CarParts-Expert - NL- Logo - Beoordelingen

CarParts-Expert - NL

677 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.045 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2019
CarParts-Expert - NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 jun 2023
Vooraf via mail wat informatie ingewonnen, en advies gevraagd daar we (nog) geen alledaagse auto hebben gekocht. Een Aiways U5 Prime (elektrisch) Prima geadviseerd via mail, en ook niet gelijk het duurste aan willen en moeten smeren. Daarna besteld en verzonden, en de kwaliteit van dit hondenrek is beter als ik verwacht had. het rammelt niet in de auto, voelt stevig aan, en de service en verzending was vlot genoeg :) Ben blij met deze service, en tot heden prima rek. hoop dat mijn Husky's dit ook vinden, want dan kan ik pas beoordelen of het ook sterk genoeg is ;)

7 jun 2023
Ik had een spoiler besteld als verjaardag cadeau. Nou hoe ik de doos binnen kreeg was ik niet over te spreken. De doos zat vast met 2 lange “dikkere” plakband was dus niks deed. De doos kwam helemaal kapot binnen, met letterlijk gaten er in. Waarschijnlijk tijdens de bezorging gebeurd. Nu zat de spoiler gelukkig in plastic maar heb het cadeau meteen moeten geven om te kijken of het überhaupt wel heel was. Dit is san misschien de schuld van DPD hoe ze met pakketten om gaan. Maar het bedrijf kan het op zn minst fatsoenlijk proberen af te dichten of de doos op te vullen zodat hij niet zomaar kapot kan gaan. Beetje teleur stellend want in de spoiler zitten nu kleinen on effen heden waardoor het overspuiten ook 150€ duurder is omdat dat weg gewerkt moet worden. Erg teleurstellend hoe het verpakt was.

Beoordelingen voor CarParts-Expert - NL

3 jun 2023

Goede service verleend !

8 jun 2023
Bedankt voor uw ontzettend leuke review. Wij wensen u veel plezier met het hondenrek
GV
G V.
Beuningen
24 jul 2023
Het zonnescherm heeft een perfecte pasvorm. Na het bestellen houdt CarParts je goed op de hoogte wanneer de levering is. In mijn geval duurde het een kleine maand tussen de bestelling en levering. De gebruiksaanwijzing voor installatie zou voor mij wat betreft de de haakjes om het zonnescherm vast te zetten wat duidelijker mogen. Het was mij niet meteen duidelijk welke kant buiten of binnen was. Het eindresultaat is uitstekend: degelijk met goede pasvorm.
28 jul 2023
Beste heer/mevrouw van der Peet, Bedankt voor de feedback. We gaan kijken of we dit kunnen verbeteren. Verder wensen we u nog veel plezier met uw zonnescherm. CarParts-Expert
JD
John d.
Gorinchem
29 aug 2023

vloermatten BMX iX1 zijn bestemd voor de BMW X1

Bij het filteren op auto model worden de rubbervloermatten van de BMW X1 ook aangegeven voor de BMW iX1. De matten passen wel, maar liggen niet helemaal goed. De matten voor staat een hoek omhoog en de matten achter zijn eigenlijk net te smal. Na kosteloze retourzending is vrijwel direct het geld terug gestort. Prima afhandeling en after sales! Complimenten.

Alles verliep vlot, tot het ultieme moment.

Alles verliep vlot , tot het ultieme moment. Het afleveren door DHL. Ze hebben het pak gewoon in de hal gelegd. Niemand heeft die ontvangst getekend, dus heeft de DHL medewerker iets gedaan wat niet correct is. je zou op z'n minst ondergetekende kunnen bellen of een sms sturen waar je het pakket gelegd hebt of iets meer moeite doen om me te vinden.
3 mei 2023

Mooi product, langere levertermijn, goede helpdesk.

