kulina.nl
Beoordelingen:

78 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden89 beoordelingen in totaal  

4,22
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 6 feb 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
kulina.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Fijne webshop en snelle levering jammer dat je niet kunt zien als ze het pakketje versturen hoe lang het duurt voordat het aankomt Pas op dag van verzending en op dag van levering krijg je berichtje tussendoor kun je dus niet kijken hoe lang het duurt

de meest kritische beoordeling

15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niets bestellen hier! Ik heb 30-12-2023 een brabantia prullenbak besteld en deze was defect aangekomen. Netjes gemaild erover en is retour gestuurd en opgehaald door DPD. Hierna nooit meer wat gehoord. Op de site staat dat je binnen 24 uur een reactie krijgt op de mails maar dit is alles behalve waar! Meerdere keren gemaild en telkens geen reactie. Ze zouden een nieuwe sturen en dit is ook niet gebeurt! Ik wil gewoon mijn geld terug! Belachelijk dit
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor kulina.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(2)
(2)
(9)
Resetten
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
delivery took long
Beoordeling melden
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet geweldig

Omdat het erg lang onderweg is er wordt mij gevraagd om een beoordeling ik heb nog steeds niets binnen duurt erg lang.
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
2 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw aankoop en feedback. Onze excuses voor de lichte vertraging. We hebben 3 duplicaatbestellingen geregistreerd (2x mislukte betaling met kaart) en dus heeft het systeem ze allemaal in de wacht gezet. Bovendien vond Kulina Fest deze week plaats en hadden we een groot aantal bestellingen in de wachtrij. De bestelling is verzonden onder nummer 2812401312 en al afgeleverd volgens plan. De huidige verzendtijd is dezelfde dag / binnen 2 werkdagen. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. We hopen dat deze ervaring u niet ontmoedigt. We vertrouwen erop dat toekomstige bestellingen soepel zullen verlopen. Dank u voor uw begrip.
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Moeilijk bereikbaar, traag met verzenden
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakket is nog niet bij mij aangekomen???????????????
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
30 apr 2024
Hallo, We vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket nog niet is bezorgd. In zulke gevallen kunt u ons altijd bereiken op onze hotline en zullen we ons best doen om alles naar uw tevredenheid af te handelen. We zullen een claim indienen bij de vervoerder voor verlies van zending. We zullen contact met u opnemen als u een kopie van uw bestelling of een volledige terugbetaling wenst. We zullen de claim met de vervoerder afhandelen op ons eigen risico van verlies. Het is voor ons belangrijk dat we onze klanten niet alleen kwaliteitsproducten bieden, maar ook een probleemloze en prettige koopervaring. Daarom vinden we het extra vervelend om te horen dat uw ervaring niet is verlopen zoals we hadden gehoopt. Bedankt voor uw openheid en vertrouwen. Met vriendelijke groet, Kulina.nl
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niets bestellen hier

Niets bestellen hier! Ik heb 30-12-2023 een brabantia prullenbak besteld en deze was defect aangekomen. Netjes gemaild erover en is retour gestuurd en opgehaald door DPD. Hierna nooit meer wat gehoord. Op de site staat dat je binnen 24 uur een reactie krijgt op de mails maar dit is alles behalve waar! Meerdere keren gemaild en telkens geen reactie. Ze zouden een nieuwe sturen en dit is ook niet gebeurt! Ik wil gewoon mijn geld terug! Belachelijk dit
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
28 feb 2024
Hallo, Er is sprake geweest van een misverstand aan onze kant en vertraging in het terugbetalingsproces, wat te wijten was aan de niet-beschikbaarheid van de zending als gevolg van een late levering van de vervoerder. Desondanks, hoewel de bestelling later aankwam dan verwacht, is deze zonder problemen in het magazijn ontvangen en hebben we u vervolgens het volledige bedrag van het product terugbetaald. Onze excuses voor het eventuele ongemak. We zijn toegewijd aan het zorgen dat alle retouren en claims snel en zonder problemen worden afgehandeld. Echter, in dit specifieke geval bieden we onze verontschuldigingen aan voor de vertraging in het gehele proces, wat niet onze standaard is. We hopen dat u ons vertrouwen blijft behouden. We zijn ons bewust van hoe belangrijk klanttevredenheid voor ons is en zullen alle mogelijke inspanningen leveren om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Dank u voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Kulina.nl
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

