www.afzuigkapfilterwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

www.afzuigkapfilterwinkel.nl

3.336 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.602 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor www.afzuigkapfilterwinkel.nl

Te vrede klant.

Ik moest een nieuw koolfilter, gezien mijn oude ongeveer een jaar of 10 oud is. En ik las de positieve reviews over deze webshops. Dus hier besteld, en de reviews hebben mij niet teleurgesteld. Snel geleverd en goed verpakt. Dus over 10 jaar maar weer hier bestellen.
Het vinden van het juiste type was eenvoudig. De levering was snel en goed verpakt. De prijs van het artikel was een verrassing (laag) t.o.v. de originele filters van Siemens. Over de kwaliteit heb ik nog geen oordeel, omdat het filter nog geplaatst moet worden.
4 jul 2024
Reeds eerder koolstoffilter bij jullie besteld, origineel Siemens niet meer leverbaar, nu huismerk Allspares, weet nu precies welke ik bestellen moet. Snelle levering, past perfect door het vasthoudclipje, beter dan de vorige.
28 jun 2024

Perfect....

Eerste keer zelf verkeerde metaal filters besteld, eenvoudig en kosteloos retour gezonden, binne 1 week geld retour, daarna nieuw en juiste besteld, goed verpakt en snel geleverd. Top service!!!
1 dag na de bestelling al in mijn gekozen afhaalpunt geleverd. Heel goed en veilig verpakt. De opgegeven maten klopten volledig. Nu is de dampkap weer als 'nieuw. Groetjes
29 jun 2024
De bestelling kwam volgende dag al binnen en was goed verpakt. Een prima service. De koolstoffilters werken naar behoren voor zover ik kan beoordelen na 1 week gebruik.
30 jun 2024
Great device and price! I have been ordering humidifier filters form the store for the past few years. Fast delivery and still the best price available
23 jun 2024
Goede service ! Ook de dienst naverkoop en retour zijn heel goed ! Goede prijs / kwaliteit en snelle verzending. Ik ben een zeer tevreden klant !!
20 jun 2024
Di was mijn eerste contact met deze webshop. Ik kreeg helaas het verkeerde product geleverd maar dit werd op een keurige, vlotte manier opgelost.
Keurig op tijd geleverd. Volgende keer graag precies hetzelfde doen. Na bestelling direct in orde maken en toesturen. Dat ging dit keer prima.

Vlotte levering. Huismerk goedkoper en goed van kwaliteit.

Bij bestelling van een filter werd het huismerk aangeraden dat 20 euro goedkoper is maar toch zeker voldoet. Vlotte levering.
Fijn bedrijf die jouw op de hoogte houd wanneer het tijd is voor nieuw filter gemakkelijk te bestellen en snelle service
22 jun 2024
Alles volgens afspraak geleverd en het paste perfect. Maatgevend op website simpel en duidelijk

Duidelijke beschrijving artikel

Bij de artikelen een duidelijke beschrijving over de maten en het werd zeer snel bezorgd.
3 jul 2024
Snelle service en duidelijke beschrijving waardoor ik de juiste producten heb besteld
23 jun 2024
De snelle service. Eerst verkeerd product geleverd en met 2 dagen de juiste geleverd
goede service, communicatie, snelle bezorging, goede prijs, zeker een aanrader !!
Eerste keer iets besteld en alles vlot en correct geleverd volgens afspraak
25 jun 2024
Alles is uitstekend gelopen, vanaf de bestelling tot en met de levering.
Koolstof filters besteld , werden snel bezorgd. Ook goedkoper als elders