en efficiënte levering is voor onze klanten en we zijn trots op het leveren van de best mogelijke service. Nogmaals bedankt voor je feedback!
2 mei 2024
Nette levering op afgesproken tijdstip,goede verpakking
15 mei 2024
Heel erg bedankt voor de positieve feedback! Wij van HMG Benelux stellen het zeer op prijs. Bij ons draait alles om gemak en om ervoor te zorgen dat je je producten snel en veilig in huis hebt. Nogmaals bedankt dat je een geweldige klant bent!
29 apr 2024
Top geleverd zeer vriendelijke chauffeur, een aanrader.
15 mei 2024
Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat onze chauffeur vriendelijk was en dat onze diensten aan je verwachtingen voldeden. We streven ernaar om de best mogelijke service te bieden en we bedanken je voor je steun!
14 mei 2024
betrouwbaar en op tijd. je krijgt wel veel mailtjes.
15 mei 2024
Bedankt voor je feedback! We waarderen je opmerking dat we betrouwbaar en snel zijn. We begrijpen dat je veel e-mails van ons hebt ontvangen en we kunnen je verzekeren dat we alleen e-mails sturen die belangrijk en relevant voor je zijn. We streven ernaar de best mogelijke service te leveren!
2 mei 2024
Alles van begin tot eind ouderwets goed geregeld
15 mei 2024
Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn zo blij om te horen dat alles van begin tot eind goed is gegaan. Hier bij HMG Benelux zijn we trots op onze uitstekende service en het creëren van een geweldige winkelervaring voor onze klanten. Nogmaals bedankt!
ongeëvenaarde service voor deze tijd.
Antwoord van HMG Benelux Shop
Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden - we waarderen alle liefde! We doen ons best om onze klanten een ongeëvenaarde service te bieden, omdat we weten dat dit de beproefde manier is om sterke relaties op te bouwen. Nogmaals bedankt voor jullie steun!
10 mei 2024
kwaliteits producten!!
15 mei 2024
Bedankt voor je vriendelijke woorden, we zijn blij dat je onze producten mooi vindt! We streven ernaar om de best mogelijke kwaliteit te leveren en we zijn blij om te horen dat dat te zien is aan onze producten. Bedankt voor je beoordeling!
Levertijd was wat lang
Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je gedachten met ons te delen! We waarderen het dat je de levertijd onder onze aandacht brengt, want we streven ernaar om onze producten op tijd bij onze klanten te krijgen. Bij HMG Benelux zijn we gepassioneerd over het aanbieden van geweldige aanbiedingen voor eersteklas producten en het leveren van uitstekende klantenservice. We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn!
Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor de beoordeling! We willen er altijd voor zorgen dat je een geweldige winkelervaring bij ons hebt. Wij geloven in het aanbieden van producten van topkwaliteit waarop je kunt vertrouwen, samen met een uitzonderlijke klantenservice. We blijven streven naar uitmuntendheid zodat je de best mogelijke ervaring hebt met HMG Benelux. Nogmaals bedankt voor je beoordeling!
Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn blij dat we een 5/5 van je hebben verdiend. Bij HMG Benelux streven we ernaar om de beste waarde en service in online winkelen te bieden. We waarderen de feedback van elke klant en blijven ons inzetten om al onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Bedankt voor je steun!
9 mei 2024
15 mei 2024
Heel erg bedankt voor je recensie! Wij hier bij HMG Benelux vinden het geweldig om van onze klanten te horen en zijn vooral blij dat je onze levering, producten en diensten allemaal met 5/5 beoordeeld hebt. Bedankt voor je steun!
4 mei 2024
15 mei 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn blij dat je genoten hebt van je ervaring met HMG Benelux. Bij HMG streven we naar een uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten, dus we zijn blij dat je beide hebt kunnen ervaren! We horen graag meer over wat je leuk vond, zodat we onze klanten de best mogelijke ervaringen kunnen blijven geven.
3 mei 2024
15 mei 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om HMG Benelux te beoordelen! We waarderen je feedback en zijn blij om te horen dat je een overwegend positieve ervaring hebt gehad. Hier bij HMG Benelux streven we ernaar om de meest innovatieve producten en diensten te leveren die voldoen aan de behoeften van onze klanten. We kijken ernaar uit om je in de toekomst van dienst te blijven!
3 mei 2024
15 mei 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn erg blij om te horen dat je genoten hebt van je ervaring bij HMG Benelux. Ons doel is om onze klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je snel weer te zien!
HW
Hans W.
Vlaardingen
15 mei 2024
Bedankt voor de fantastische recensie! We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Hier bij HMG Benelux zetten we ons in om onze klanten te voorzien van kwaliteitsproducten die hun leven makkelijker maken. We hopen dat je veel plezier blijft beleven aan je aankopen bij ons!
1 mei 2024
15 mei 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te geven! We vinden het geweldig om te horen dat je zo'n goede ervaring met ons hebt gehad. Hier bij HMG Benelux streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service en ervaring te bieden. We zijn gepassioneerd over het leveren van de beste klantenservice en het leveren van de best mogelijke productkwaliteit. Nogmaals hartelijk dank voor je beoordeling!
5 keer verandering van leverdatum en telefonisch contact onmogelijk . Te slecht
15 mei 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We waarderen je feedback en begrijpen je frustratie. Bij HMG Benelux streven we naar een efficiënte en betrouwbare winkelervaring voor onze klanten en daarom houden we rekening met alle feedback van klanten. We waarderen de inbreng van onze klanten en zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je gedachten met ons te delen.