www.afzuigkapfilterwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

www.afzuigkapfilterwinkel.nl

3.356 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.643 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor www.afzuigkapfilterwinkel.nl

Uitstekende service

Ik had per abuis een verkeerde afzuigfilter besteld. Op mijn verzoek kreeg ik per mail een retourstikker toegestuurd. Het bedarg had ik na 5 dagen weer op mij rekening staan. Daarna heb ik een foto met serienummer van de afzuigkap toegemaild naar de klantenservice. Per mail kreeg ik een bestel link, maar daarbij bleek de filter dezelfde te zijn die ik had teruggestuurd. Dus deze heb ik dan ook niet besteld. Ik heb toen dir foto'ds gestuurd van de filter die nog in mijn afzuigkap zat. Toen kreeg ik van de afzuigwinkel een link met de juiste filter om te bestellen. Deze filter heb ik besteld. Het was de goed filter voot mijn afzuigkap! In een woord een fantastische service van de afzuigkapwinkel. mijn d
7 jul 2024

Te vrede klant.

Ik moest een nieuw koolfilter, gezien mijn oude ongeveer een jaar of 10 oud is. En ik las de positieve reviews over deze webshops. Dus hier besteld, en de reviews hebben mij niet teleurgesteld. Snel geleverd en goed verpakt. Dus over 10 jaar maar weer hier bestellen.
10 jul 2024
Het vinden van het juiste type was eenvoudig. De levering was snel en goed verpakt. De prijs van het artikel was een verrassing (laag) t.o.v. de originele filters van Siemens. Over de kwaliteit heb ik nog geen oordeel, omdat het filter nog geplaatst moet worden.
4 jul 2024
Reeds eerder koolstoffilter bij jullie besteld, origineel Siemens niet meer leverbaar, nu huismerk Allspares, weet nu precies welke ik bestellen moet. Snelle levering, past perfect door het vasthoudclipje, beter dan de vorige.
Zeer tevreden van de levering. Toevallig was het afhaalpunt op verlof. Heb een E-mail gestuurd en de dag nadien was het geregeld en geleverd bij het dichtste afhaalpunt. Dank u wel daarvoor. Vriendelijke groeten willy.
28 jun 2024

Perfect....

Eerste keer zelf verkeerde metaal filters besteld, eenvoudig en kosteloos retour gezonden, binne 1 week geld retour, daarna nieuw en juiste besteld, goed verpakt en snel geleverd. Top service!!!
9 jul 2024
1 dag na de bestelling al in mijn gekozen afhaalpunt geleverd. Heel goed en veilig verpakt. De opgegeven maten klopten volledig. Nu is de dampkap weer als 'nieuw. Groetjes
29 jun 2024
De bestelling kwam volgende dag al binnen en was goed verpakt. Een prima service. De koolstoffilters werken naar behoren voor zover ik kan beoordelen na 1 week gebruik.
30 jun 2024
Great device and price! I have been ordering humidifier filters form the store for the past few years. Fast delivery and still the best price available
8 jul 2024
Keurig op tijd geleverd. Volgende keer graag precies hetzelfde doen. Na bestelling direct in orde maken en toesturen. Dat ging dit keer prima.
8 jul 2024

Vlotte levering. Huismerk goedkoper en goed van kwaliteit.

Bij bestelling van een filter werd het huismerk aangeraden dat 20 euro goedkoper is maar toch zeker voldoet. Vlotte levering.
Fijn bedrijf die jouw op de hoogte houd wanneer het tijd is voor nieuw filter gemakkelijk te bestellen en snelle service
WV
Willy V.
Merchtem
Gemak van bestellen en keuze tussen origineel of jullie eigen product. Snelle en gemakkelijke levering.

Prima

1dag na bestelling reeds geleverd van uit Nederland naar België. Beter kan moeilijk. Dus zeer tevreden.

Duidelijke beschrijving artikel

Bij de artikelen een duidelijke beschrijving over de maten en het werd zeer snel bezorgd.
3 jul 2024
Snelle service en duidelijke beschrijving waardoor ik de juiste producten heb besteld

Prima service en kwaliteit

Beschrijving van het product is goed als ook de prijskwaliteit en de snelle levering.
6 jul 2024
goede service, communicatie, snelle bezorging, goede prijs, zeker een aanrader !!
7 jul 2024
Eerste keer iets besteld en alles vlot en correct geleverd volgens afspraak
6 jul 2024
Koolstof filters besteld , werden snel bezorgd. Ook goedkoper als elders