Artihove

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.378 beoordelingen in totaal

Tijdige levering op afgesproken datum. In eerste instantie dacht ik dat de kleur niet helemaal in overeenstemming was met wat er op de site te zien was. Daarover eerst gebeld omdat ik het nog cadeau moest geven. Ik werd gerustgesteld omdat ieder item handwerk was m.b.t. de afwerking. Dus besloten eerst cadeau te geven en de ontvanger te laten beslissen. Er werd ook direct aangeboden het beeldje in te sturen om het te verbeteren, echter ze vond het erg mooi zo. Dus we houden het bronzen beeldje. Enige minpunt is dat als ik besloten had het terug te sturen ik deze kosten zelf zou hebben moeten betalen conform de voorwaarden. Maar zover is het niet gekomen.

22 jun 2024
Producten zijn prachtig en correct geprijsd wat mij betreft. Leveringsservice is ook goed. Maar de webshop is echt zwaar achterhaald. Tijdens het bestelproces kun je als koper echt niet zien waar je gebleven bent, hoe het met graveringen werkt en of je betaling is aangekomen. Dat is echt jammer!

Beoordelingen voor Artihove

Vriendinnen gift beeldje

Ik heb een persoonlijk vriendschap-beeldje besteld. Met tekstplaatje. De volgende dag al in huis. Ik had een. Letter verkeerd doorgegeven en de volgende dag lag er een nieuw correct plaatje op de mat. Kom hier zeker terug als ik weer iets persoonlijks zoek. Bedankt 😁
RM
Rita M.
Heerhugowaard
12 jul 2024
Snelle verzending, mooie producten goede service. Er was een tekstplaatje vergeten welke de dag erna direct al was nagestuurd. Eenvoudig zelf aangebracht. probleem opgelost.

Aanrader

Keurige snelle levering en geweldige kwaliteit, echt een aanrader. Zeer betrouwbaar en ook telefonisch makkelijk in contact. Denken mee met hun klanten.
10 jul 2024
Vaak besteld altijd goed, communicatie duidelijk, afspraak komen ze goed na, verzending goed geregeld tav verpakking en bezorging!
9 jul 2024
Het beeldje is prachtig.Zo met zorg verpakt in een kistje Het was een kado voor mn dochter. Ze was er ontzettend blij mee.
7 jul 2024
De bestelling is goed afgeleverd. Ik had een gepersonaliseerde kaart en inscriptie op het beeld. Was rima verzorgd
10 jul 2024
Snelle levering, goed en beschermend ingepakt en een leuke informatie kaart wordt erbij geleverd!
Snelle levering en goed contact. Erg goed ingepakt, maar toch ook netjes.
8 jul 2024
Duidelijke website met voor iedere gelegenheid wel een passend idee!
De snelle afhandeling nadat de website/netwerk buiten gebruik was
1 jul 2024
Goede en snelle service, mooi beeld en hele goede kwaliteit, top!
Snel en gemakkelijk bestellen. Verzorgd verzonden. Mooi beeldje.
9 jul 2024
Goede kwaliteit, mooi ingepakt en snel geleverd. Helemaal top!
2 jul 2024
Altijd snel geleverd. Leuke aandenken voor een afscheidkado
2 jul 2024

Prachtige artikelen -prima afstemming.

Prachtige artikelen -/kunstwerken, prima afstemming.
Snelle bezorging, mooi verpakt en leuke informatie.

Mooie cadeaus

Snelle levering, goed verpakt . Mooie kwaliteit
7 jul 2024
Vlotte bezorging, goed verpakt, prachtig beeldje
Mooie verpakking. Product van goede kwaliteit
7 jul 2024
Super snelle levering en zorgvuldig verpakt.