johnbeerens.com
Beoordelingen:

936 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.056 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 23 apr 2024
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
johnbeerens.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Betrouwbaar! Ik wilde mijn beschadigde haren verzorgen met olaplex en kwam deze website Johnbeerens tegen en heb mijn onderzoek gedaan voor het bestellen! Ze bieden een mooi prijs voor de vertrouwelijke producten! Super service en transparantie in communicatie. De producten werken super goed, ik ga zeker vaker bestellen! Top service qua verzending en levertijd, heel snel thuis geleverd. Telkens een e-mail binnenkrijgen om je up to date over producten te houden, ik zeg bestellen voor zo’n mooi prijs en goed product vind je nergens!

de meest kritische beoordeling

16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had 2 aparte pakketjes geleverd. Wanneer deze verzonden worden staat er niet duidelijk bij welk pakketje verzonden is, ook heb ik geen duidelijke factuur ontvangen met de prijzen en producten. Bij het 1e pakketje die ik ontving, was het nagellak potje wat ik besteld had leeg. Gelijk gemaild, wel gelijk gelukkig snelle reactie met oplossing dat deze nagezonden zou worden. Dezelfde dag stuurde ik mailtje dat ik mijn andere pakket nog niet ontvangen had en er werd gelijk op gereageerd dat deze dezelfde dag nog ingepakt en verzonden zou worden. Ik had een melding gekregen dat een pakketje verzonden zou zijn (geen idee dan dus welke van de 2), dag erna kwam de naggelak binnen. Weer na een aantal dagen nog geen teken van het 1e pakketje, dus ik weer mailen. Bleek dat deze dus voor een 3e keer vertraagd was en ze me even geen berichtje erover stuurde. Nu stond die op hold, dus mij werd gevraagd of ik geld terug wilde of opnieuw verzenden. Ik heb gevraagd of deze nogmaals verzonden kon worden. Ik heb niet kunnen controleren of deze levering klopt met wat ik allemaal besteld heb aangezien ik geen factuur of overzicht had van mijn eerste bestelling, maar vgm uit mijn hoofd klopt het wel (maar is eig fijn als ik dat zeker kon weten). Nu eindelijk heb ik mijn pakketje gister ontvangen. Ik moet wel zeggen dat jullie erg veel plastic bij jullie levering gebruiken. Mijn kleine nagellak potje kwam in een super grote doos met allemaal plastic erin, mag wel wat milieu vriendelijker :) complimenten over de klantvriendelijkheid, jullie medewerkers zijn erg aardig en behulpzaam.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor johnbeerens.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(9)
(14)
(38)
Resetten
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Product al gebruikt.

Product zonder dop geleverd en 25% van de inhoud was al gebruikt.
Beoordeling melden
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kreeg geroeste vieze fles met verlopen product
Beoordeling melden
16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Beetje veel gedoe

