Designkranenshop.nl

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.591 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 mrt 2023
Designkranenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 nov 2023
In eerste instantie was ik wat gereserveerd over de uitstraling van de kraan, had ik niet beter een chroom-versie kunnen nemen? Na enkele dagenbezinning én overleg met mijn vriendin heb ik toch besloten de rvs-look te gaan installeren, omdat die toch het beste past in mijn keuken

15 jun 2023
Een keukenkraan besteld waarbij stond voor 23:00 besteld de volgende dag geleverd. Dit omdat de keukenkraan van mijn moeder kapot was gegaan en met spoed een nieuwe nodig had. De volgende dag heb ik gebeld omdat ik geen Track&Trace had ontvangen. Er was een fout gemaakt bij een extern magazijn en de kraan was in de "Backorder" gezet. Maar hij zou er alles aan doen dat de kraan dezelfde dag nog de deur uit zou gaan. De volgende dag weer gebeld omdat ik nog steeds geen Track&Trace had ontvangen. Nu was de kraan kwijt in het externe magazijn maar ze zouden nogmaals er voor zorgen dat de kraan dezelfde dag de deur uit zou gaan. Ik heb gevraagd of het geen spoed levering kon worden zodat de kraan vandaag nog zou aankomen maar dit was niet mogelijk. Dit was volgens mevrouw nog duurder dan de kraan! Ze stelde wel voor dan de bestelling te annuleren en ergens anders de kraan te halen. Met zulke slechte service ga ik dat ook maar doen ook. Je kan er niet van op aan dat ze op tijd leveren. Ook zal je continue zelf contact opnemen met ze want uit zichzelf doen ze niets.

Beoordelingen voor Designkranenshop.nl

De bestelling is tijdig aangekomen. De kraan is degelijk zoals op de afbeelding en zoals beschreven. Degelijke verpakt. Niets verkeerd aan op te merken.
HD
Hans d.
Almere
Prima webshop met mooie producten. Levering ging heel snel en volgens plan
Goede website, kwalitatief uitstekende producten en snelle levering
13 apr 2024
Zeer snelle levering En prachtige uitstraling
Duidelijke omschrijving en snelle levering.
CP
Coby P.
Sint Nicolaasga
Snelle levering en niet duur.
Prijs kwaliteit
MH
M H.
Limburg
Prima kraan
SB
Saskia B.
Koudekerke

Wat vindt de fabrikant i.p.v. de klant?

Ik bestel een kraan. Krijg die kraan geleverd. Blijkt niet compleet en zelfs lichte schade te hebben. Netjes retour gemeld met betreffende reden. Telefonisch niet bereikbaar, alleen per mail (wel enkele mails ontvangen over de status) of per chat. Dat geeft al geen goed gevoel. Na een paar dagen later toch maar gechat te hebben is dit de reactie: "Wij hebben uw servicemelding in goede orde ontvangen. Deze melding zal ter beoordeling naar de leverancier/fabrikant gestuurd worden. Zodra wij een antwoord hebben ontvangen van de leverancier/fabrikant hoe de serviceaanvraag afgehandeld gaat worden, zullen wij u op de hoogte stellen per e-mail. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd." Beste DesignKranenShop: Ik ben toch geen klant van de fabrikant? Ik ben uw klant! Regel die retour en zorg voor een goede kraan en stuur die z.s.m. op!
19 mrt 2024
Exact dezelfde kraan als die vervangen moest worden voor een aantrekkelijke prijs en dat alles in een vlotte bestelprocedure. Ondertussen geplaatst en heel blij mee.
16 mrt 2024
alles was makkelijk en werd prima uitgevoerd en geleverd
24 mrt 2024
helemaal gelukkig met deze bescheiden doch mooie kraan
Correcte levering, mooie keukenkraan, snelle service