www.afzuigkapfilterwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

www.afzuigkapfilterwinkel.nl

3.573 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.273 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor www.afzuigkapfilterwinkel.nl

3 okt 2024
Na aanleiding van het aanbod van jullie om ons een korting aan te bieden, heb ik 2 filters voor mijn Bora kookplaat (afzuigkap) besteld. Keurig op tijd geleverd zeer tevreden ook hoe het verpakt is. maar de bezorger had het bij de buren afgeleverd ik zag de bus voor de deur en het pakket leverde hij af bij de buren, ondanks de juiste adres en naam toch verkeerd afgeleverd, mijn buurman kwam direct naar ons om het pakket te overhandigen de bezorger reed toen net de straat uit, mijn buurman vertelde mij dat hij nu eens een pakket voor mij in ontvangst nam terwijl wij voor hem vele pakketten aannemen, kortom uitstekende actie van jullie maar de bezorger moet beter opletten.
3 okt 2024
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Wat fijn dat je tevreden bent met onze service! Wat vervelend dat je pakket bij de buren werd geleverd terwijl je zelf thuis was! Je feedback over de bezorging van het pakket zullen wij zeker bespreken met de vervoerder in de hoop dat dit niet zomaar meer zal gebeuren. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Afzuigkapfilterwinkel
Ik heb vorig jaar een luchtreiniging gekocht bij een grote webwinkel. Maar toen ik nieuwe filters wilde bestellen waren ze tijdelijk niet leverbaar. Door te zoeken naar de fabrikant kwam ik na het invullen van het model nummer kwam ik bij afzuigkapfilter terecht. En, ook niet onbelangrijk, prettig geprijst als ik meerdere tegelijk bestelde. Uit oogpunt van leveringszekerheid besloot ik dat te doen. Want ik wil nog lang gebruik maken van mijn luchtreiniging.
TV
Theo v.
Bergharen
23 sep 2024
Mijn ervaring met Afzuigkapfilter was voortreffelijk. De combinatie van een razendsnelle levering en deskundige advisering heeft mijn verwachtingen overtroffen. Ik kan Afzuigkapfilter van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een hoogwaardige service en producten. Ik kijk uit naar mijn volgende aankoop!
24 sep 2024
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Afzuigkapfilterwinkel

Hellemaal top eigenlijk

Goed verpakt allemaal!! Eigenlijk wilde ik maar 2 bestellen. Maar had het er een goed gevoel over dus maar 4 exta besteld op goed geluk. En alles is goed gekomen. Met dank aan de vriendelijke klantenservice. Hellemaal top
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Wat fijn dat je tevreden bent met onze service! Met vriendelijke groet, Afzuigkapfilterwinkel
5 okt 2024

Zeer tevreden…

Bestel al enkele jaren filters voor de afzuigkap. Worden steeds binnen één of twee dagen geleverd. Krijg ook melding als ze aan vervanging toe zijn. Natuurlijk ook commercieel belang maar ik hoef er zelf niet aan te denken
8 okt 2024
Product werd volgende dag geleverd, prima. Heb alleen geen bericht gezien van de overdracht aan de bezorgdienst en ook track % trace ontvangen. Gelukkig was ik thuis.
30 sep 2024
Alles liep volgens plan. Bestellen, levering en terugname en terug betaling. Ik help een verkeerde artikel besteld. Veel bestelling die alles ook naar behoren.
1 okt 2024
22 sep 2024

Snel, betrouwbaar

Snel, vrij breed assortiment (filters, niet alleen afzuigkap filters) geen onbenullig grote verpakkingen, in de loop der jaren altijd betrouwbaar geleverd.

Past perfect

In 2006 complete keuken gekocht met Siemens afzuigkap. Dezelfde metalen afzuigkapfilters waren nu, na 18 jaar nog steeds te koop, en pasten perfect.

Snel en goed

Handige systeem om te vinden wat wel op de afzuiger past. Veel opties en goedkoop ook. Daardoor gelijk 2 besteld. Snel geleverd en goed verpakt!
Nette bezorging. Zat alleen geen filter bij de afzuigkap. En met een probleem sturen ze je naar de maker van de afzuigkap.
AV
A. v.
Everdingen nl
3 okt 2024
Snelle bezorging en perfect product. Moest even zoeken hoe het blauwe plastic eraf ging maar dat ging er daarna prima af.
3 okt 2024
Ik had verkeerd besteld en direct kunnen retouren en geld terug gekregen en dan opnieuw besteld . Alles vlot verlopen
30 sep 2024
wij hebben al 25 jaar deze afzuigkap en bestellen ieder jaar een nieuwe filter, zeer goed en snelle levering !!

Prima BORA filters

Al jarenlang lerancier voor BORA filters. En ze sturen een herinnering na geschatte vervangtermijn. Super.
CM
Carine M.
Wechelderzande
30 sep 2024
De beschikbaarheid van 8 dagen in het leveringsdepot mag wat langer vind ik Maar zeer tevreden voor de rest
28 sep 2024
Het afzuig filter past goed en was een heel stuk goedkoper, nu nog afwachten of het even lang mee gaat.
30 sep 2024
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! We wensen je veel plezier van je bestelling! Met vriendelijke groet, Afzuigkapfilterwinkel
23 sep 2024
De bestelling was niet compleet afgeleverd. Met 1 mailtje werd de volgende dag met spoed bezorgd.
24 sep 2024
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent met de geboden oplossing. We wensen je veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Afzuigkapfilterwinkel
JV
Jan V.
Middelbeers
24 sep 2024
Eerst jullie gebeld goed advies gegeven daarna besteld en geleverd past prima dus alles perfect
22 sep 2024
Goede omschrijving van de filters, snelle levering en direct zonder probleem aangebracht.