Ik had 2 aparte pakketjes geleverd. Wanneer deze verzonden worden staat er niet duidelijk bij welk pakketje verzonden is, ook heb ik geen duidelijke factuur ontvangen met de prijzen en producten. Bij het 1e pakketje die ik ontving, was het nagellak potje wat ik besteld had leeg. Gelijk gemaild, wel gelijk gelukkig snelle reactie met oplossing dat deze nagezonden zou worden. Dezelfde dag stuurde ik mailtje dat ik mijn andere pakket nog niet ontvangen had en er werd gelijk op gereageerd dat deze dezelfde dag nog ingepakt en verzonden zou worden. Ik had een melding gekregen dat een pakketje verzonden zou zijn (geen idee dan dus welke van de 2), dag erna kwam de naggelak binnen. Weer na een aantal dagen nog geen teken van het 1e pakketje, dus ik weer mailen. Bleek dat deze dus voor een 3e keer vertraagd was en ze me even geen berichtje erover stuurde. Nu stond die op hold, dus mij werd gevraagd of ik geld terug wilde of opnieuw verzenden. Ik heb gevraagd of deze nogmaals verzonden kon worden. Ik heb niet kunnen controleren of deze levering klopt met wat ik allemaal besteld heb aangezien ik geen factuur of overzicht had van mijn eerste bestelling, maar vgm uit mijn hoofd klopt het wel (maar is eig fijn als ik dat zeker kon weten). Nu eindelijk heb ik mijn pakketje gister ontvangen. Ik moet wel zeggen dat jullie erg veel plastic bij jullie levering gebruiken. Mijn kleine nagellak potje kwam in een super grote doos met allemaal plastic erin, mag wel wat milieu vriendelijker :) complimenten over de klantvriendelijkheid, jullie medewerkers zijn erg aardig en behulpzaam.
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
5 sep 2023
Hi, Bedankt voor dat je, je ervaring met ons deelt! Wat vervelend om te horen dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses! Wij wensen je veel plezier met de producten!
30 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling online bij John Beerens is kennelijk bezorgd bij mij zonder waarschuwing of track and trace. Omdat ik niet thuis was ( het is nog immer onduidelijk wanneer dat geweest moet zijn) is het pakket niet afgegeven bij een ophaalpunt zoals gebruikelijk is. Maar direct terug gestuurd. En nu betaal ik voor een bezorging waarvan ik erop moet vertrouwen dat die überhaupt heeft plaatst gevonden maar de bestelling moet ik nu opnieuw doen en wederom betalen voor een nieuwe pakket dienst. Niet jullie schuld maar wel aan jullie om dit goed op te lossen. De optie ophalen bij een service point zou heel veel frustratie vermijden. En vertel je klanten ook dat jullie niet weten wanneer iets bezorgd gaat worden en dit ook niet gaan laten weten. het is dus hopen dat je klanten thuis zijn. Dat is echt niet meer van deze tijd. Vind het ook asociaal en erg lui dat jullie reactie is zoek het maar uit en bestel maar opnieuw. We storten het geld terug maar trekken de bezorgkosten er wel vanaf.
Beoordeling melden
23 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Beide artikelen bleken na betaling niet op voorraad…

Beide artikelen bleken niet op voorraad terwijl de webshop dat wel aangaf en ik gewoon kon bestellen. Dus geen levering de volgende dag zoals beloofd. Moest er zelf achteraan mailen, om daar dus achter te komen. Voelde mij misleid hierdoor. Volgende keer als ik iets nodig heb, zoek ik dus eerst of een andere webshop het ook heeft. Zal niet gelijk meer zonder nadenken hier bestellen. Wees gewoon eerlijk. Het gaat mij er niet om dat ik het niet de volgende dag in huis had maar dat beloftes niet worden nagekomen (voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huis) en er ook niet gecommuniceerd wordt.
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
23 mei 2023
Hi, Wat vervelend.. Dit is helaas een fout in het systeem geweest.. Onze excuses. Wij controleren dit wel op bepaalde momenten, zodat we het in de gaten houden of een order te lang er in blijft staan. Nogmaals onze excuses. Liefs Beautycare.
28 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte afhandeling klacht

Mijn bestelling is nooit aangekomen en geretourneerd naar Johnbeerens.com. Fout van DHL wellicht, kan gebeuren, maar JB erg stug in afhandeling. Moest product maar opnieuw bestellen (al wel betaald). Retour was al behandeld. Bij het opnieuw bestellen product niet meer leverbaar, terwijl mijn bestelling terug in magazijn was! Moest me maar aanmelden voor notificatie als het weer binnen was. Weinig flexibiliteit en klantvriendelijkheid. Enkel 'sorry,kunnen we niks aan doen'.
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
5 jun 2023
Hi, Wat ontzettend vervelend.. Als een retour behandeld is, is hij al doorgezet in het systeem hierdoor kunnen de medewerkers van Beautycare helaas niets meer aanpassen. Dat op dat moment het product niet in voorraad is is natuurlijk erg vervelend... Excuses hiervoor
15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Stijltang besteld om cadeau te geven voor een verjaardag. Via dhl bericht dat het onderweg was, het zou een dag duren. Na 3 dagen bericht van John beerens site dat het niet bezorgd kon worden , vanwege of een beschadigde verpakking of een foutief adres ( dhl punt dus dat lijkt me sterk) en dat het ook niet opnieuw verstuurd kan worden. Waarom niet? Binnen 2 weken wordt het geld retour gestuurd. Krijg ook geen reactie meer. Slechte service!
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
5 sep 2023
Hi Kim, Bedankt voor het delen van je ervaring! Helaas is het pakketje wegens beschadiging bij ons retour gekomen, dan is het ons proces om de bestelling geheel terug te betalen. Dan is het aan de klant of het opnieuw bestelt wordt.
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechste klantenservice ever

