Poppedijn- Logo - Beoordelingen

Poppedijn

46 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden46 beoordelingen in totaal

De dag ná mijn bestelling heb ik via een mail geprobeerd om mijn bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Hierop kwam helaas geen reactie. Een dag later werd ik gebeld door een medewerkster van Poppedijn; mijn bericht was in de ongewenste mail terecht gekomen. Jammer dat het zo is gelopen, maar heel netjes dat er alsnog een reactie kwam van Poppedijn. Eind goed….al goed!!!!!!

Superleuke winkel, leuke mensen maar bezorging is drama

Beoordelingen voor Poppedijn

30 mrt 2024
Poppedijn heeft fantastisch speelgoed! Een heerlijke winkel om (online) in rond te kijken. Ik woon in New Zealand maar kon toch het Super confetti balsnce board moeiteloos bestellen en cadeau doen aan mijn nichtje. Fantastisch!!
Super service, cadeautje ingepakt rechtstreeks naar degene voor wie het cadeau was verzonden. De volgende dag al geleverd, helemaal top.
31 mrt 2024
Superfijne shop, groot assortiment, snel verzonden en prachtig verpakt/ingepakt. Met liefde gedaan, dat zie je!
Prachtig ingepakte cadeaus! Super tevreden en blij!

Eind goed…; al goed!

Prachtige winkel! Bestelling werd ook nog eens prachtig ingepakt als kadootje bezorgd. Niks dan lof!
SH

Fijne winkel!

Mooie producten, fijne service, snelle beantwoording van vragen via insta messenger.
Een mooie en ontzettend leuke winkel - online maar zeker ook de echte winkel
Ook telefonisch contact gehad en heel vriendelijk te woord gestaan
20 mrt 2024

Prachtige winkel!

Prachtige winkel met kwalitatief goed speelgoed en kleding.
19 mrt 2024
Supersnel en een extra kado erbij gekregen dat was erg leuk!
AH
Angela H.
Leiderdorp
17 mrt 2024

prachtig speelgoed

snelle levering. mooi ingepakt. prachtig speelgoed
20 mrt 2024
Prachtige winkel en fijne service!
17 mrt 2024
Prettig contact, snelle service