kulina.nl- Logo - Beoordelingen

kulina.nl
Beoordelingen:

106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden143 beoordelingen in totaal  

4,07
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

11 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ordered 1 pc of each available design on stock, they look chic and unique with the best quality you can experience. It elevates your food to a more appetising and enticing.

Meest relevante negatieve beoordeling

15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niets bestellen hier! Ik heb 30-12-2023 een brabantia prullenbak besteld en deze was defect aangekomen. Netjes gemaild erover en is retour gestuurd en opgehaald door DPD. Hierna nooit meer wat gehoord. Op de site staat dat je binnen 24 uur een reactie krijgt op de mails maar dit is alles behalve waar! Meerdere keren gemaild en telkens geen reactie. Ze zouden een nieuwe sturen en dit is ook niet gebeurt! Ik wil gewoon mijn geld terug! Belachelijk dit
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor kulina.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(2)
(18)
Resetten
22 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
heb nog steeds niets ontvangen. dus 0 sterren zou nog beter zijn
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
25 sep 2024
Goedendag, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Helaas hebben we geen e-mail of telefoontje van u ontvangen over het niet-bezorgde pakket. Volgens de tracking die we je gisteren hebben gestuurd, kan je pakket vanaf 19.9 worden opgehaald. Als je in de toekomst vragen hebt of problemen met de levering, neem dan gerust contact met ons op via ons e-mailadres of telefoonnummer +31 203 695 089. We staan voor je klaar. Met vriendelijke groet en een fijne dag, Kulina.nl
5 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn producten nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
11 sep 2024
Hallo, bedankt voor je feedback. Het spijt ons zeer dat u de goederen nog niet heeft ontvangen. Uw bestelling van 29.8. werd gestopt omdat de goederen niet op voorraad waren. Het spijt ons dat u niet op de hoogte bent gebracht, dit is een interne fout. De goederen waren op 8.9. op voorraad en de zending is die dag verzonden. Het is nu onderweg en volgens de tracking zou het u vandaag moeten bereiken. Voor vragen of problemen met bestellingen kunt u de volgende keer contact met ons opnemen via e-mail: info@kulina.nl of telefoonnummer: +31 203 695 089 Bedankt voor je begrip. Vriendelijke groeten en nog een fijne dag, Kulina.nl
16 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte ervaring met aflevering
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
19 sep 2024
Hallo, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u de levering als onvoldoende heeft beoordeeld. De levering was vertraagd omdat uw afleveradres onvolledig was en het huisnummer ontbrak. Daarom werd het pakket naar ons teruggestuurd en konden we het opnieuw versturen naar het volledige adres. Een collega heeft contact met u gehad om deze zaak af te handelen. Het spijt ons dat u ondanks onze inspanningen om u te helpen en de positieve oplossing niet tevreden bent. Vriendelijke groeten en nog een fijne dag, Kulina.nl
2 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Xxx
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
19 sep 2024
Hallo, bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was met onze klantenservice, hoewel we onmiddellijk na uw eerste bericht op 4.9 contact met u hebben opgenomen en de retourzending hebben opgelost. We proberen onze service altijd te verbeteren en willen graag uw mening weten over de communicatie met onze collega's. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via e-mail: info@kulina.nl of per telefoon +31 203 695 089 Met vriendelijke groet, Kulina.nl
30 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
11 sep 2024
Hallo, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u niet tevreden was over onze winkel. Het spijt ons dat het product dat u bestelde niet op voorraad was. Toevallig bestelde een andere klant dit product op hetzelfde moment en het systeem was niet in staat om het onmiddellijk te verwijderen van onbeschikbaarheid voor bestellingen. Dit was dus een technische fout. Als verontschuldiging sturen we een kleine notitie naar uw e-mailadres. Bedankt voor je begrip en nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet en nog een fijne dag, Kulina.nl
22 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Betaalmethode

