Artihove

717 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.120 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2018
Artihove voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Mooie beeldjes, mooi verpakt ook, helder proces en bezorging liep soepel. We bestellen vaker bij jullie en er is veel keus, maar het zou mooi zijn als er nog meer beeldjes zouden zijn die ook het type mens dat iemand was uitbeeld. Bijvoorbeeld " de inspirator" "de verbinder" "de strateeg" etc. Daarnaast zou het top zijn als je, wanneer je plaatjes personaliseert, je aan het eind altijd de optie hebt om een laatste check te doen op wat er geschreven staat. Net zoals bijvoorbeeld bij Greetz. Vond het heel spannend om te betalen zonder laatste check. Zeker omdat het om 2 beeldjes ging. Wij bestellen volgende keer ongetwijfeld weer bij jullie. Hartelijk groet, Anja

Helaas is de ervaring met deze bestelling niet zo goed als met voorgaande. Ik heb nog niets vernomen namelijk. Wil de bestelling afhalen in Bergschenhoek en graag alvast betaling, zodat collega het beeldje zo mee kan nemen. Op mijn vraag of de bestelling al klaar ligt en de factuur beschikbaar is, heb ik tot nu toe nog geen antwoord. Heb donderdagochtend om 08:30u gemaild en het is nu maandagochtend...... heb in de mail aangegeven dat ik het vandaag nodig heb, helaas staan wij nu met lege handen tijdens het afscheid van onze collega. Heel jammer, hoop dat het snel is opgelost

Beoordelingen voor Artihove

8 mei 2023

Mooie herinnering aan mijn gouden stap

Dit beeldje besteld aan een drastische stap die ik afgelopen jaar genomen heb. Het was een gouden stap!
Alles
8 mei 2023
mooie website. Ik had echter wel gevraagd om het geschenk op een bepaalde datum te bezorgen, deze was de vrijdag daarvoor al bezorgd. Gelukkig waren er mensen aanwezig, anders was de verrassing niet aangekomen. gevraag om 1 mei te bezorgen en werd op vrijdag 28 april al gedaan

Prachtige beeldjes!

Al diverse keren een prachtig beeldje besteld bij Artihove, met en zonder naamplaatje erbij. Keer op keer zelf heel tevreden en lovende reacties gekregen van de ontvangers! Een grote aanrader voor een uniek cadeau van kwaliteit :-) Het enige nadeel vind ik dat als je een kaartje met zelfgeschreven tekst besteld bij je aankoop, dit ergens aan de binnenkant van een kaartje over de kunstenaar staat wat op reclame lijkt. Ik zou als ontvanger die tekst over het hoofd zien, dus bestel voortaan geen tekstjes meer erbij en schrijf die zelf op een mooie kaart… Dat weerhoudt me echter niet van het geven van 5 sterren, maar is wel een tip voor Artihove ;-)
DB
dries b.
veenendaal
7 mei 2023
Duidelijke site met realistische foto's en info. Snelle levering, goed verpakt.
7 mei 2023
Snel geleverd en keurig verpakt.
WV
Wim v.
Rijswijk
6 mei 2023
Probleemloze deal met vriendelijke bezorging.
6 mei 2023
Mooie producten, fijne webshop en snelle levering. Ook op de locatie goed advies gehad.
6 mei 2023
Manier van verpakken, echt een cadeautje en de snelheid van levering.

Perfecte service

Keurige, snelle service. Mooi assortiment waardoor er altijd iets toepasselijks te vinden is.
6 mei 2023

Zeer tevreden over de beelden die ik heb van Artihove

Inmiddels heb ik een hele collectie omdat de beelden me aanspreken door de heldere boodschap. Verder ben ik tevreden over de snelle levering, de passende verpakking en de toelichting bij een beeld.
Snelheid
5 mei 2023