CarParts-Expert - NL- Logo - Beoordelingen

CarParts-Expert - NL

677 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.045 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2019
CarParts-Expert - NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 jun 2023
Vooraf via mail wat informatie ingewonnen, en advies gevraagd daar we (nog) geen alledaagse auto hebben gekocht. Een Aiways U5 Prime (elektrisch) Prima geadviseerd via mail, en ook niet gelijk het duurste aan willen en moeten smeren. Daarna besteld en verzonden, en de kwaliteit van dit hondenrek is beter als ik verwacht had. het rammelt niet in de auto, voelt stevig aan, en de service en verzending was vlot genoeg :) Ben blij met deze service, en tot heden prima rek. hoop dat mijn Husky's dit ook vinden, want dan kan ik pas beoordelen of het ook sterk genoeg is ;)

7 jun 2023
Ik had een spoiler besteld als verjaardag cadeau. Nou hoe ik de doos binnen kreeg was ik niet over te spreken. De doos zat vast met 2 lange “dikkere” plakband was dus niks deed. De doos kwam helemaal kapot binnen, met letterlijk gaten er in. Waarschijnlijk tijdens de bezorging gebeurd. Nu zat de spoiler gelukkig in plastic maar heb het cadeau meteen moeten geven om te kijken of het überhaupt wel heel was. Dit is san misschien de schuld van DPD hoe ze met pakketten om gaan. Maar het bedrijf kan het op zn minst fatsoenlijk proberen af te dichten of de doos op te vullen zodat hij niet zomaar kapot kan gaan. Beetje teleur stellend want in de spoiler zitten nu kleinen on effen heden waardoor het overspuiten ook 150€ duurder is omdat dat weg gewerkt moet worden. Erg teleurstellend hoe het verpakt was.

Beoordelingen voor CarParts-Expert - NL

FM
Francisca M.
Terneuzen
13 aug 2023
Bestelling kwam.op tijd, product voldeed aan de beschrijving van de website, was prima verpakt
31 aug 2023
Kijk, hier worden we blij van, bedankt voor de positieve review ! We werken er hard aan om het zo gemakkelijk mogelijk te maken voor u en zijn blij dat het effect heeft ! CarParts-Expert
23 jun 2023
Ik ben er heel tevreden mee, het past goed. Ik vond de verzendkosten alleen vrij hoog
MD
Marcel d.
deventer
23 jul 2023
Scherpe prijzen Jammer dat het verzenden veel en veel te lang duurt in deze tijd
6 jul 2023
Doen wat ze beloven en goede producten. Verzending zou wel iets sneller mogen.
26 jul 2023

Prima kwaliteit.....verzending mag iets…

Prima kwaliteit.....verzending mag iets sneller maar verder was alles prima.
20 mei 2023
Duidelijke terugkoppeling wanneer de levering vertraging opgelopen heeft.
14 aug 2023
Snelle levering, dakdragers zien er goed uit. En makkelijk in gebruik.
31 aug 2023
Wat fijn te horen dat het u goed bevalt, bedankt voor 4 sterren ! Team CarParts-Expert
Snelle levering, eerder dan na bestelling aangegeven. Goed verpakt.
25 dec 2023
Besteld product ziet er mooi uit Prijs viel redelijk hoog uit
30 aug 2023
Goed verpakt bezorgd. Artikel van uitstekende kwaliteit.
Fijne review, bedankt hiervoor ! Team CarParts-Expert
RB
Robert B.
Oud Beijerland
29 mei 2023
Geen nonsens. Gewoon leveren wat je besteld. Dus netjes.
8 jul 2023
Goed product, mss iets meer foto’s van de opstaande rand
28 apr 2023
Snelle levering en een prima product passend bij de auto
20 aug 2023
duur 13dagen toen ik de spoiler kreeg ben er blij mee
25 aug 2023
Spijtig dat u wat langer heeft moeten wachten, maar goed om te lezen dat het product u bevalt
23 mei 2023
snelle levering, goedkoop en duidelijke communicatie
19 aug 2023
ik heb een vraag gesteld daar komt geen antwoord op
25 aug 2023
We hebben uw vraag de 25e ontvangen en hebben een klein half uur laten uw vraag per mail beantwoord. Wat jammer dat dat niet is doorgekomen, excuses. We hopen alsnog dat u tevreden was met het antwoord.
Leuke dingen voor autos lang wachte maar is oke
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. U heeft inderdaad een product besteld waar een langere levertijd op zit omdat deze op bestelling gemaakt worden. Gelukkig hebben we deze al wel sneller kunnen versturen dan oorspronkelijk aan u gemaild.
5 sep 2023
Hoop dat de bescherming goed vast blijft zitten
11 sep 2023
We hopen het met u mee maar ervaring leert dat de lijm erg goed zijn werk doet. Bedankt voor 4 sterren ! Team CarParts-Expert
11 jun 2023
Met zorg verpakt en een snelle levering
24 jul 2023
goedde feedback van bestelling t/m levering!