Ik bestelde een koekenpan en koos voor de Klarna-betaalmethode. later ontvang ik een e-mail waarin ik eraan herinner dat ik via overschrijving moet betalen en pas dan wordt mijn bestelling verzonden. toen ik antwoordde dat ik een andere betaalmethode had gekozen, kreeg ik hetzelfde antwoord als voorheen. het is erg onprofessioneel stel verschillende betaalmethoden voor en vraag vervolgens een overschrijving aan
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
26 jul 2024
Goedendag, Bedankt voor je feedback en sorry voor het misverstand over de betaling van je zending. Het spijt ons zeer dat uw registratie op het Klarna-portaal is mislukt. Als dit niet lukt, wordt er automatisch een e-mail met de bankgegevens voor de overschrijving verzonden. Helaas hebben we geen e-mailcommunicatie met u gevonden over de betaling. Als Klarna niet slaagt, heb je de mogelijkheid om online te betalen met creditcard, Paypal, Apple Pay.. of bankoverschrijving. We hebben u een e-mail gestuurd met de betalingsopties. We hopen de situatie samen op te lossen. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Kulina
21 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als ik schrijf binnen 4 dagen bezorgd moet je niet komen dat het 4 weken kan duren
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
26 jul 2024
Goedendag, Bedankt voor je feedback en we verontschuldigen ons voor de vertraging en het wachten op je verzending. Het spijt ons zeer dat we niet aan uw verwachtingen voor snelle levering hebben voldaan. Helaas waren uw goederen net uitverkocht op het moment van bestellen en duurt het 4 weken om nieuwe stukken te bestellen bij leveranciers. Onze excuses voor het ongemak, we proberen onze service en productvoorraad te verbeteren. Op uw verzoek hebben we uw bestelling geannuleerd en uw geld teruggestort. Bedankt voor uw begrip. Hoogachtend Kulina
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Moeilijk bereikbaar, traag met verzenden
Beoordeling melden
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
delivery took long
Beoordeling melden
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niets bestellen hier

Niets bestellen hier! Ik heb 30-12-2023 een brabantia prullenbak besteld en deze was defect aangekomen. Netjes gemaild erover en is retour gestuurd en opgehaald door DPD. Hierna nooit meer wat gehoord. Op de site staat dat je binnen 24 uur een reactie krijgt op de mails maar dit is alles behalve waar! Meerdere keren gemaild en telkens geen reactie. Ze zouden een nieuwe sturen en dit is ook niet gebeurt! Ik wil gewoon mijn geld terug! Belachelijk dit
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
28 feb 2024
Hallo, Er is sprake geweest van een misverstand aan onze kant en vertraging in het terugbetalingsproces, wat te wijten was aan de niet-beschikbaarheid van de zending als gevolg van een late levering van de vervoerder. Desondanks, hoewel de bestelling later aankwam dan verwacht, is deze zonder problemen in het magazijn ontvangen en hebben we u vervolgens het volledige bedrag van het product terugbetaald. Onze excuses voor het eventuele ongemak. We zijn toegewijd aan het zorgen dat alle retouren en claims snel en zonder problemen worden afgehandeld. Echter, in dit specifieke geval bieden we onze verontschuldigingen aan voor de vertraging in het gehele proces, wat niet onze standaard is. We hopen dat u ons vertrouwen blijft behouden. We zijn ons bewust van hoe belangrijk klanttevredenheid voor ons is en zullen alle mogelijke inspanningen leveren om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Dank u voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Kulina.nl
7 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Al heel lang aan het wachten…

