Artihove

719 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.140 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2018
Artihove voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Mooie beeldjes, mooi verpakt ook, helder proces en bezorging liep soepel. We bestellen vaker bij jullie en er is veel keus, maar het zou mooi zijn als er nog meer beeldjes zouden zijn die ook het type mens dat iemand was uitbeeld. Bijvoorbeeld " de inspirator" "de verbinder" "de strateeg" etc. Daarnaast zou het top zijn als je, wanneer je plaatjes personaliseert, je aan het eind altijd de optie hebt om een laatste check te doen op wat er geschreven staat. Net zoals bijvoorbeeld bij Greetz. Vond het heel spannend om te betalen zonder laatste check. Zeker omdat het om 2 beeldjes ging. Wij bestellen volgende keer ongetwijfeld weer bij jullie. Hartelijk groet, Anja

Helaas is de ervaring met deze bestelling niet zo goed als met voorgaande. Ik heb nog niets vernomen namelijk. Wil de bestelling afhalen in Bergschenhoek en graag alvast betaling, zodat collega het beeldje zo mee kan nemen. Op mijn vraag of de bestelling al klaar ligt en de factuur beschikbaar is, heb ik tot nu toe nog geen antwoord. Heb donderdagochtend om 08:30u gemaild en het is nu maandagochtend...... heb in de mail aangegeven dat ik het vandaag nodig heb, helaas staan wij nu met lege handen tijdens het afscheid van onze collega. Heel jammer, hoop dat het snel is opgelost

Beoordelingen voor Artihove

Tijdige levering op afgesproken datum. In eerste instantie dacht ik dat de kleur niet helemaal in overeenstemming was met wat er op de site te zien was. Daarover eerst gebeld omdat ik het nog cadeau moest geven. Ik werd gerustgesteld omdat ieder item handwerk was m.b.t. de afwerking. Dus besloten eerst cadeau te geven en de ontvanger te laten beslissen. Er werd ook direct aangeboden het beeldje in te sturen om het te verbeteren, echter ze vond het erg mooi zo. Dus we houden het bronzen beeldje. Enige minpunt is dat als ik besloten had het terug te sturen ik deze kosten zelf zou hebben moeten betalen conform de voorwaarden. Maar zover is het niet gekomen.
23 mei 2023

Erg mooi, maar onhandige bezorgservice

Het ijzeren sculptuurtje is erg mooi en zat in een fraaie verpakking. Het was voor een cadeau en dan is het fijn dat het zo keurig in een mal van schuim was ingelegd met een prachtige kaart daarbij. Een minpuntje. Ik had de besteldag op donderdag gezet, daar mijn vrouw en ik dan thuis waren. Toch kreeg ik bericht dat het de dag daarvoor, dus op woensdag, bezorgd zou worden. Dat was voor ons bijzonder onhandig, zo niet ergerlijk.

Sunny Side

Het product is prachtig!! Ik vond het jammer dat het bestelde product niet in de showroom aanwezig was, maar pas om 15:00 uur daar zou arriveren. Ik heb het dus opgehaald bij Weg en Bos nr 80. Als ik dat had geweten was ik een dag later gekomen. De personen die aanwezig waren zijn zeer vriendelijk. Verder geen commentaar.
18 jul 2023
Mooie producten en netjes op tijd geleverd. Ik bestel regelmatig iets als geschenk en de producten van Artihove maken altijd indruk bij de ontvangende partij. Mogelijke verbetering is het zoeken met een combinatie van trefwoord en prijs.

Prima service

Ik kreeg per ongeluk een verkeerd kunstwerkje toegestuurd. Heb telefonisch contact opgenomen met Artihove en die hebben direct gehandeld. De volgende dag had ik het juiste kunstwerkje in huis.
11 jun 2023
Leuke bronzen beeldjes, leuke betekenis en vaak leuk betaalbaar. Mss voor leuk betaalbaar uit te breiden net beeldjes met andere betekenis, soms meedere beeldjes net zelfde betekenis.
Mooie beeldjes, verzorgde doosjes en goed verpakt. Handige website. Wat beter kan is de zorgvuldigheid bij het laten bezorgen, let op juiste adres en juiste contactpersoon.
25 dec 2023

Niet volledig zoals verwacht

De kerstbal is mooi, echter zoals al vaker genoemd wekt de foto op de site de indruk dat de zilvere golven er echt op liggen. Dit blijkt "slechts" een print op de bal.
CK
carian k.
hellevoetsluis
21 nov 2023
altijd een snelle en goede levering. Mooie artikelen. Alleen geen ruimte als je voor een zorginstelling besteld ruimte voor een kostenplaats in te vullen
30 aug 2023
Tevreden. Vlot geregeld, mooi en zorgvuldig verpakt. Prima ! Zeer tevreden. Artikel is cadeau gegeven. Foto gaat niet meer lukken.
18 jul 2023

Mooie beelden

Mooie beeldjes voor bijzondere gelegenheden. Een goede prijs/ kwaliteitverhouding. Wel duurt het toezenden van een factuur lang
23 aug 2023
Jullie site is duidelijk. ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestellingen de bezorging. ik heb geen aanbevelingen.
16 aug 2023
Betaalbare cadeautjes , meer in deze prijsklasse graag .Mijn ervaring zit in die bijzonderearmbandjes! Erg leuk ook!
De goede dienstverlening van de afdeling sales en de snelle levering van de bestelling.
Het bestelproces is goed verlopen en alles zat netjes verpakt in een luxe doos.
jammer dat we bij aankoop van de beeldjes geen tekst plaatjes konden bestellen
18 nov 2023
Bestelling van 3 nov. Op 18 nov. Nog n iet ontvangen,zoek een andere vervoerde
makkelijk te bestellen overzichtelijke site , goed verpakt en mooie artikelen