CarParts-Expert - NL- Logo - Beoordelingen

CarParts-Expert - NL

677 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.045 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2019
CarParts-Expert - NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 jun 2023
Vooraf via mail wat informatie ingewonnen, en advies gevraagd daar we (nog) geen alledaagse auto hebben gekocht. Een Aiways U5 Prime (elektrisch) Prima geadviseerd via mail, en ook niet gelijk het duurste aan willen en moeten smeren. Daarna besteld en verzonden, en de kwaliteit van dit hondenrek is beter als ik verwacht had. het rammelt niet in de auto, voelt stevig aan, en de service en verzending was vlot genoeg :) Ben blij met deze service, en tot heden prima rek. hoop dat mijn Husky's dit ook vinden, want dan kan ik pas beoordelen of het ook sterk genoeg is ;)

7 jun 2023
Ik had een spoiler besteld als verjaardag cadeau. Nou hoe ik de doos binnen kreeg was ik niet over te spreken. De doos zat vast met 2 lange “dikkere” plakband was dus niks deed. De doos kwam helemaal kapot binnen, met letterlijk gaten er in. Waarschijnlijk tijdens de bezorging gebeurd. Nu zat de spoiler gelukkig in plastic maar heb het cadeau meteen moeten geven om te kijken of het überhaupt wel heel was. Dit is san misschien de schuld van DPD hoe ze met pakketten om gaan. Maar het bedrijf kan het op zn minst fatsoenlijk proberen af te dichten of de doos op te vullen zodat hij niet zomaar kapot kan gaan. Beetje teleur stellend want in de spoiler zitten nu kleinen on effen heden waardoor het overspuiten ook 150€ duurder is omdat dat weg gewerkt moet worden. Erg teleurstellend hoe het verpakt was.

Beoordelingen voor CarParts-Expert - NL

30 mrt 2024

Levering lang, armsteun vanwege positie nutteloos

Levering duurde met 12 dagen langer dan verwacht. Armsteun past wel maar is helaas veel te veel naar achter gepositioneerd waardoor je er in alle stoelposities niets aan hebt. Je kunt je arm er gewoonweg niet op laten rusten. Ik heb er zelf een modificatie voor gemaakt om de armsteun ca. 10cm naar voren te zetten. Deze tekortkoming moet eigenlijk wel in de omschrijving staan.
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Het spijt ons dat u niet tevreden bent. U had/heeft uiteraard het recht om het product binnen 14 dagen te retourneren. In de handleiding die u op de product pagina vindt, staat vermeld hoe deze gemonteerd wordt. De armsteun wordt achterop de middenconsole gemonteerd. Het spijt ons als u de handleiding over het hoofd heeft gezien voordat u bestelde.
BD
bertus d.
hoogvliet
strip plak niet op wagen
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Wat jammer dat u problemen heeft bij het monteren van de bumperbeschermer. Ik zie geen mailwisseling met u over dit probleem, dus zullen wij u een mail sturen
9 mrt 2024
Dakdragers passen zeer slecht op renault kango steunen zelf te pas gemaakt Stond niet recht op dak Windgeruis stripjes vallen er spontaan af
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent. U heeft helaas nooit contact met ons opgenomen rondom dit probleem. Als u graag wilt dat wij uw probleem alsnog bekijken, ontvangen wij graag per mail wat meer informatie en foto's. Onze klantenservice zal uw klacht dan bekijken.
Levering te veel uitstel en vertraging
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. U heeft inderdaad een paar dagen langer moeten wachten op de verzending. Dat betreuren wij zeer. Wij hopen dat het product wel naar wens is.
10 feb 2024