Op 26 nov heb ik een waterkoker besteld. Deze is verzonden op 30 nov, maar heb nog steeds geen waterkoker ontvangen. Het is vandaag al 7 dagen geleden dat ik een verzendbevestiging heb gehad. Op de site van DHL staat ook al 7 dagen zending is aangemeld. Telefonisch niet bereikbaar. Probeer al de hele week te bellen, maar er wordt niet opgenomen. Vraag mij af of ik de waterkoker nog krijg…
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
18 dec 2023
Hallo Demirel, het spijt ons erg voor het lange wachten, helaas is je pakket onderweg zoekgeraakt. Ik zie dat je al een vervangende bestelling van ons hebt ontvangen. Is alles in orde? We wensen je een vrolijk kerstfeest, vriendelijke groeten. Kulina.nl
3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling niet geleverd

Bestelling van 21-10 zou op 23-10 verzonden zijn. Track/tracecode ontvangen. Trace gaat niet verder dan overdracht aan vervoerder op 24-10. Trackingcode is bij vervoerder DHL niet bekend. Mail aan Kulina hierover (31-10) is nog niet beantwoord. (dd 3-11)
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
21 nov 2023
Hallo, bedankt voor uw feedback. Excuses, de e-mail heeft ons niet bereikt. We hebben zojuist via de recensie vernomen over de bezorgingsproblemen en zijn onmiddellijk begonnen met het oplossen van de situatie met de vervoerder. Als het pakket niet binnen de volgende week wordt bezorgd, wordt uw bestelling onmiddellijk terugbetaald en zullen we een claim indienen bij de vervoerder op eigen risico (u hoeft niet te wachten tot dit is verwerkt). We streven naar maximale klanttevredenheid en een positieve winkelervaring. We vertrouwen erop dat u geen vertrouwen verliest in onze service vanwege deze onaangename situatie met de vervoerder. We zullen er alles aan doen om de situatie naar uw tevredenheid op te lossen. Kulina.nl
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

3 weken en nog steeds mijn bestelling niet

Het is nu al 3 weken geleden dat ik een bestelling heb geplaatst en nog steeds geen update over mijn bestelling of een track en trace code.
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
8 feb 2024
Hoi Hacer, sorry, ik zie dat je je bestelling hebt geplaatst met betaling via Klarna. Deze bestelling is niet bevestigd door Klarna en is daarom na 21 dagen door ons geannuleerd. In het geval van niet-goedkeuring door Klarna sturen we een voorschotfactuur en informeren we klanten over de onbetaalde bestelling. Helaas is deze e-mail mogelijk niet doorgekomen, onze excuses hiervoor. Als u een kopie van uw bestelling wilt maken voor dezelfde prijs, neem dan contact met ons op via info@kulina.nl. Als kleine compensatie sturen we u in de e-mail een kortingsvoucher voor uw volgende aankoop, vriendelijke groeten, Kulina.nl
19 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beste Kulina, Ik heb een lange tijd geleden een bestelling geplaatst bij jullie, tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Graag onderzoek waar mijn pakket blijft.
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
22 mei 2024
Beste, Dank u wel voor uw feedback. We bieden onze excuses aan voor het ongemak veroorzaakt door het verloren pakket tijdens de levering. We zullen contact opnemen met de vervoerder om meer informatie te verkrijgen, en we zullen de claim op ons nemen. We zullen ook contact met u opnemen. We zullen uw claim naar uw volledige tevredenheid afhandelen. We zullen u een vervangende bestelling sturen of uw betaling terugbetalen, afhankelijk van uw voorkeur. Dank u voor uw begrip.
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet geweldig

