www.afzuigkapfilterwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

www.afzuigkapfilterwinkel.nl

3.104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.930 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.afzuigkapfilterwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.afzuigkapfilterwinkel.nl

Hele goede Internet winkel Topper 👍👍

Hele goede winkel site, keurig netjes geleverd en ingepakt. De koolstof filters zijn voor mijn Inventum afzuigkap uitstekend, keurig afgeprijsd voor mij. Ik zal ze altijd bestellen als ik weer vervangen moet doen- heb er nu nog 6 maar tzt ben ik terug bij deze Topper
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
Overzichtelijke website dus makkelijk te bestellen. Snel verstuurd en als klant goed op de hoogte gehouden van de staat van de bestelling. (Alleen jammer dat PostNL er steeds weer een zooitje van maakt en geen zin heeft om het pakketje thuis te bezorgen.)

Zelf fout gemaakt, netjes opgelost

Ik had het verkeerde formaat afzuigkap rooster besteld en met de klantenservice gebeld en gemaild. Het is heel netjes opgelost en de 2 medewerkers die ik per telefoon en mail heb gesproken zijn erg beleefd en klantvriendelijk!
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Door de duidelijke beschrijving op de website heb ik binnen een mum van tijd mijn bestelling kunnen plaatsen. Deze heb ik ook gelijk de volgende dag ontvangen. Erg blik met.mijn nieuwe metalen afzuigkap filters van Bosch
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Wat fijn om te lezen dat de levering spoedig is verlopen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
DD
Daniël D.
Nijmegen
31 mrt 2024

Betrouwbaar

Snelle levering, product zoals beschreven, ofwel eigenlijk zoals elke levering van elk ander bedrijf ook behoort te zijn. Normaliter niet noemenswaardig, maar in een tijd als deze is het uitzonderlijk.
MB
Marjo B.
Sittard

Perfect en gemakkelijk bestellen.

Ik kan zien wat ik vorige keer heb besteld en dat is gemakkelijk. Ik zou anders lang moeten zoeken of moeten bellen. Dit vind ik perfect! Ook snelle levering en prima verpakt. Ben ik blij mee.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Het was even zoeken naar het juiste onderdeel omdat de bestelnummers niet overeen kwamen. Toch gevonden en besteld. In combinatie met de vlotte levertijd (3 dagen) en goede prijs een aanrader.
MB
Michel B.
Galmaarden
Voorlopig ok, afwachten dat filter het 6 maanden gaat doen. Levering ander uur dan vermeldt en filter niet in voorziene bus van pakjes, dag later geleverd in afhaalpunt 3 5 km van thuisadres.
Snelle goede service Nette dame aan de telefoon gehad, en heeft het meteen opgelost. Er was een verkeerde filter gestuurd. Blijf zeker hier bestellen en raad het iedereen aan.
24 mrt 2024
Verkeerde product geleverd koolstof filter ipv aluminium filter maar goed opgelost door snel de goede te leveren de volgende dag ,en het verkeerde product gratis te retourneren!
31 mrt 2024
Goede informatie hoe de opdracht wordt verwerkt, de bestelling binnen 24 uur in goede orde ontvangen. Na ontvangst van de bestelling de factuur ontvangen t.b.v. de garantie.
Wat een fijne ervaring met deze webshop, ondanks dat er abusievelijk een verkeerd product is geleverd. Dit werd zo goed opgepikt door de klantenservice echt top.
24 mrt 2024
dat ik erop geattendeerd werd dat ik in het verleden een bepaald type had besteld en het feitelijk tijd was voor een nieuwe afzuigfilter, Super service!
20 mrt 2024
Vlotte bestelling via website!Constante feedback over je bestelde order!Uur van levering wordt verwittigd!Geen onnodig tijdverlies voor klant!

De afwikkeling van mijn bestelling koolstoffilters

De afwikkeling van mijn bestelling een daarna mijn nieuwe bestemming en retour omdat ik de spullen verkeerd besteld had.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Ze zijn betrokken met de bestellingen van de klanten. Ik vind het een top website en ze zijn zo klantvriendelijk top!
24 mrt 2024

Correcte filter, snel geleverd en prima communicatie

De filter past perfect. Hij is snel geleverd op het juiste afhaalpunt. En ik ben hiervan correct over geinformeerd.
Eigenlijk is dit nog te vroeg na een paar maanden als je flink hebt gekookt dan weet je of de filter goed werkt
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Goede betrouwbare firma Je krijgt een reminder als je weer kan bestellen Vandaag besteld andere dag geleverd
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl

Snelle en goede levering.

Snelle levering. Enig puntje was dat er een instructie bijgeleverd kon worden hoe het filter te plaatsen.