De spullen zijn van goede kwaliteit, maar de levering niet al te beste

De spullen zijn van goede kwaliteit. Niet goedkoop moet ik zeggen maar alle waar naar zijn geld. Het versturen. Laat soms erg lang op zich wachten . Een of twee weken is geen uitzondering heb ik meerdere keren ervaren ondanks dat er staat dat het binnen een paar dage. Verstuurd zal worden.
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Wij hebben beide bestellingen binnen de aangegeven 3-5 werkdagen verstuurd. Het spijt osn als de bezorging langer op zich heeft laten wachten. Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met de producten
geen kwaliteit, niets paste, alles moest zelf geknipt worden Ik raad niet aan om bij hen te kopen
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de pasvorm van het product. U heeft hierover geen contact met ons opgenomen. Wij waren graag bereid geweest om naar het probleem te kijken en contact op te nemen met de fabrikant. Wij zullen u nog een mail sturen
3 feb 2024
Product prima. Alleen heel lang moeten wachten
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Op dit product zit inderdaad een langere levertijd. Het spijt ons dat u wat langer moest wachten dan gedacht.
Maat van de mat klop niet
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Wij zullen u een mail sturen aangezien u ons niet zelf benaderd heeft. Wij zullen ons best doen u zo goed mogelijk te helpen
1 jan 2024
Totaal geen klantvriendelijk product. Lastig te plaatsen dakdragers. Rommelige gebruiksaanwijzing. Hmmm. Ben niet helemaal happy. Snelle bezorging wel prima.
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Wat jammer dat het product niet naar wens is. Er is contact met u geweest en er is afgesproken dat u het product terugstuurt.
De verwachte leverdatum is tot 3x uitgesteld zonder dat ik daar van op de hoogte werd gebracht. Ik heb meer dan 2 maanden op een spoiler moeten wachten
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. De spoiler is inderdaad veel later verzonden dan op de productpagina aangegeven. Hiervoor onze welgemeende excuses. Er zijn wel mails naar u verstuurd rondom deze vertraging, maar wellicht heeft u deze gemist. Wij hopen dat de spoiler alsnog naar wens is.
Ondertussen al een maand geleden plaat voor laadruimte besteld noh altijd niets van gehoord
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. U heeft op 14 December uw bestelling geplaatst. Onze excuses dat u wat langer heeft moeten wachten dan de aangegeven 2 weken. Door de feestdagen en sluiting van de fabriek in die week, konden ze deze week uw vloer pas versturen. U heeft inmiddels een mail met tracking link gekregen.
28 jan 2024
Klanten service verbeteren + veel betere status updates
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Wij betreuren het dat u zo lang heeft moeten wachten op uw spoiler. Dat is inderdaad niet zoals het zou moeten. Onze excuses hiervoor. Wij hebben ons best gedaan om uw spoiler op tijd bij ons binnen te krijgen en hebben de verzendkosten aan u terugbetaald omdat u zo lang moest wachten.
Veel te lange levering
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. U heeft gelijk. Dat heeft veel te lang geduurd. Excuses voor deze ongelofelijke vertraging.
erg lange wachttijd
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. U heeft gelijk dat u langer heeft moeten wachten dan vooraf aangegeven. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij hebben geprobeerd u zo goed mogelijk op de hoogte te houden via de mail.
7 jan 2024
communicatie
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Graag horen we van u wat u met communicatie bedoeld, zodat we uw feedback kunnen meenemen in verbeteringen. We streven altijd naar een zo goed mogelijke service en communicatie. CarParts-Expert
7 jun 2023
8 jun 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat dit gebeurd is en wat jammer dat u zich niet gemeld heeft bij ons. Wij zullen u een mail sturen om wat meer informatie te krijgen.
10 sep 2023
Produkt was te groot en moest terug gestuurd worden. Volgens bol.com moest leverancier na retourmelding een bericht geven met retoursticker. Gewacht ,kwam geen melding van leverancier. Nu is de retourtermijn verloprn en zit ikmet een produkt van €50,- te kijken waar ik niks mee kan . Laat bij de levering van produkten in de verzenddoos een retourlabel meesturen of zend deze digitaal mee met de volgende mail van b.v. ontvangst/factuur etc. Niet de koper opzadelen met zelf uitzoeken c.q. printen van retourlabels Niet alle kopers zijn in staat om digitaal te acteren in zulke situatie.
11 sep 2023
Heeft u deze review en bestelling bij het juiste bedrijf geplaatst ? U heeft op 06-09 wel een bestelling bij ons geplaatst maar niet via Bol. Ook hebben wij nergens bericht van u dat het rek retour mag, wij hebben hier een soepele regeling voor. U kunt altijd contact met ons opnemen, we zijn u graag van dienst !
25 jul 2023

Belabberde service

De zonneschermen die ik heb besteld zijn niet te monteren op mijn BMW 745e. Dit heb ik aangegeven en in eerste instantie waren jullie behulpzaam en heb ik op jullie verzoek foto's gestuurd. Ze moeten er oppassen houden jullie vol. Het is mij niet gelukt en ik wilde langsrijden maar jullie hebben geen tijd en stuurden plotsklaps een retourlabel op en dat terwijl ik dit niet heb aangegeven. Ik wil ze tenslotte zoals in de auto hebben gemonteerd want dat kan volgens jullie. Belabberde service zoals bij de meeste bedrijven tegenwoordig.
25 jul 2023
Beste Harald, We hebben u op een zo goed mogelijke manier proberen te helpen. Inderdaad door zomerdrukte, kunnen we momenteel niet voor al onze klanten de producten monteren. Wel hebben we u een stapsgewijze uitleg gegeven hoe u dit product kunt monteren en uit het verleden blijkt dat dit mogelijk is, aangezien we dit product al vaker hebben verkocht. De retourlabel was puur als service, om uw product kosteloos terug te sturen. Jammer dat u onze goede bedoelingen benadrukt in uw recensie en dit uiteindelijk bestempeld als belabberde service. CarParts-Expert
16 nov 2023

Mwha Car-parts is een middenmoter

Een product zijnde niet op voorraad en komt kennelijk uit Duitsland en daar is men nog niet zo van -vandaag besteld- overmorgen in huis daardoor wachtte ik ruim een week op levering De door Carparts uitverkoren besteldienst levert ook niet op de aangegeven dag maar de dag erop dus moet ik 2 dagen zorgen dat er iemand thuis is Er zijn webshops die dat vele malen beter doen Het product is wat het is en voldoet aan de verwachting maar dat zijn niet de credits van wederverkoper CP maar de eigenlijke fabrikant.
16 nov 2023
Bedankt voor uw review. U heeft een product besteld wat wij niet op voorraad hadden. Op de productpagina stond vermeld dat het niet op voorraad was en dat wij het binnen 3-5 werkdagen zouden verzenden Jammer dat u deze informatie gemist heeft. Wij hebben het op de 3e dag verstuurd. Uiteindelijk had u het product binnen een week in huis en dit zelfs na een 2e bezorgpoging. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
5 aug 2023
Levering niet compleet, moertjes missen. Gebruiksaanwijzing niet compleet, op tekening zitten onderdelen al in elkaar, maar ze worden los geleverd. Aansluiting op de achterklep sluit niet goed aan, als je niet oppast klemt de fietsendrager op het achterraam wat denk ik niet de bedoeling is. Op tekening is dit ook niet duidelijk. Filmpje wat er bij komt is van andere auto.
8 aug 2023
Beste Jc Kok, Bedankt voor de feedback. We gaan kijken hoe we dit kunnen verbeteren. We wensen u nog veel plezier met uw bestelling. CarParts-Expert