Artihove

765 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.965 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2018
Artihove voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Mooie beeldjes, mooi verpakt ook, helder proces en bezorging liep soepel. We bestellen vaker bij jullie en er is veel keus, maar het zou mooi zijn als er nog meer beeldjes zouden zijn die ook het type mens dat iemand was uitbeeld. Bijvoorbeeld " de inspirator" "de verbinder" "de strateeg" etc. Daarnaast zou het top zijn als je, wanneer je plaatjes personaliseert, je aan het eind altijd de optie hebt om een laatste check te doen op wat er geschreven staat. Net zoals bijvoorbeeld bij Greetz. Vond het heel spannend om te betalen zonder laatste check. Zeker omdat het om 2 beeldjes ging. Wij bestellen volgende keer ongetwijfeld weer bij jullie. Hartelijk groet, Anja

25 mrt 2023
De website is echt ondermaats. Het zoeken is verwarrend. Als je zoekt op "dank" krijg je het woord meerdere malen te zien (al dan niet in hoofdletters) en kom je op verschillende plaatsen op de website terecht. Ik wilde twee dezelfde beeldjes bestellen met een verschillende tekst op het plaatje. Van alles geprobeerd en uiteindelijk heb ik er maar twee aparte bestellingen van gemaakt. De tekst voor het plaatje op de sokkel van het beeldje moet je typen in een piepklein vakje zodat je absoluut niet ziet wat je typt. Je moet vervolgens je scherm heel fors inzoomen om de tekst toch te kunnen lezen.Oftewel: maak dat vakje op het scherm drie keer zo groot en de tekst is gewoon leesbaar. De tekst staat op het plaatje uiteindelijk net iets anders dan je ingeeft in het vakje op de website (er blijkt uiteindelijk meer tekst op een regel te passen). De bestelling is heel goed en netjes ingepakt.

Beoordelingen voor Artihove

10 feb 2024
Vanaf bestelling tot en met aflevering alles snel gegaan. Beeldje was goed ingepakt (extra bescherming) en de verzenddoos was ook extra gemarkeerd met breekbaar. Op vrijdag besteld en ‘d maandags in huis. Tevens bericht ontvangen toen bestelling onderweg was. Beeldje ziet er nog mooier uit dan op de afbeelding. Helaas geen foto van gemaakt omdat het een cadeau voor iemand was.
2 feb 2024
Het contact was prettig en de levering van het beeld volgens planning. De beelden zijn echt super mooi en van hoge kwaliteit. Dit is al het tweede beeld dat ik heb gekocht. Beide aankopen waren als cadeau voor speciale gelegenheden en beide keren was het een groot succes! Ik heb geen verbeterpunten. Prima zo, vooral niets aan veranderen.
Mooi en toepasselijk beeldje gekocht voor mijn partner die een eigen bedrijf is begonnen, snelle levering na bestelling. Heel fijn dat het gepersonaliseerd kon worden met een tekst.
Pakketje mooi verpakt aangekomen. Jullie zouden alleen beter aan kunnen geven dat de levering 3 dagen duurt in plaats van de volgende dag geleverd want dat is niet het geval.
5 feb 2024

Originele betaalbare beeldjes

Betaalbare beeldjes, een keer wat anders dan een standaard cadeau. Snelle levering en goede aftercare / communicatie
13 feb 2024

Voor nu en nog eens......

Het gekochte beeldje was werkelijk zo mooi als ik gehoopt had! Ook de verpakking en de levering waren top!
Artihove heeft heel mooie beeldjes e.a. die ook goed betaalbaar zijn. Mijn beeldje werd veilig verpakt.

Aanrader; Goede kwaliteit en erg mooi

Nette verzending en kwaliteit is erg goed. Helemaal naar tevredenheid en precies wat ik verwacht had

Snelle bezorging.

Snelle bezorging, goede verpakking. Als het bezorgproces zo blijft valt er niets op aan te merken.
1 feb 2024

Zakelijk cadeau

Mooi beeldje om zakelijk cadeau te geven. Informatie op de website duidelijk. kwaliteit is goed.
31 jan 2024
Prachtig beeldje met betekenis, snel ontvangen, keurig verpakt. Een erg mooi persoonlijk cadeau
Precies gekregen wat ik in gedachten had keurig netjes verzonden super voor mekaar daar
13 feb 2024

zorgvuldige en snelle levering

mooie producten en zorgvuldige en snelle levering, zelfs met persoonlijke tekst :-)
7 feb 2024
Beeldje is prachtig, naamplaatje netjes gegraveerd en zorgvuldig ingepakt!
NM
Nico M.
Zaanstad
Geef regelmatig dit soort dingen. Heb alleen slechte ervaringen met DHL.
Mooi beeldje en kaartje erbij. Keurig en beschermend verpakt en bezorgd
6 feb 2024
Zeer goed verpakt. Beeldje is zoals afgebeeld. Goede en snelle levering
Goeie site Prima bestelprocedure Binnen een dagbgeleverd Keurig verpakt
Zijn zeer behulpzaam. Super snelle levering. Beeld is erg mooi.
6 feb 2024
De bestelde beelden worden snel en goed ingepakt geleverd.