Heel degelijke carbox ontvangen. Stevig en solide look. De levertermijn nam wel langer in beslag dan aangegeven bij aankoop. Ook de track-and-trace-code ontbrak, maar na contact met de helpdesk werd deze wel doorgegeven. De helpdesk is heel fijn en snel in het beantwoorden van de mails.
2 sep 2023

Product voldoet, wel prijzig

Product voldoet, maar de prijs was prijzig: 80 euro voor een stukje beschermingsplastic op je bumper. Levertijd was ook lang, maar dat werd wel keurig van tevoren gemeld. Verpakking had duurzamer gekund. Zonder plastic in kartonnen doos.
24 dec 2023
Goederen waren in orde, netjes geleverd, 1 puntje van kritiek: op de site stond levering na 3-4 werkdagendagen, 27/11 besteld, 4/12 verzonden, 5/12 geleverd. Had het eigenlijk diezelfde week verwacht, niet dat dit een ramp was.
15 jul 2023
Geen idee. Duidelijk aan de telefoon met uitleg aan een 80 jarige met weinig verstand van armsteunen. Maar de zaak is opgelost. Nu nog wachten op het terug storten van de verkeerde armsteun.
18 jun 2023

Goede degelijke mat, lichtgewicht en makkelijk te kuisen

Goede degelijke mat, na bezorging even plat leggen dat hij zijn vorm aanneemt. Past niet exact in de Ford focus station maar hij doet z’n taak. Gemakkelijk te kuisen en lichtgewicht :) Top!! 👍🏼
7 jul 2023
Verkeerd huisnummer Alles verliep vlot en werd het pakket bij de buren bezorgd terwijl wij gewoon thuis waren en de bel doet het. De pakketdienst heeft een slechte beurt gemaakt in deze
GV
Gerard v.
Amersfoort
10 okt 2023

Goede service

Na een beschadigde zending snel opgelost door een snelle vervanging. Mogelijk bij lange onderdelen iets beter verpakken. Oorzaak lag zeker bij de vervoerder
12 okt 2023
Bedankt voor uw leuke review. We zijn blij dat wij u hebben kunnen helpen
27 jun 2023
De leveringsinformatie was correct, ik heb wel mijn twijfels over de juistheid van de informatie van het product (hoogte van de mat lijkt niet te kloppen).
30 jun 2023
Bedankt voor uw review De opstaande rand is ongeveer 6 cm. Dit is gemeten op het hoogste punt.
20 jul 2023
We hadden een beschadigd product gekregen, maar nog voordat ik het oude product heb terug gestuurd, is er al een nieuwe de volgende dag bezorgd.
21 jul 2023
Beste Lydia, Wat fijn dat we u zo snel hebben kunnen helpen. We wensen u veel plezier met uw bestelling. CarParts-Expert
12 aug 2023
Goede services, pakket kwam niet door bij DPD en werd een nieuwe set afgestuurd Anders set teruggestuurd met een retourlabel van carpart export
25 aug 2023
Bedankt voor uw review. Wij danken u voor uw medewerking en zijn blij dat de geboden oplossing heeft geholpen.
Via email contact gehad. Snelle en heldere antwoorden gekregen op mijn vragen. Uiteindelijk tot bestellen overgegaan.
15 nov 2023
Pasvorm perfect, alle benodigde toebehoren erbij. Kwaliteit goed, dikte vloermatten iets minder dan verwacht had
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u tevreden bent ondanks dat de dikt wat tegenvalt. U kunt ons altijd een mail sturen, zodat we met u mee kunnen kijken

Gedegen kennis

De terrugkoppeling betreffende levering product en de mogelijkheid om het ook af te halen in Waalwijk.
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u tevreden bent
Het gevraagde product en de levering. Er ontbraken wel 4 vijsjes om de bevestiging af te werken!
29 aug 2023
In eerste instantie werd de bestelling in een verkeerde kleur geleverd, dit werd vlot opgelost
31 aug 2023
Oeps, we maken niet graag fouten, toch fijn om te horen dat u blij was met de oplossing en snelheid ! Daar streven we naar ! Team CarParts-Expert