Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
11 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ordered 1 pc of each available design on stock, they look chic and unique with the best quality you can experience. It elevates your food to a more appetising and enticing.
Niets bestellen hier! Ik heb 30-12-2023 een brabantia prullenbak besteld en deze was defect aangekomen.
Netjes gemaild erover en is retour gestuurd en opgehaald door DPD. Hierna nooit meer wat gehoord. Op de site staat dat je binnen 24 uur een reactie krijgt op de mails maar dit is alles behalve waar! Meerdere keren gemaild en telkens geen reactie. Ze zouden een nieuwe sturen en dit is ook niet gebeurt! Ik wil gewoon mijn geld terug! Belachelijk dit
Mij beviel in het bijzonder dat dat goed ging . Bedankt ! Wat u mogelijk beter zou kunnen doen ? Dat kon ik zo gauw niet bedenken . Sorry . Et c. .
Beoordeling melden
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Bestelling na week in goede orde ontvangen
Beoordeling melden
4 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Product op tijd ontvangen zoals besteld.
Verder geen bijzonderheden.
Beoordeling melden
30 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
22 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
heb nog steeds niets ontvangen. dus 0 sterren zou nog beter zijn
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
25 sep 2024
Goedendag,
Bedankt voor uw feedback.
Het spijt ons dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen.
Helaas hebben we geen e-mail of telefoontje van u ontvangen over het niet-bezorgde pakket.
Volgens de tracking die we je gisteren hebben gestuurd, kan je pakket vanaf 19.9 worden opgehaald.
Als je in de toekomst vragen hebt of problemen met de levering, neem dan gerust contact met ons op via ons e-mailadres of telefoonnummer +31 203 695 089.
We staan voor je klaar.
Met vriendelijke groet en een fijne dag,
Kulina.nl
5 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Mijn producten nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
11 sep 2024
Hallo,
bedankt voor je feedback.
Het spijt ons zeer dat u de goederen nog niet heeft ontvangen.
Uw bestelling van 29.8. werd gestopt omdat de goederen niet op voorraad waren. Het spijt ons dat u niet op de hoogte bent gebracht, dit is een interne fout.
De goederen waren op 8.9. op voorraad en de zending is die dag verzonden.
Het is nu onderweg en volgens de tracking zou het u vandaag moeten bereiken.
Voor vragen of problemen met bestellingen kunt u de volgende keer contact met ons opnemen via e-mail: info@kulina.nl of telefoonnummer: +31 203 695 089
Bedankt voor je begrip.
Vriendelijke groeten en nog een fijne dag,
Kulina.nl
16 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Slechte ervaring met aflevering
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
19 sep 2024
Hallo,
Bedankt voor uw feedback.
Het spijt ons dat u de levering als onvoldoende heeft beoordeeld.
De levering was vertraagd omdat uw afleveradres onvolledig was en het huisnummer ontbrak. Daarom werd het pakket naar ons teruggestuurd en konden we het opnieuw versturen naar het volledige adres.
Een collega heeft contact met u gehad om deze zaak af te handelen.
Het spijt ons dat u ondanks onze inspanningen om u te helpen en de positieve oplossing niet tevreden bent.
Vriendelijke groeten en nog een fijne dag,
Kulina.nl
2 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Xxx
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
19 sep 2024
Hallo,
bedankt voor je feedback.
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was met onze klantenservice, hoewel we onmiddellijk na uw eerste bericht op 4.9 contact met u hebben opgenomen en de retourzending hebben opgelost.
We proberen onze service altijd te verbeteren en willen graag uw mening weten over de communicatie met onze collega's.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen via e-mail: info@kulina.nl of per telefoon +31 203 695 089
Met vriendelijke groet,
Kulina.nl
22 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Alles ging goed behalve communicatie over de bezorging. Volgens de trac en trace code van Kulina was de bestelling nog in verwerkingsfase terwijl we het product al hadden ontvangen.
Beoordeling melden
30 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
11 sep 2024
Hallo,
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u niet tevreden was over onze winkel.
Het spijt ons dat het product dat u bestelde niet op voorraad was. Toevallig bestelde een andere klant dit product op hetzelfde moment en het systeem was niet in staat om het onmiddellijk te verwijderen van onbeschikbaarheid voor bestellingen.
Dit was dus een technische fout.
Als verontschuldiging sturen we een kleine notitie naar uw e-mailadres.
Bedankt voor je begrip en nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet en nog een fijne dag,
Kulina.nl
20 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Levering liep vertraging op. Maar desondanks alsnog snel bezorgd!
Beoordeling melden
22 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Betaalmethode
Ik bestelde een koekenpan en koos voor de Klarna-betaalmethode. later ontvang ik een e-mail waarin ik eraan herinner dat ik via overschrijving moet betalen en pas dan wordt mijn bestelling verzonden. toen ik antwoordde dat ik een andere betaalmethode had gekozen, kreeg ik hetzelfde antwoord als voorheen. het is erg onprofessioneel stel verschillende betaalmethoden voor en vraag vervolgens een overschrijving aan
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
26 jul 2024
Goedendag,
Bedankt voor je feedback en sorry voor het misverstand over de betaling van je zending. Het spijt ons zeer dat uw registratie op het Klarna-portaal is mislukt. Als dit niet lukt, wordt er automatisch een e-mail met de bankgegevens voor de overschrijving verzonden.
Helaas hebben we geen e-mailcommunicatie met u gevonden over de betaling. Als Klarna niet slaagt, heb je de mogelijkheid om online te betalen met creditcard, Paypal, Apple Pay.. of bankoverschrijving.
We hebben u een e-mail gestuurd met de betalingsopties. We hopen de situatie samen op te lossen.
Bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Kulina
21 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Als ik schrijf binnen 4 dagen bezorgd moet je niet komen dat het 4 weken kan duren
Beoordeling melden
Antwoord van kulina.nl
26 jul 2024
Goedendag,
Bedankt voor je feedback en we verontschuldigen ons voor de vertraging en het wachten op je verzending. Het spijt ons zeer dat we niet aan uw verwachtingen voor snelle levering hebben voldaan.
Helaas waren uw goederen net uitverkocht op het moment van bestellen en duurt het 4 weken om nieuwe stukken te bestellen bij leveranciers.
Onze excuses voor het ongemak, we proberen onze service en productvoorraad te verbeteren.
Op uw verzoek hebben we uw bestelling geannuleerd en uw geld teruggestort.
Bedankt voor uw begrip.
Hoogachtend
Kulina
Enige opmerking kan zijn dat ik snachts om 00:10 uur een bestelling heb geplaatst en dat de dag daarna de bestelling pas verstuurd is.
Verder alles mooi ontvangen en geen gedoe.
Niks dramatisch dus, alleen als je het dezelfde dag verzonden wilt hebben moet je elders je bestelling plaatsen.
Beoordeling melden
28 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Dat ging prima .
Mij beviel in het bijzonder dat dat prima ging . Wat u mogelijk beter zou kunnen doen ? Tja . Dat wist ik zo gauw niet . Sorry . Et c. .
Beoordeling melden
4 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Goede levering. Ik kwam er echter na bestelling pas achter dat het geen Nederlands bedrijf is maar Tsjechisch bedrijf is.
Beoordeling melden
22 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Klantenservice is per telefoon niet te berijken en belt ook niet terug zoals op het bandje wordt beloofd.