Pakje werd niet afgeleverd in DHL afleverpunt. Ik had nochtans bevestiging ontvangen van wel. ´s avonds kreeg ik mail van John Beerens dat DHL pakje terug bij hen had afgeleverd en dat ze mijn geld gingen terugstorten. Ik had speciaal met black fridaykorting besteld. Gevraagd naar oplossing maar ze zeiden dat ik gewoon opnieuw op site moest bestellen. Weg korting! Nul komma nul klantenservice! Als ik nul sterren kon geven, gaf ik er nul.
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
12 dec 2023
Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat vervelend dat het niet is gegaan zoals wij hopen, mochten we je nog verder kunnen helpen dan horen wij het graag!
18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een servicepunt aangegeven om mijn pakket op te halen. Zonder reden brengt DHL mijn pakket naar een andere afhaallocatie die niet eens in de buurt ligt. Na bellen met JohnBeerens krijg ik te horen dat DHL dat wel eens doet. Ik snap niet waarom ophalen op een servicepunt wordt aangeboden als JohnBeerens er van op de hoogte is dat DHL de gemaakte afspraken niet nakomt
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
25 sep 2023
Hi Kiran, Bedankt voor je berichtje! Wat vervelend om te horen dat het pakketje niet op de afgesproken plek is afgeleverd. Helaas kunnen wij er op dat moment niks meer aan veranderen, dit is natuurlijk niet wat je wilt en mag verwachten. De klacht zetten wij dan ook ten alle tijden door om dit in de toekomst te voorkomen.
15 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb letterlijk 11 mails gekregen over bestelling van een paar flesjes shampoo. Dat kan echt minder, ik vind 2 ook goed. En wat ook minder kan is de verpakking. Onnodig veel karton en plastic, alsof er een servies werd verstuurd. Voor mij reden om jullie volgende keer te vermijden. Sorry.
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
15 jun 2023
HI, Bedankt voor je review! Het mail verkeer kan wellicht komen omdat je via een andere partij hebt gekocht en niet rechtstreeks bij johnbeerens.com. Excuses hiervoor. De verpakking is inderdaad meer, maar tegenwoordig worden er steeds meer pakketten besteld en willen wij graag dat de klanten de pakketten heel ontvangen. Het is namelijk nog schadelijker voor het milieu om nogmaals een zending toe te sturen.
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Zooitje

Alles wat mis kan gaan, ging mis. Verkeerde set bezorgd, retour gedaan, (Let op, retourkosten ben je kwijt, die betaal je zelf), verkeerd bedrag retour ontvangen, onbeschofte communicatie zonder excuses. Oh ja, 10 euro korting bij een volgende bestelling. Voor mij nooit meer John Beerens.
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
28 jun 2023
HI Natasja, De situatie heb ik er even bij gepakt, natuurlijk is het onze fout dat de verkeerde set er in zat onze excuses ook hiervoor! Hiervoor hebben wij een shoptegoed aangeboden van 10,00 dit met name omdat je aangaf je niet in de mogelijk was om het terug te sturen. Dit was uiteraard geen probleem geweest dan hadden we je kosteloos een retourlabel toegestuurd en je set graag omgeruild, desnoods sturen wij dit nog op naar een ander adres als dat beter uitkomt. De set heb je toen terug gestuurd zonder hier een melding van te maken, daardoor konden we je helaas niet voorzien van een kosteloos retourlabel. Heel vervelend dat je het zo hebt ervaren, mochten we nog iets voor je kunnen doen kijken we graag met je mee!
10 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Fudge Clean Blonde Shampoo besteld, maar niet aangekomen. Blijkbaar terug is het terug gestuurd wegens beschadiging, maar verder niks meer gehoord. Vorige week al een vraag uitgestuurd naar de klantenservice. Ik hoop dat ik mijn pakketje nog krijg en anders mijn geld terug ontvang.
Beoordeling melden
28 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Na informatie ingewonnen te hebben bij…DHL-België

