CarParts-Expert - NL- Logo - Beoordelingen

CarParts-Expert - NL

669 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.071 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2019
CarParts-Expert - NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 jun 2023
Vooraf via mail wat informatie ingewonnen, en advies gevraagd daar we (nog) geen alledaagse auto hebben gekocht. Een Aiways U5 Prime (elektrisch) Prima geadviseerd via mail, en ook niet gelijk het duurste aan willen en moeten smeren. Daarna besteld en verzonden, en de kwaliteit van dit hondenrek is beter als ik verwacht had. het rammelt niet in de auto, voelt stevig aan, en de service en verzending was vlot genoeg :) Ben blij met deze service, en tot heden prima rek. hoop dat mijn Husky's dit ook vinden, want dan kan ik pas beoordelen of het ook sterk genoeg is ;)

7 jun 2023
Ik had een spoiler besteld als verjaardag cadeau. Nou hoe ik de doos binnen kreeg was ik niet over te spreken. De doos zat vast met 2 lange “dikkere” plakband was dus niks deed. De doos kwam helemaal kapot binnen, met letterlijk gaten er in. Waarschijnlijk tijdens de bezorging gebeurd. Nu zat de spoiler gelukkig in plastic maar heb het cadeau meteen moeten geven om te kijken of het überhaupt wel heel was. Dit is san misschien de schuld van DPD hoe ze met pakketten om gaan. Maar het bedrijf kan het op zn minst fatsoenlijk proberen af te dichten of de doos op te vullen zodat hij niet zomaar kapot kan gaan. Beetje teleur stellend want in de spoiler zitten nu kleinen on effen heden waardoor het overspuiten ook 150€ duurder is omdat dat weg gewerkt moet worden. Erg teleurstellend hoe het verpakt was.

Beoordelingen voor CarParts-Expert - NL

GV
G V.
Beuningen
24 jul 2023
Het zonnescherm heeft een perfecte pasvorm. Na het bestellen houdt CarParts je goed op de hoogte wanneer de levering is. In mijn geval duurde het een kleine maand tussen de bestelling en levering. De gebruiksaanwijzing voor installatie zou voor mij wat betreft de de haakjes om het zonnescherm vast te zetten wat duidelijker mogen. Het was mij niet meteen duidelijk welke kant buiten of binnen was. Het eindresultaat is uitstekend: degelijk met goede pasvorm.
28 jul 2023
Beste heer/mevrouw van der Peet, Bedankt voor de feedback. We gaan kijken of we dit kunnen verbeteren. Verder wensen we u nog veel plezier met uw zonnescherm. CarParts-Expert
24 jul 2023
goedde feedback van bestelling t/m levering!
23 jul 2023
Gewoon goed
MD
Marcel d.
deventer
23 jul 2023
Scherpe prijzen Jammer dat het verzenden veel en veel te lang duurt in deze tijd
20 jul 2023
We hadden een beschadigd product gekregen, maar nog voordat ik het oude product heb terug gestuurd, is er al een nieuwe de volgende dag bezorgd.
21 jul 2023
Beste Lydia, Wat fijn dat we u zo snel hebben kunnen helpen. We wensen u veel plezier met uw bestelling. CarParts-Expert
19 jul 2023
Sneller leveren
19 jul 2023
Bedankt voor 4 sterren ! Jammer dat u even op uw bestelling heeft moeten wachten, deze producten zijn erg in trek ! We wensen u alsnog veel plezier met uw dakdragers
18 jul 2023
Niets! gewoon betrouwbaar blijven leveren.

Goede kwaliteit bumperbeschermers

Goede kwaliteit, moet van ver komen
16 jul 2023
Het is een mooi product past netjes.
AD
Alex D.
Almere-Stad
16 jul 2023
Gewoon goed
15 jul 2023
Geen idee. Duidelijk aan de telefoon met uitleg aan een 80 jarige met weinig verstand van armsteunen. Maar de zaak is opgelost. Nu nog wachten op het terug storten van de verkeerde armsteun.
dat het precies paste
9 jul 2023
8 jul 2023
Goed product, mss iets meer foto’s van de opstaande rand
7 jul 2023
Verkeerd huisnummer Alles verliep vlot en werd het pakket bij de buren bezorgd terwijl wij gewoon thuis waren en de bel doet het. De pakketdienst heeft een slechte beurt gemaakt in deze
6 jul 2023
Doen wat ze beloven en goede producten. Verzending zou wel iets sneller mogen.