CarParts-Expert - NL- Logo - Beoordelingen

CarParts-Expert - NL

634 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.112 beoordelingen in totaal

29 aug 2023
Voor een tijdelijke verduistering van de achterramen tijdens de vakantie van mijn Volvo XC60 deze zonneschermen gekocht. Passen prima maar vond de bevestiging van de diverse type clips onduidelijk beschreven. Voor de achterzijramen heb ik deze dan ook iets anders gemonteerd omdat ik bang was dat mogelijk mijn ruiten zouden beschadigen. Bij levering ontbrak een klip voor het gedeelde achterscherm. Door CarPart gelijk opgepakt en nageleverd. Was niet echt een probleem met montage.

10 sep 2023
Produkt was te groot en moest terug gestuurd worden. Volgens bol.com moest leverancier na retourmelding een bericht geven met retoursticker. Gewacht ,kwam geen melding van leverancier. Nu is de retourtermijn verloprn en zit ikmet een produkt van €50,- te kijken waar ik niks mee kan . Laat bij de levering van produkten in de verzenddoos een retourlabel meesturen of zend deze digitaal mee met de volgende mail van b.v. ontvangst/factuur etc. Niet de koper opzadelen met zelf uitzoeken c.q. printen van retourlabels Niet alle kopers zijn in staat om digitaal te acteren in zulke situatie.

Beoordelingen voor CarParts-Expert - NL

7 apr 2024

Zeer tevreden

Goed materiaal. Ook de zeer nette en coulante manier van omgaan na annulering van een besteld product was prettig. Levertijden concreter aangeven via de site is ern aandachtspuntje.
Snelle levering, product voldeed aan de verwachting, duidelijke omschrijving op de website, product goed te installeren! Prima
AS
Anne S.
Leersum
Goede producten. Levering duurde een beetje lang maar geen probleem. Mega vrachtwagen in de straat voor een auto bench :)
AK
Ans K.
Puttershoek
23 mrt 2024
Zeer overzichtelijke site. Snelle levering met uiterst correcte begeleiding via e-mail en verstuurd in solide verpakking.
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Wat een leuke review en fijn te horen dat u zo tevreden bent. Bedankt!
30 mrt 2024
Alles keurig verpakt en optijd bezorgd . Materiaal van mooie kwaliteit en goeie beschrijving erbij voor aanbrengen .
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Dat is super om te horen. Bedankt voor uw leuke review
JI
Jan i.
Dongen

Instaplijsten

Supersnelle levering en een kwalitatief perfect product. Ik kan dit iedereen aanraden.
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Super om te horen. Bedankt!
Super geholpen en een hele snelle levering echt helemaal geweldig ben zeer tevreden
23 mrt 2024
Doekje om bumper te reinigen bijvoegen en link naar instructievideo.
correct en deskundig te woord gestaan, en geleverd volgen afspraak
18 apr 2024
Bedankt voor uw leuke review. Fijn dat u zo tevreden bent over onze producten en service
Bumperbescherming + instaplijsten mooi verpakt en snel geleverd 👍👌
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Mooi zo! Wij wensen u veel plezier met beide producten
Prima geregeld, duidelijke communicatie over verzending
Snelle levering, prijs kwaliteit ook dik in orde.
Goed op de hoogte gehouden . Producten goed.
snelle levering goed verpakt, blijmee
FS
komt afspraken na, en goede producten
Snelle service en degelijk materiaal
Snelle afhandeling van de bestelling
Goede en snelle service
Goedkoop, snel, perfect