Bandjesshop.nl- Logo - Beoordelingen

Bandjesshop.nl

48 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 jul 2023
Bandjesshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 sep 2023
Ik had het verkeerde bandje ontvangen en na chat met medewerker had ik de dag erna het juiste bandje thuis. Dat is pas service!

15 aug 2023
Het groene bandje wat we hebben besteld is niet helemaal goed omdat her niet inklikt in het horloge aan èèn kant. Her blijft los schieten helaad

Beoordelingen voor Bandjesshop.nl

NH
Naj H.
Amsterdam
27 jul 2023
21 jul 2023
15 aug 2023
17 aug 2023
Beste Rewa, Wat vreemd dat het bandje niet goed functioneert. Zou je mogelijk contact op kunnen nemen met info@bandjesshop.nl, zodat we het bandje kosteloos kunnen omruilen.

Slecht

Product was bij eerste keer op horloge schuiven al kapot gegaan
Antwoord van Bandjesshop.nl
Beste klant, Wat vervelend dat het bandje bij aankomt al kapot is. Dat hoort natuurlijk niet. Wij zien dat je nog geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Via info@bandjesshop.nl kan je makkelijk contact met opnemen en dan vervangen we het kapotte bandje meteen.
25 jul 2023
Product zou vandaag binnenkomen maar nog nix gezien
26 jul 2023
Beste Manon, Wat vervelend dat je bandje nog niet is aangekomen. Wij zien dat je bandje op vrijdag na 17:00 besteld is. Het bandje daarom om deze reden afgelopen maandag opgestuurd. Wist je bijvoorbeeld dat het op dit moment erg druk is bij PostNL. Hierdoor kan het leveren soms wat langer duren. Mogelijk kan je contact opnemen met ons via info@bandjesshop.nl, dan kunnen we samen kijken naar een oplossing
16 aug 2023
Pakket nog niet ontvangen
17 aug 2023
Beste Giel, Wat vervelend dat je pakketje nog niet is aangekomen. Kan je mogelijk contact opnemen met info@bandjesshop.nl, zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Team Bandjesshop