winixeurope.eu/nl/

171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden171 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jun 2023
winixeurope.eu/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering van het beloofde product met de verwachte kwaliteit van Winix. De zuivere lucht van de Winix Zero Pro helpt mij zonder problemen te ademen.

3 dec 2023
Twee dagen geprobeerd de klantenservice te bellen. Ze nemen niet op. Een kapot apparaat opgestuurd gekregen. Het andere apparaat lekt enorm als deze aanstaat, enorme plas water eromheen, handdoek die eronder ligt is zeiknat.

Beoordelingen voor winixeurope.eu/nl/

BK
Bella K.
Rotterdam

Klantenservice reageert niet

Meerdere malen via e-mail contact met Winix opgenomen en geen reactie.
23 apr 2024

Bestelling niet ontvangen

Ik wacht nog op mijn bestelling
Reageren op vragen via webformulier, email en telefoon. Nu krijg je niemand te pakken en ik ben niet de eerste die dit ervaart en zeer waarschijnlijk ook niet de laatste!!
17 apr 2024

Producten niet ontvangen en klantenservice reageert niet

Producten niet ontvangen, geen contact te krijgen met de klantenservice, telefoon wordt nooit opgenomen en ook geen reactie via de email. Slecht hoor!
PH
P. H.
Haarlem Niederlande
16 apr 2024
Kon niet in contact komen met dit bedrijf zowel telefonish als per mail.het ging om een retour. De levering was correct.
Door verschillende mails te sturen krijg ik geen antwoord..wil het retour doen voor krachtigere luchtreiniger..maar krijg geen respons
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Machteld, ter aansluiting op jou e-mails en de bestelling van 16 februari hebben wij jou zojuist per email bevestigd dat wij jou WINIX Luchtreiniger ZERO Compact geheel kosteloos voor jou gaan omruilen voor de WINIX Luchtreiniger ZERO. Wij hopen dat jij onze klantenservice alsnog weet te waarderen en wij horen graag van jou. Team WINIX

Slecht bereikbaar

Bedrijf is telefonisch en per e-mail slecht bereikbaar. Mijn bestelling is niet aangekomen.. maar ik krijg geen contact.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Lindsay, wij willen jou graag laten weten dat wij hard werken om onze bereikbaarheid te verbeteren en dat wij hebben inmiddels weer extra klantenservice collega's hebben gevonden die ons team zijn komen te versterken. Mocht jij nog vragen hebben over jou WINIX aankoop dan horen wij dat uiteraard alsnog graag van jou! Met vriendelijke groet, Team WINIX
21 februari 2024 besteld nog steeds niks ontvangen, wil ook niks meer ontvangen.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Murat, wij bieden jou natuurlijk ons welgemeende excuses aan voor de zeer slcechte lever service van de DPD Pakketdienst! Jou bestelling is op dezelfde dag nog door ons verwerkt en met de vervoerder mee gegaan naar het sorteer centrum. Wij hebben een officiele klacht ingediend over de behandeling van jou bestelling en wij betreuren het uiteraard net als jij, dat jou pakket nooit bij jou is aangekomen. WIj hebben vandaag de opdracht tot terugbetaling naar jou aan de betaal service provider gegeven en jij kan er vanuit gaan dat het aankoop bedrag binen 2 tot werkdagen weer bij jou is bij geschreven. Nogmaals onze oprechte excuses voor deze gang van zaken en wij hadden ook jou graag als tevreden WINIX klant willen bedienen. Met vriendelijke groet, Team WINIX
Geen telefonische support aanwezig
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Jamal, wij vinden het heel vervelend voor jou dat jij ons telefonisch niet hebt weten te bereiken. Wij zijn op werkdagen geopend van 09:00 tot 17:30 en als wij beschikbaar zijn dan zijn wij altijd blij om iedereen telefonisch te woord te staan. Jou gedeelde levering van de DPD pakketdienst is inmiddels gelukkig wel afgehandeld maar mocht je toch nog vragen hebben stuur dan gerust nog even een bericht via order@winixinc.eu. Wij helpen jou graag! Team WINIX

Vervangend product is nog niet geleverd

1 luchtreiniger maakte vreemd geluid (we hebben er twee). Dus retour aangemeld, we zouden een nieuwe ontvangen. Echter stuurt Winix niets op. Wachten nu al ruim een week.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Kim, aan de hand van jou reactie hebben wij direct naar onze email communicatie met jou gezocht maar helaas kunnen wij onder jouw email adres geen enkele gegevens van jou vinden. Kan jij ons wellicht per email nogmaals contacten zodat wij jou vandaag nog verder kunnen helpen? Wij horen het graag van jou Kim want wij helpen jou graag! Team WINIX
21 jan 2024

Klantenservice, bent u er???

