ArtihoveReviews

Laatst gewijzigd op: 17-8-2022
 Bij Artihove kun je momenteel niet van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruikmaken

Laatst gewijzigd op: 17-8-2022

Beoordelingen voor Artihove

1.345 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik was op zoek naar een aardige attentie voor een aantal vrienden. In het verleden heb ik goede ervaringen met Artihove gehad, daarom heb ik de website van Artihove opgezocht. Ik zag veel bekende producten van Corrie Ammerlaan. Naast de sculpturen was ook een aantal nieuwe dingen, zoals de glazen schaal met tulpen. Helaas was die te groot om mee te nemen naar onze vrienden in Washington. De sapkan was een goed alternatief. Een verrassend product voor een nog verrassender prijs! De ontvangers waren ingenomen met hun geschenk.

Vooraf gebeld over de bezorgwijze en levertijd. Dit bleek snel te zijn. Bij mijn bestelling bleek 2e Paasdag op de site een aflevertijd te zijn. Dit heb ik maar niet aangekruist ,maar een dag later. Die dag heb ik voorzichtshalve nog gebeld of de levering door zou gaan of ik het anders per expresse zou kunnen doen. Mijn bestelling zou die dag weg gaan. Voor de duidelijkheid ik had het geschenk donderdag nodig ,anders stond ik met lege handen namens veel mensen. Ik zou een track en trace krijgen die dag. Niets gehad. De dag erop weer gebeld, het beeldje stond er nog en het zou per expresse bij DHL aangeboden worden zodat ik het voor 11 uur op de benodigde dag zou hebben. Om 12 uur is het die dag geleverd. Ik vind het slecht dat vanuit Artihove geen kontakt is opgenomen dat er vertraging is. Over het produkt zelf ben ik overigens zeer tevreden.

Beoordelingen voor Artihove

Met elkaar in opgaande lijn, raakte mij omdat we op ons werk er enorm hard aan werken de kwaliteit van zorg te verbeteren en efficienter te werken. De bewoners optimale zorg en aandacht te geven. Vandaar dat ik dit symbool heb aangereikt aan onze leidinggevende bij het mijn pensioen afscheid, als stimulance om door te gaan.
een andere bezorger er werd gebeld en ik was boven toen ik beneden kwam was er niemand wel het pakket voor de deur stond wel een auto zonder logo van dhl ??? hij kwam ergens vandaan lopen en wilde het pakket in de karton container plaatsen kreeg een email van dhl dat het afgeleverd was bij de buren op 134
Na bestelling het beeldje de andere dag ontvangen, precies zoals aangegeven bij het plaatsen van de bestelling. Het beeldje ziet er precies zo uit als op de website, ziet er heel mooi uit. Het voldoet helemaal aan de verwachting.
Zeer goede firma met bijzonder producten. Voor ons zijn het unieke relatiegeschenken die internationaal indruk maken (schaal met tulpen). Verpakkingen zijn perfect en men staat open voor iedere vraag.
Snelle verzending alleen was het verkeerd verpakt waardoor het exemplaar stuk aankwam. Maar binnen 48 uur had ik een nieuwe gekregen met extra verzendmaatregelen. Echt hele fijne service
Dat het pakje niet bij buren is afgegeven. Een duidelijke kaart in de bus, Zij de volgende dag wederom langs kwamen. Tijdsblok wordt goed bijgewerkt steeds en klopt precies
Een kadootje voor 42 jaar huwelijk , moeilijk , maar niet meer toen ik dit beeldje zag , het tekend ons mooie gezin , de liefde voor onze kinderen en kleinkinderen 😘
Prachtig kunstwerkje. Hebben onze dochter gegeven. Zij emigreert naar Bonaire. Ze was ontroert en blij hiermee. Het voldoet helemaal aan onze verwachting
Geluksdoosje is prachtig. Precies zoals afgebeeld. Snelle levering, goed verpakt waardoor schade aan de bestelling onmogelijk is . Groetjes Petra
Snelle service en heel netjes verpakt. Het beeld is zo symbolisch en werd door degene aan wie ik het cadeau had gedaan met liefde ontvangen.
Na telefonisch contact een heel klantvriendelijke snelle oplossing geboden, zodat ik mn bestelling de volgende dag op tijd in huis had!
Product fraai, prijs goed. Service prima. Ik had een foutje gemaakt in de tekst. Na mijn mail hersteld. Snel geleverd.
Prachtig ingepakt en supermooie cadeau Zeer onder de indruk van cadeau geschonken door mijn collega’s
Oké, de artikelen zijn niet goedkoop, maar wel heel bijzonder én te personaliseren. Prima website ook!
Het beeldje is precies wat ik ervan verwacht had en is een mooi en passend cadeau voor de gelegenheid
Snelle levering. Het was kwetsbaar product maar doordat het goed was verpakt is het goed aangekomen.
prachtige stukken waar je een motivatie aan kunt verbinden , mooie verpakking en vlotte bestelling
Snelle en kundige levering, professionele wijze van afwikkeling bestelling en communicatie.
Alles volgens afspraak geleverd, mooi op tijd. De verpakkingsdoos was wel heel erg groot.
De enorm goede service en snelheid waarmee een, voor ons, probleem wordt opgelost.