kulina.nl

79 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden88 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 feb 2023
kulina.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
Fijne webshop en snelle levering jammer dat je niet kunt zien als ze het pakketje versturen hoe lang het duurt voordat het aankomt Pas op dag van verzending en op dag van levering krijg je berichtje tussendoor kun je dus niet kijken hoe lang het duurt

Niets bestellen hier! Ik heb 30-12-2023 een brabantia prullenbak besteld en deze was defect aangekomen. Netjes gemaild erover en is retour gestuurd en opgehaald door DPD. Hierna nooit meer wat gehoord. Op de site staat dat je binnen 24 uur een reactie krijgt op de mails maar dit is alles behalve waar! Meerdere keren gemaild en telkens geen reactie. Ze zouden een nieuwe sturen en dit is ook niet gebeurt! Ik wil gewoon mijn geld terug! Belachelijk dit

Beoordelingen voor kulina.nl

JH
Jesse H.
Den Haag

Enige opmerking kan zijn….

Enige opmerking kan zijn dat ik snachts om 00:10 uur een bestelling heb geplaatst en dat de dag daarna de bestelling pas verstuurd is. Verder alles mooi ontvangen en geen gedoe. Niks dramatisch dus, alleen als je het dezelfde dag verzonden wilt hebben moet je elders je bestelling plaatsen.
16 apr 2024

Telkens uitstekend

Voor 4e x bestelling gedaan en weer super tevreden. Telkens goed op de hoogte gehouden van leveringstatus. En merkproduct tegen concurrerende prijs. Nergens goedkoper gezien. Top!
On beforehand I was a bit worried if this webshop was real. But it all worked perfect. I received my order fast and all mails were clear. So I totally recommend Kulina
Moeilijk bereikbaar, traag met verzenden
Prachtige sushi set. Mooi in een luxe geschenk koffertje. Snelle levering!
Prima produkt, communicatie kan beter
delivery took long
16 apr 2024
31 mrt 2024

Niet geweldig

Omdat het erg lang onderweg is er wordt mij gevraagd om een beoordeling ik heb nog steeds niets binnen duurt erg lang.
Het pakket is nog niet bij mij aangekomen???????????????
Uitstekende informatie, snelle levering, en kwalitatief goede producten.
correcte levering snel afhandeling
4 feb 2024
Goede levering. Ik kwam er echter na bestelling pas achter dat het geen Nederlands bedrijf is maar Tsjechisch bedrijf is.
AP
Arlette P.
Lelystad
4 feb 2024

Goede en betrouwbare webshop

Goede prijs en goede spullen. Een mooie snelkookpan gekocht voor een goede prijs. Snel geleverd en goed verpakt.
17 feb 2024
Levertijd was wat langer als gezegd
Goed en snel geleverd
Snel geleverd