‘Voor 23:00 besteld is morgen in huis!’ Zo luidt het op de site.. Toen we na een aantal dagen nog niets gehoord hadden, zijn we zelf in de telefoon en e-mail gekropen. Deze werd niet opgenomen en de mail werd niet op gereageerd. Hierdoor sloeg de twijfel toe of dit wel een echt bedrijf was en of we niet opgelicht waren. De producten werden 8 dagen na bestelling netjes bij ons bezorgd en doen het prima. Wanneer er bij de bestelling had gestaan dat de levering binnen 2 werkweken zou zijn, hadden we ons nooit zorgen gemaakt en was de beoordeling waarschijnlijk een stuk beter. Onze suggestie is dus om alleen dingen te beloven die je na kunt komen.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Bart, wij willen jou graag ons welgemeende excuses aanbieden voor de veel te late levering. Jou bestelling van 11 januari heeft ons magazijn op 17 januari pas verlaten en is de volgende dag, 18 januari bij jou door de DPD pakketdienst geleverd. Wij zijn uiteraard blij om te lezen dat de luchtreingers goed werken en wij jou toch graag alsnog een tegemoetkoming doen voor deze late levering. Waneer jij via ons order@winixinc.eu email adres contact met ons opneemt dan hopen wij onze fout met jou goed te maken. Wij horen graag van jou en wij helpen jou graag, Bart! Met vriendelijke groet, Team WINIX
Het product niet ontvangen, onbereikbaar, Reageren niet op mail. Wil de koop ontbinden.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Stephan, wij willen jou uiteraard jou laten weten dat de DPD pakketdienst ons heeft laten weten dat jou bestelling van 3 januari bij ons op 15 januari bij jou geleverd is. Omdat jij ons hebt laten weten dat jij de bestelling nooit ontvangen hebt hebben wij jou bestelling op 23 januari terugbetaald. Ondanks dat wij niet verantwoordelijk zijn voor de service van de DPD pakketdienst, willen wij jou toch graag ons welgemeende excuses aanbieden voor de slecht service van de DPD pakketdienst. Wij hopen dat wij jou in de toekomst alsnog als WINIX klant mogen helpen. Met vriendelijke groet, Team WINIX
RD
Ronald D.
Heemstede - NEDERLAND
Winix' Klantenservice reageert niet op emails en geüploade berichten op hun website en de telefoon wordt niet opgenomen. Hierom heb ik besloten de koop na ontvangst luchtreiniger te ontbinden. Ook die communicatie kwam niet op gang, maar na tussenkomst van Trusted Shops is de communicatie met excuses van Winix weer op gang gekomen en het retourneren en terugstorten ordentelijk verlopen.
PK
Peter K.
Colmschate
16 nov 2023

Prijs-kwaliteit matig

Gewenst filter was op voorraad en is snel geleverd. De prijs valt erg tegen.
3 dec 2023

Klantenservice onbereikbaar en kapot apparaat

Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Lisa, op 26 november hebben wij jou bestelling van de WINIX luchtbevochtiger L500 en de GRATIS L61 ontvangen en de DPD pakketdienst heeft deze om onduidelijke reden bij jou op pqs op 9 januari geleverd. HIernaast willen jou ons oprechte excuses aanbieden voor onze slechte bereikbaarheid maar wij wille jou uiteraard graag alsnog helpen met jou WINIX luchtbevochtiger die te veel water achter laat. Wil iij ons contacten via ons email adres; order@winixinc.eu ? Wij horen graag van jou en wij helpen jou uiteraard graag verder Lisa! Met vriendelijke groet, Team WINIX

Bestelling is nooit bezorgd en ze zijn onbereikbaar

Bestelling is nooit bezorgd, geprobeerd om op alle mogelijke manieren in contact te komen met ze. Wel 30 keer gebeld, wordt niet opgenomen. Via Instagram en mail. Geen gehoor op niets
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Lana, Wij willen jou ons welgemeende excuses aanbieden voor de slechte berikbaarheid in december en gelukkig is onze klanterservice nu wel weer vol bemand. Jou bestelling bij ons van 28 december is volgens de track -en trace informatie van de DPD pakketdienst de volgende dag, 29 januari bij jou geleverd. Helaas heb jij het pakket niet zelf aangenomen en om die reden hebben wij jou bestelling bij ons op 29 januari ook aan jou terug betaald. Ondanks de slechte service van de DPD pakketdienst hopen wij jou toch in de toekomst als WINIX klant te mogen bedienen van schone lucht binnenshuis en mocht je alsnog vragen hebben dan horen wij die alsnog graag van jou! Met vriendelijke groet, Team WINIX
2 aug 2023

Bestelling onvolledig, klantenservice onbereikbaar

Ik heb bijna twee maanden geleden twee luchtreinigers besteld. Er is er een geleverd, de tweede heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik heb twee keer een mail gestuurd hierover, uiteindelijk pas anderhalve week later een reactie ontvangen met de vraag of ik de luchtreiniger ondertussen al ontvangen heb. Ik heb daar meteen op gereageerd dat dit niet het geval is. Tot nu toe geen reactie meer gehad van Winix. Onlangs telefonisch contact geprobeerd te krijgen, ik kreeg geen gehoor. Een heel slechte service.
16 aug 2023
Wij zijn blij dat de ontbrekende luchtreiniger uiteindelijk geleverd is. Helaas konden wij er zelf niet heel veel meer aan doen nadat er tijdens het bestellen een verkeerde postcode gebruikt is. Gelukkig hebben met de hulp van de DPD pakketdienst de ontbrekende luchtreiniger uiteindelijk weten te achterhalen en wij zijn heel blij dat deze nu uiteindelijk toch geleverd is. Team WINIX! Team WINIX
6 aug 2023
It doesn’t really feel like it cleans the air… Plus when I reached out to cistomer service they said it can’t be returned once the plastic sticker is removed, which actually you have to remove to try out how it works. Or if there is a reason for return you return it on your own expense
Klantenservice telefonisch niet te bereiken. Op de mail voor retourneren geen reactie na 4 dagen. De Zero Compact erg luid en staat te vibreren. Volgende keer niet meer via Winix zelf bestellen. Was wel redelijk snel verzonden na aankoop.
Nog niets ontvangen