Afzuigkapfilterwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

Afzuigkapfilterwinkel.nl

2.888 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.251 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov. 2022
Afzuigkapfilterwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Afzuigkapfilterwinkel.nl

6 feb. 2024

Absolute toppers!!

Ik lees best de nodige negatieve reviews over de afzuigkapfilterwinkel.nl. Die ervaring heb ik niet en begrijp dan dergelijke reviews niet! Ik heb alleen maar positieve ervaringen met hen. Mijn bestelling had ik heel snel binnen! Toen ik vanuit de verpakking zag dat dat ik ermee wilde, tw. een koolstoffilter voor een plasmafilter plaatsen, bleek dat helemaal niet te kunnen. Dat heb ik ook eerlijk bij mij retouraanvraag gezegd en mij verontschuldigd voor mijn onwetendheid! Nou, daar werd helemaal niet moeilijk over gedaan! Mijn geld wordt weer terugbetaald! Kijk dat is een klantvriendelijkheid met een magneetfunctie. Zo wil je overal worden behandeld! Applaus!
22 jan. 2024

Perfection !

Het was zéér eenvoudig om on line het juiste product te vinden, afrekenen ging als een fluitje van een cent maar vooral : ik was onder de indruk van de snelle en perfecte verzending van mijn product. Mijn dank aan Afzuigkapfilter.nl is groot. Groetjes ! Frank
23 jan. 2024

de grens voor gratis ligt nogal hoog

Jammer dat de grens voor gratis verzending ligt boven 50 euro. Zo duwen ze je naar het aantal van 3 filters of meer.

Top

Er stond een mail, voor ons klaar. Het was weer tijd, een nieuwe filter. Natuurlijk willen jullie filters verkopen, maar de tijd gaat zo snel, wij waren de wisseling van de oude naar de nieuwe helemaal vergeten. Dus top dat jullie ons attendeerde. Verder hele snelle levering top!

Eenvoudig bestellen en snel geleverd.

Het is heel eenvoudig om op de website het juiste filter voor de afzuigkap te vinden. Het bestellen en betalen gaat gemakkelijk. De filters zijn secuur verpakt zodat ze onbeschadigd geleverd worden. Helemaal goed zoals je van een webshop mag verwachten.
Ik had de verkeerde onderdelen besteld en die konden gemakkelijk terug, inmiddels de juiste onderdelen besteld en na volle tevredenheid ontvangen. De terugboeking nog niet gezien maar dat zal wel goed komen. Dus volgende keer weer.

fout bestelde filters mogen ruilen

Mijn fout bestelde filters mogen terugsturen, goed advies over de juiste filters en deze werden snel opgestuurd. Alleen nog df wachten oo de teruggave van de betaling van de foute filters😉
26 jan. 2024
het bestelde snel en goed ontvangen. het gaat hierbij om koolstoffilters voor de afzuigkap. Ze helpen niet echt tegen de kookgeuren zoals gehoopt, maar daar kan de shop weinig aan doen

Goede kwaliteit & snelle levering

Het afzuigfilter werd razendsnel geleverd en ik kon de verzending duidelijk volgen met de trackinginformatie. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en de service die ik heb ontvangen!
28 jan. 2024
Uitstekende ervaring. Goede informatieve website. Daardoor is het product dat je zoekt gemakkelijk te vinden. Vlotte levering. Alles klopte gewoon.
29 jan. 2024

Prima service en meer

Prima service, snelle levering. Bovendien werd ik gewezen op de mogelijkheid om een goedkoper product aan te schaffen. Netjes!! Anneke Verheijden

Snel en vakkundig

Goed en snel geholpen toen ik een verkeerd artikel heb besteld. Geld nog niet terug ontvangen van de retourzending maar dat komt vast nog wel.
24 jan. 2024
Heel snelle levering. Hoop dat ik nu de 5 euro korting nog terugkrijgt die ik had vergeten aan te geven op moment van de bestelling.
PV
Peter V.
Diepenbeek
22 jan. 2024

Een echte aanrader en vertrouwbare verkoper.

Goede communicatie en snel geleverd in een afhaalpunt! Geen beschadigingen aan de doos. Een echte aanrader en vertrouwbare verkoper.
31 jan. 2024
Exact volgens de beschrijving een naadloos passend vervangend filter voor mijn afzuigkap de volgende dag na bestelling bezorgd.
K'
Karin '.
Wijk bij Duurstede
2 feb. 2024

Blij met de reminder...

Ik ontving een reminder dat mijn koolstoffilters aan vervanging toe waren. Super handig! Meteen besteld en snel binnen.
28 jan. 2024
Betrouwbare webshop, afzuigkapfilters besteld, snelle levering en ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering.
JD
JOhan d.
Alkmaar

Top

Ruime keuze, snelle levering en goede kwaliteit. Daarnaast goed verpakt en voordelige prijzen. Kortom, top bedrijf.
Prima service. Volgens verwachting. Site werkte goed. Kon makkelijk vinden West ik nodig had, en het klopte.
2 feb. 2024
Beter kan ik niet weten, ik heb tenminste mijn bestelling optijd en het bevalt, kennissen raad ik zeker aan