Na informatie ingewonnen te hebben bij DHL België blijkt het pakketje nooit in België te zijn geweest. Het werd blijkbaar bezorgd geweest te zijn bij de verzender in Nederland. Op het pakketje bleek het adres van de verzender en de ontvanger het zelfde adres te zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
12 dec 2023
Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat vervelend dat het niet is gegaan zoals wij hopen, mochten we je nog verder kunnen helpen dan horen wij het graag!
11 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkoper vult verkeerde adres in waardoor pakje op verkeerde plaats wordt afgeleverd en schuift verantwoordelijkheid af op koper. En op de koop toe is er dan ook nog verkeerde inhoud: in plaats van bestelde douchegel krijg ik iets om in afvoer van wasbak te plaatsen
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
11 mei 2023
Hi, Bedankt voor je review! Wat vervelend dat er iets mis is gelopen met het adres. Mocht het een fout zijn vanuit ons systeem dan heb ik zojuist contact opgenomen met de persoon die over onze webshop gaat, deze kan kijken of een technisch mankement is. Mocht je je pakket niet naar wens zijn, kan je altijd contact opnemen via; Beautycare@johnbeerens.com . Zij helpen je graag verder.
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
schrikbarend duur, wat onnodig is. de collega is al duur met z'n kleurschuim middenblond met 15,45€. gratis verz. John B. is nog dik 3€ duurder met hetzelfde kleurschuim maar dan donkerblond, gratis verz. De eerste had geen donkerblond, dan maar zo.
Beoordeling melden
3 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Eigenlijk prima hoor

De delivery duurde langer. Ik had avondexpress en hij kwam volgende middag binnen. Dat ligt niet aan jullie. Ik weet niet goed hoe ik de borstel moet gebruiken. Uit de borstel steken hier en daar haartjes uit het geheel
Beoordeling melden
15 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slechte klantenservice, niet goed bereikbaar- verschillende openingstijden.. lever tijd is langer dan 5 dagen terwijl er volgende dag levering is. Bied geen oplossing of feedback na slechte afhandeling.
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
15 jun 2023
Hi, Wat vervelend.. Is er inmiddels gekeken naar een oplossing? We willen namelijk niet dat de service zo verloopt..
24 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Service kan echt beter

Bestelling gedaan en betaald en nooit een track & trace ontvangen en vervolgens is de bestelling gewoon geannuleerd. En ipv een stukje service om de order opnieuw in te leggen mag ik het zelf regelen.
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
11 aug 2023
Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat vervelend dat het niet is gegaan zoals wij hopen, mochten we je nog verder kunnen helpen dan horen wij het graag!
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde de dermalogica age serum. Deze kwam alleen half leeg binnen. Dat lijkt mij ook niet de bedoeling. Hij was nog wel helemaal ingepakt in plastic, dus hoe dit kan begrijp ik ook niet.
Beoordeling melden
23 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het product is niet grijsdekkend terwijl jullie dat wel benoemen in het filpje op jullie site. Ook heb ik hierover gebeld, maar nog steeds geen inhoudelijk antwoord gekregen op mijn vraag.
Beoordeling melden
Antwoord van johnbeerens.com
12 dec 2023
Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat vervelend dat het niet is gegaan zoals wij hopen, mochten we je nog verder kunnen helpen dan horen wij het graag!