3 weken en nog steeds mijn bestelling niet

Het is nu al 3 weken geleden dat ik een bestelling heb geplaatst en nog steeds geen update over mijn bestelling of een track en trace code.
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
8 feb 2024
Hoi Hacer, sorry, ik zie dat je je bestelling hebt geplaatst met betaling via Klarna. Deze bestelling is niet bevestigd door Klarna en is daarom na 21 dagen door ons geannuleerd. In het geval van niet-goedkeuring door Klarna sturen we een voorschotfactuur en informeren we klanten over de onbetaalde bestelling. Helaas is deze e-mail mogelijk niet doorgekomen, onze excuses hiervoor. Als u een kopie van uw bestelling wilt maken voor dezelfde prijs, neem dan contact met ons op via info@kulina.nl. Als kleine compensatie sturen we u in de e-mail een kortingsvoucher voor uw volgende aankoop, vriendelijke groeten, Kulina.nl
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zorgen dat mijn bestelling wordt geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
31 jan 2024
Hallo, Bedankt voor je feedback. Accepteer alsjeblieft onze excuses voor het ongemak veroorzaakt door de vertraagde levering. De Nieuwjaarsuitverkoop leidde tot een onverwachte hoeveelheid bestellingen, wat resulteerde in een korte vertraging in onze normale verwerkingstijden. We hebben informatie over de verlengde levertijd toegevoegd aan het bestelmandje voor onze klanten. Volgens de trackinginformatie van onze vervoerder is de zending afgeleverd. We begrijpen het belang van tijdige levering en nemen stappen om vergelijkbare vertragingen in de toekomst te minimaliseren. Momenteel zijn onze operaties teruggekeerd naar normale bezorgdagen waar bestellingen dezelfde dag worden verzonden of de volgende dag. We hopen oprecht dat dit incident je er niet van weerhoudt om in de toekomst aankopen bij ons te doen. Bedankt voor je begrip en geduld. Kulina.nl
7 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Al heel lang aan het wachten…

Op 26 nov heb ik een waterkoker besteld. Deze is verzonden op 30 nov, maar heb nog steeds geen waterkoker ontvangen. Het is vandaag al 7 dagen geleden dat ik een verzendbevestiging heb gehad. Op de site van DHL staat ook al 7 dagen zending is aangemeld. Telefonisch niet bereikbaar. Probeer al de hele week te bellen, maar er wordt niet opgenomen. Vraag mij af of ik de waterkoker nog krijg…
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
18 dec 2023
Hallo Demirel, het spijt ons erg voor het lange wachten, helaas is je pakket onderweg zoekgeraakt. Ik zie dat je al een vervangende bestelling van ons hebt ontvangen. Is alles in orde? We wensen je een vrolijk kerstfeest, vriendelijke groeten. Kulina.nl
3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling niet geleverd

Bestelling van 21-10 zou op 23-10 verzonden zijn. Track/tracecode ontvangen. Trace gaat niet verder dan overdracht aan vervoerder op 24-10. Trackingcode is bij vervoerder DHL niet bekend. Mail aan Kulina hierover (31-10) is nog niet beantwoord. (dd 3-11)
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
21 nov 2023
Hallo, bedankt voor uw feedback. Excuses, de e-mail heeft ons niet bereikt. We hebben zojuist via de recensie vernomen over de bezorgingsproblemen en zijn onmiddellijk begonnen met het oplossen van de situatie met de vervoerder. Als het pakket niet binnen de volgende week wordt bezorgd, wordt uw bestelling onmiddellijk terugbetaald en zullen we een claim indienen bij de vervoerder op eigen risico (u hoeft niet te wachten tot dit is verwerkt). We streven naar maximale klanttevredenheid en een positieve winkelervaring. We vertrouwen erop dat u geen vertrouwen verliest in onze service vanwege deze onaangename situatie met de vervoerder. We zullen er alles aan doen om de situatie naar uw tevredenheid op te lossen. Kulina.nl
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Leveren te laat
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
30 nov 2023
Het spijt ons zeer dat we niet aan uw verwachtingen voldeden met uw aankoop. De vertraging werd veroorzaakt door het grote aantal bestellingen tijdens het Black Friday-sale-evenement dat deze week plaatsvond. De vervoerders hebben ook moeite met leveren, aangezien de Black Friday-sale-promoties ook op andere online winkels actief zijn. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Uw Kulina.nl
28 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product niet op voorraad na bestelling, moet nu max 4 weken wachten totdat het binnen is….
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
8 aug 2023
Hallo, bedankt voor uw bestelling en beoordeling. Het spijt ons zeer dat het laatste artikel door een klant voor u is uitverkocht. Het product is al besteld bij de leverancier en wij denken dat de levertijd veel korter zal zijn. Wij stellen uw begrip op prijs en bieden onze welgemeende excuses aan voor het ongemak. Kulina
RB
Rob B.
Doesburg
20 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering is beschadigd aangekomen en Kulina is telefonisch niet te bereiken
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
27 sep 2023
Hallo Rob, het spijt ons zeer dat de telefoonlijn is uitgevallen. Het spijt ons dat het product beschadigd is aangekomen. We zagen dat je ook een klacht hebt ingediend op onze website. Mag ik ook om foto's van de schade vragen? Plus informatie over de buiten- en binnenverpakking? Voeg deze informatie toe aan de e-mail of het klachtenformulier en we nemen contact met u op voor een oplossing/compensatie. Hartelijk dank, vriendelijke groeten Kulina.nl
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte levering
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
29 jan 2024
Hallo, Bedankt voor het vertrouwen. Nogmaals onze excuses voor de lichte vertraging in de levering als gevolg van de drukte bij de vervoerders tijdens de kerstperiode. De bestelling is ontvangen op vrijdag 29 december toen de druk op de vervoerders nog hoog was. De bestelling is dezelfde week van verzending al afgeleverd. Dank voor je begrip. Kulina.nl