Homesweethome.nl

24 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 aug 2023
Homesweethome.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Het pakketje werd snel verzonden, maar helaas heeft DHL het pakketje kwijtgemaakt waardoor ik het pakket nooit ontvangen heb. Omdat ik niet in het donker wilde zitten heb ik ergens anders snel een lamp moeten kopen. HomeSweetHome.nl heeft dit heel netjes opgelost en ik heb snel mijn geld retour ontvangen.

17 feb 2024
Als je uit dezelfde serie en kleur 2 maten lampenkappen besteld, dan verwacht je wel dat de binnenkant van de lampenkappen hetzelfde is. Kreeg nu een 20 cm kap met een witte binnenkant en 2 kappen van 25 cm met een doorzichtige binnenkant. Dat geeft een ander lichtbeeld en niet mooi in dezelfde kamer. Onduidelijk verhaal over wat de nieuwe en oude serie was, kon ze uiteindelijk wel terugsturen, maar lijkt me klantvriendelijker als je van te voren even contact opneemt met de klant voordat je verschillende uitvoeringen opstuurt.
TV

TV
Ton V.
Zeist
17 feb 2024

Verschillende uitvoeringen van dezelfde serie

Antwoord van Homesweethome.nl
18 feb 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met uw recente bestelling van lampenkappen. We begrijpen volledig uw verwachting dat lampenkappen van dezelfde serie en kleur consistent zouden moeten zijn, inclusief de binnenkant. Het spijt ons dat er een verschil was tussen de lampenkappen die u heeft ontvangen, met betrekking tot de binnenkant. We erkennen dat dit een impact kan hebben op het lichtbeeld en de esthetiek in uw kamer, en dat dit niet aan uw verwachtingen voldoet. We streven ernaar om een duidelijke communicatie te handhaven met onze klanten en het is duidelijk dat we in dit geval tekort zijn geschoten. We zullen intern bekijken hoe we onze processen kunnen verbeteren om ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen nauwkeurig en consistent worden uitgevoerd. We hebben uw feedback ter harte genomen en waarderen uw suggestie voor het vooraf contact opnemen met klanten in geval van variaties tussen verschillende uitvoeringen. Het is ons doel om onze klanten een positieve ervaring te bieden en we zullen er hard aan werken om dit in de toekomst te waarborgen. We zijn blij dat we de lampenkappen konden terugnemen en we hopen dat we u in de toekomst de service kunnen bieden die u verdient. Als er nog verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Er zaten geen veertjes in de doos. Nu zien we dat de lamp naar beneden valt. kunnen we deze nog krijgen ?
Antwoord van Homesweethome.nl
18 feb 2024
Bedankt voor uw feedback over onze producten. Het spijt ons te horen dat u een defect product heeft ontvangen. We begrijpen uw bezorgdheid en zijn bereid het probleem op te lossen om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met ons product. We hebben een nieuwe tafellamp voor u voorbereid en zullen ervoor zorgen dat deze zo snel mogelijk wordt geleverd. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip en geduld. Als je nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder. Nogmaals bedankt voor je feedback en steun voor onze producten. We wensen u het allerbeste!
6 jan 2024
Makkelijk te bestellen, goed ingepakt en snel bezorgd

Garantie

Snelle afhandeling van probleem met kapote lamp
Snelle service en Perfect volgens omschrijving
Snelle perfecte service

Snelle verzending en probleem netjes opgelost!

4 sep 2023
De bestelde lamp was een beetje beschadigd. Na het indienen van de klacht kregen we direct een nieuwe geleverd. We hadden de oude nog niet eens geretourneerd, zo snel ging dat. Voor 22.00 besteld, de volgende werkdag in huis. Dit was inderdaad zo. Razendsnel.
23 nov 2023
Een bestelde lamp was niet compleet. Na een mail te hebben gestuurd werd direct een compleet pakket gestuurd die de volgende dag werd geleverd.
12 okt 2023
Snelle bezorging en duidelijke website
21 aug 2023
Product is snel en correct geleverd
24 aug 2023
Snelle levering, goed verpakt!
4 nov 2023
Snelle en correcte levering

Snel en correct geleverd.

Snel en correct geleverd.