EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.264 beoordelingen in totaal

12 jan 2024
De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

9 dec 2023
Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

30 mei 2024
Goede producten maar pas op voor de prijzen. Die kunnen hoog zijn. Altijd vergelijken met andere leveranciers. De kwaliteit van de producten die ik gekocht heb is goed.
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent met de kwaliteit van de producten die u hebt gekocht. Bij ons bedrijf geloven we in het aanbieden van producten van de hoogste kwaliteit tegen concurrerende prijzen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat onze klanten de beste waar voor hun geld krijgen. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
CJ
Colbert J.
Nijmegen
29 mei 2024
Kwalitatief goede producten tegen een redelijke prijs. Wat kan beter is de levertijd in het algemeen die soms een week of anderhalve week kan duren.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd neemt om onze producten te beoordelen. Wij waarderen uw positieve feedback over de kwaliteit en prijs van onze producten. Wij begrijpen uw teleurstelling over de levertijden en streven er altijd naar om de best mogelijke service te bieden. Ons doel is om ervoor te zorgen dat klanten hun bestellingen zo snel mogelijk ontvangen, en we zijn voortdurend op zoek naar manieren om dit proces te verbeteren. Hartelijk dank voor uw feedback.
De spullen zijn goed alles wat ik besteld heb was uitstekend . De levering ging ook snel . Ik zou zeggen bestel maar gerust bij EURO tops .
AH
Albert H.
Sittard-Geleen

Veel (aparte) producten!

Veel (aparte) keuze. Snel gevonden, besteld en betaald en ook snel -goed verpakt- bezorgd. Zeer goede kwaliteit/prijs verhouding!
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor deze positieve recensie. We zijn blij om te horen dat u uw artikel snel kon vinden, bestellen en betalen, en dat het in goede staat is aangekomen. Wij streven ernaar om artikelen van uitstekende kwaliteit tegen een goede prijs te leveren. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn!
Foutje van verkeerd leveren wordt Soepel opgelost. Alles wordt snel geleverd Ben zeer tevreden, kan geen verbetering bedenken.
JV
Jan V.
Gemert
31 mei 2024
Niet alles gaat perfect bij EURO tops maar mensen maken ook fouten dus een 10 voor de bezorging en en de perfect zittende kleren.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn zo blij om te horen dat u tevreden was over de bezorgservice en de manier waarop de kleding paste. Bij EURO tops zijn we er trots op dat we onze klanten een geweldige winkelervaring kunnen bieden. Wij streven ernaar om ervoor te zorgen dat elke klant tevreden is met zijn aankoop en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
AV
André v.
Roosendaal

Top voor Eurotopa…

Bestelling van 4 artikelen in één keer met cadeau geleverd met goede informatie over verzending, verzekering e.d.
22 mei 2024
afhandeling van de bestelling door eurotops, echter GLS was erg slordig met de verzending en aankondiging.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en wij waarderen uw input. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met GLS niet ideaal was. Bij Eurotops zijn we trots op het leveren van kwaliteitsproducten en -diensten aan onze klanten. Wij moedigen feedback van klanten aan en gebruiken deze om onze diensten te blijven verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw recensie.
JV
Joop v.
Almere
Goed product. Goede kwaliteit. Goede pasvorm. Best wel prijzig. Maar dan heb je ook wat.
2 jun 2024
Ik een neus/oorhaak knipper gekocht, helaas een miskoop. Het werkt niet naar behoren.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Het spijt ons te horen dat het product niet aan uw verwachtingen voldeed. Bij ons bedrijf streven we er altijd naar om onze klanten kwaliteitsproducten te leveren die voldoen aan hun behoeften en verwachtingen. We begrijpen hoe teleurstellend het is als dit niet gebeurt en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
PV
PAR V.
Ravenstein
2 jun 2024
Goede prijs/kwaliteit verhouding bij hin producten. Veel variatie. Levering in orde.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw positieve feedback over de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten, evenals de verscheidenheid aan opties en de tijdige levering. Bij ons bedrijf streven we ernaar om klanten kwaliteitsproducten tegen concurrerende prijzen aan te bieden, evenals een ruime keuze om uit te kiezen. We zijn blij dat u tevreden was met uw aankoop en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Betrouwbaar en snel.

Altijd degelijke en bruikbare aanbiedingen met snelle levering!
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u onze aanbiedingen betrouwbaar en nuttig vond en dat de levering snel was. In ons bedrijf streven we naar een geweldige klantenservice, dus we zijn erg blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Hartelijk dank voor uw steun!
24 mei 2024
Eurotops handelt de bestellingen snel en goed af.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het is onze topprioriteit bij Eurotops om een snelle en efficiënte orderverwerking te garanderen. Wij streven ernaar om een uitstekende klantenservice te bieden, en het is altijd een genoegen om zoveel waardering voor onze inspanningen te ontvangen. Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden!
26 mei 2024
Producten zijn goed. Snelle levering en service.
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij dat u tevreden was over onze producten en onze snelle levering en service. Bij ons bedrijf streven we ernaar om de best mogelijke producten en klantervaring te leveren. Nogmaals bedankt voor het delen van uw feedback met ons.
JB
Jans B.
Witteveen
17 mei 2024
snelle afhandeling bestelling en vlotte levering
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de snelle verwerking van uw bestelling en de snelle levering. Wij zetten ons in voor een uitstekende klantenservice en zorgen ervoor dat onze klanten een positieve ervaring hebben. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent!
Goede producten, correcte en snelle leveringen.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We vinden het geweldig om te horen dat u onze producten en onze nauwkeurige en snelle leveringen zo prettig vindt. Bij Eurotops streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn.
22 mei 2024

Klasse product

Dit product doet echt waar het voor bedoelt is.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij te horen dat ons product aan uw verwachtingen voldoet en de voordelen biedt waarvoor het ontworpen is. Bij ons bedrijf streven we ernaar om kwaliteitsproducten te leveren die veel waarde bieden en aan de behoeften van onze klanten voldoen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met ons te delen.
Prima geregeld alles in goede orde ontvangen.

goede producten top

goede producten, prima en correcte levering.
18 mei 2024
Bezorging op tijd en kreeg goede kwaliteit.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u uw bestelling op tijd hebt ontvangen en dat de kwaliteit naar wens was. Hier bij ons bedrijf streven we ernaar om producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. Hartelijk dank voor uw feedback en steun.