Lucardi Juwelier Hilversum

148 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden207 beoordelingen in totaal

ijn vrouw en ik werden keurig geholpen bij het kiezen van een ring voor mijn vrouw. De gekozen ring was niet aanwezig in de juiste maat, maar kon wel worden besteld. De ring was binnen 2 dagen aanwezig en we werden keurig telefonisch op de hoogte gebracht. De dame attendeerde ons nog op 10% extra korting na het aanmelden voor jullie lidmaatschapkaart . Hier komen we graag nog eens terug. Wij zijn zeer tevreden

21 aug 2023
Verkoopster inspiratie loos. Verpakking €2 maar geen verdere uitleg dat je een leuk tasje erbij kan doen voor €0.10. Doet het mooie doosje in een stom tasje. Geen leuke verkoop. Zo standaard. Snap dat niet. Ik koop in 5 min iets van €50 . Doe gewoon vriendelijk!!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hilversum

Vandaag gouden oorbelltjes gekocht Super aardige verkoopster vroeg of ik al een klantenkaart had ik zei nee nu heeft ze er 1 voor me aangemaakt super attent van haar en ging er ook korting af Ze gaf enorme service en netjes geholpen echt een compliment.
Al een tijdje aan het zoeken naar een kettinkje. Ik wil over van zilver op goud! Ik werd vriendelijk geholpen en geadviseerd 🤗 ik was gelijk verliefd op dit mooie kettinkje😍 Mezelf verwend.......zo blij ben ik ermee!
KB
K B.
Hilversum
2 mei 2024
Snel en netjes geholpen, erg tevreden met de aankoop.. en dat mevr voor ons direct de oorbellen heeft besteld die helaas niet in de winkels worden verkocht om de set compleet te maken..

Vriendelijk, snel en betaalbaar

Je word altijd goed geholpen en ze zijn altijd erg vriendelijk. Wat ik het beste vind aan lucardi is dat het betaalbaar is en erg goede kwaliteit en erg mooie sieraden.
3 mei 2024

Vriendelijk personeel en ontspannen sfeer

Het personeel was erg vriendelijk en in een humeur, de winkel was prettig ingericht en de sfeer in de winkel was goed.
19 apr 2024
Uitstekende service en hulp bij reparatie en selectie van sieraden. Geweldige klantenservice, behulpzaam team.
Ik werd snel geholpen omdat ik iets zocht en we hebben het gevonden voor Moederdag. Super blij mee
Very friendly and helpful staff. Very nice collection of jewelry from all price range.
KB
K B.
Hilversum

Vriendelijk en eerlijk

Vriendelijke en eerlijke hulp bij het uitzoeken, goede kennis en eerlijke prijzen.
30 apr 2024
Fijne en deskundige hulp. De klantvriendelijkheid zit heel hoog. Ik shop er graag.
Vriendelijke dames. Armbandje vers van de pers dus even de kwaliteit afwachten.
Het personeel heel erg behulpzaam en helpt je bij het uitzoeken van cadeutjes
3 mei 2024

Mooi Casio horloge.

Mooi Casio horloge gekocht met 25% korting, Ben er superblij mee!
21 apr 2024
Dachten mee met het kado voor mijn vriend. Goede tips gegeven.
Geweldige meedenkende en meewerkende hulp van de verkoopster
Ging erg goed, makkelijk te bestellen en dingen te vinden🙌
26 apr 2024
Vriendelijk personeel en Mooie kwaliteit sieraden
23 apr 2024
Vriendelijk personeel, behulpzaam, goede service.
EV
25 apr 2024
Behulpzaame.dames. Vriendelijk en mee denkend.
23 apr 2024
Snel geholpen en vriendelijke medewerkers!!