ArtihoveReviews

Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
 Bij Artihove kun je momenteel niet van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruikmaken

Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor Artihove

1.226 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 apr. 2022
Ik was op zoek naar een aardige attentie voor een aantal vrienden. In het verleden heb ik goede ervaringen met Artihove gehad, daarom heb ik de website van Artihove opgezocht. Ik zag veel bekende producten van Corrie Ammerlaan. Naast de sculpturen was ook een aantal nieuwe dingen, zoals de glazen schaal met tulpen. Helaas was die te groot om mee te nemen naar onze vrienden in Washington. De sapkan was een goed alternatief. Een verrassend product voor een nog verrassender prijs! De ontvangers waren ingenomen met hun geschenk.

24 apr. 2022
Vooraf gebeld over de bezorgwijze en levertijd. Dit bleek snel te zijn. Bij mijn bestelling bleek 2e Paasdag op de site een aflevertijd te zijn. Dit heb ik maar niet aangekruist ,maar een dag later. Die dag heb ik voorzichtshalve nog gebeld of de levering door zou gaan of ik het anders per expresse zou kunnen doen. Mijn bestelling zou die dag weg gaan. Voor de duidelijkheid ik had het geschenk donderdag nodig ,anders stond ik met lege handen namens veel mensen. Ik zou een track en trace krijgen die dag. Niets gehad. De dag erop weer gebeld, het beeldje stond er nog en het zou per expresse bij DHL aangeboden worden zodat ik het voor 11 uur op de benodigde dag zou hebben. Om 12 uur is het die dag geleverd. Ik vind het slecht dat vanuit Artihove geen kontakt is opgenomen dat er vertraging is. Over het produkt zelf ben ik overigens zeer tevreden.

Beoordelingen voor Artihove

12 sep. 2022
Wij zijn erg vriendelijk ontvangen en werden verrast met een kopje koffie na een autorit uit Brabant. Komen al jaren bij jullie voor een speciaal cadeautje, toen woonde wij nog in Bergschenhoek. Zoals altijd zijn we ook nu goed geholpen.
10 sep. 2022
Wat mij het meeste opviel, is dat de beeldjes van Artihove mooier waren dan verwacht. Ik, als gever, was hier erg blij mee!!! Tevens was de verwerking en de verpakking van de aankoop perfect!!
Snelle bezorging en telefonisch heel toegankelijk. We hadden een item eerder nodig dan op de planning stond en het is allemaal heel goed geregeld. Item was nog mooier dan op het plaatje
28 aug. 2022
Snelle reacties op mijn e-mails. Duidelijke site. Snelle goed verzorgde levering. Product ziet er prachtig uit....ik raad dit bedrijf zeker aan.
Via de post kwam het bestelde beeldje aan. Jammer genoeg was de sokkel vh beeldje los. Binnen een dag had ik een nieuw beeldje. Helemaal top!
6 sep. 2022
Tijdige levering van een fraai kunstwerk dat bij de ontvanger in zeer goede aarde is gevallen. Een verbeterpunt kan ik dan ook niet bedenken.
De mij inmiddels bekende kwaliteit heeft zich wederom bewezen in: De grote gouden stap met een tikkeltje humor, wat uitleg overbodig maakt!
29 aug. 2022
snelle aflevering , goede communicatie vanaf plaatsing order tot aan aflevering, en een mooi ingepakt pakketje. Het is een prima handling.
12 sep. 2022
prachtig beeldje, mooi kaartje met uitleg van de kunstenares, snelle levering, goed verpakt. En dat alles voor een hele mooie prijs!
Precies en op tijd geleverd. Beeldje was goed verpakt in luxe doos. Alles wat je mag verwachten van een professioneel bedrijf.
5 sep. 2022
Ik heb een bronzen beeldje besteld voor een 25 jarig huwelijksfeest en deze voldeed exact aan de verwachting! Echt supermooi!
Goede bereikbaarheid telefonisch. Vriendelijke en behulpzame dame gesproken. Levering accuraat. Mooie geschenkverpakking.
11 sep. 2022
Wij hebben ervaren dat klant koning is bij Artihove . Meedenken, meeleven en alles in een goede harmonie afgehandeld
31 aug. 2022
Mijn zoon en schoondochter zijn blij verrast met dit geschenk met Ik heb de naam van hun dochter erin gehangen .
Snelle levering, mooie, stevige verpakking, een prachtig beeldje met uitleg waar het beeldje voor staat
29 aug. 2022
Snel! Mooie spullen, voor iedere beurs. En gaat er een keer iets mis? Vervelend, maar prima aftersales!
Prachtig beeld, mooie afwerking. Duidelijke communicatie via de mail over verloop van aflevering.
12 sep. 2022
Pachtige productenen foto's zijn waarheidsgetrouw. netje levering en keurig op de afgesproken dag
30 aug. 2022
Bronzen sculptuur ziet er precies zo uit als verwacht. Snelle levering, superrr verpakt.
29 aug. 2022
Snelle levering. Goed verpakt tegen beschadigingen tijden de verzending. Heel tevreden.