Omdat het erg lang onderweg is er wordt mij gevraagd om een beoordeling ik heb nog steeds niets binnen duurt erg lang.
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
2 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw aankoop en feedback. Onze excuses voor de lichte vertraging. We hebben 3 duplicaatbestellingen geregistreerd (2x mislukte betaling met kaart) en dus heeft het systeem ze allemaal in de wacht gezet. Bovendien vond Kulina Fest deze week plaats en hadden we een groot aantal bestellingen in de wachtrij. De bestelling is verzonden onder nummer 2812401312 en al afgeleverd volgens plan. De huidige verzendtijd is dezelfde dag / binnen 2 werkdagen. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. We hopen dat deze ervaring u niet ontmoedigt. We vertrouwen erop dat toekomstige bestellingen soepel zullen verlopen. Dank u voor uw begrip.
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakket is nog niet bij mij aangekomen???????????????
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
30 apr 2024
Hallo, We vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket nog niet is bezorgd. In zulke gevallen kunt u ons altijd bereiken op onze hotline en zullen we ons best doen om alles naar uw tevredenheid af te handelen. We zullen een claim indienen bij de vervoerder voor verlies van zending. We zullen contact met u opnemen als u een kopie van uw bestelling of een volledige terugbetaling wenst. We zullen de claim met de vervoerder afhandelen op ons eigen risico van verlies. Het is voor ons belangrijk dat we onze klanten niet alleen kwaliteitsproducten bieden, maar ook een probleemloze en prettige koopervaring. Daarom vinden we het extra vervelend om te horen dat uw ervaring niet is verlopen zoals we hadden gehoopt. Bedankt voor uw openheid en vertrouwen. Met vriendelijke groet, Kulina.nl
16 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling niet ontvangen

Op 5 mei iets besteld en nu op 16 mei nog niks ontvangen 😡
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
22 mei 2024
Beste, Dank u wel voor uw feedback. We bieden onze excuses aan voor het ongemak veroorzaakt door het verloren pakket tijdens de levering. We zullen contact opnemen met de vervoerder om meer informatie te verkrijgen, en we zullen de claim op ons nemen. We zullen ook contact met u opnemen. We zullen uw claim naar uw volledige tevredenheid afhandelen. We zullen u een vervangende bestelling sturen of uw betaling terugbetalen, afhankelijk van uw voorkeur. Dank u voor uw begrip.
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zorgen dat mijn bestelling wordt geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
31 jan 2024
Hallo, Bedankt voor je feedback. Accepteer alsjeblieft onze excuses voor het ongemak veroorzaakt door de vertraagde levering. De Nieuwjaarsuitverkoop leidde tot een onverwachte hoeveelheid bestellingen, wat resulteerde in een korte vertraging in onze normale verwerkingstijden. We hebben informatie over de verlengde levertijd toegevoegd aan het bestelmandje voor onze klanten. Volgens de trackinginformatie van onze vervoerder is de zending afgeleverd. We begrijpen het belang van tijdige levering en nemen stappen om vergelijkbare vertragingen in de toekomst te minimaliseren. Momenteel zijn onze operaties teruggekeerd naar normale bezorgdagen waar bestellingen dezelfde dag worden verzonden of de volgende dag. We hopen oprecht dat dit incident je er niet van weerhoudt om in de toekomst aankopen bij ons te doen. Bedankt voor je begrip en geduld. Kulina.nl
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte levering
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
29 jan 2024
Hallo, Bedankt voor het vertrouwen. Nogmaals onze excuses voor de lichte vertraging in de levering als gevolg van de drukte bij de vervoerders tijdens de kerstperiode. De bestelling is ontvangen op vrijdag 29 december toen de druk op de vervoerders nog hoog was. De bestelling is dezelfde week van verzending al afgeleverd. Dank voor je begrip. Kulina.nl
9 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
10 jun 2024
Hallo, Wij waarderen uw tijd en bereidheid om onze winkel te beoordelen. Het spijt ons zeer dat u onze diensten niet heeft aanbevolen en onze E-shop een slechte beoordeling heeft gegeven. Werd uw bestelling niet in orde geleverd? Kunt u ons vertellen wat u niet goed vond, zodat we onze service kunnen verbeteren of u kunnen helpen? We hebben geen communicatie over een probleem met uw bestelling. Als je vragen of problemen hebt, kun je altijd contact met ons opnemen via e-mail: info@kulina.nl of telefoonnummer: +31 203 695 089. Prettige dag verder, Kulina