Designkranenshop.nl

113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.601 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 mrt 2023
Designkranenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 nov 2023
In eerste instantie was ik wat gereserveerd over de uitstraling van de kraan, had ik niet beter een chroom-versie kunnen nemen? Na enkele dagenbezinning én overleg met mijn vriendin heb ik toch besloten de rvs-look te gaan installeren, omdat die toch het beste past in mijn keuken

15 jun 2023
Een keukenkraan besteld waarbij stond voor 23:00 besteld de volgende dag geleverd. Dit omdat de keukenkraan van mijn moeder kapot was gegaan en met spoed een nieuwe nodig had. De volgende dag heb ik gebeld omdat ik geen Track&Trace had ontvangen. Er was een fout gemaakt bij een extern magazijn en de kraan was in de "Backorder" gezet. Maar hij zou er alles aan doen dat de kraan dezelfde dag nog de deur uit zou gaan. De volgende dag weer gebeld omdat ik nog steeds geen Track&Trace had ontvangen. Nu was de kraan kwijt in het externe magazijn maar ze zouden nogmaals er voor zorgen dat de kraan dezelfde dag de deur uit zou gaan. Ik heb gevraagd of het geen spoed levering kon worden zodat de kraan vandaag nog zou aankomen maar dit was niet mogelijk. Dit was volgens mevrouw nog duurder dan de kraan! Ze stelde wel voor dan de bestelling te annuleren en ergens anders de kraan te halen. Met zulke slechte service ga ik dat ook maar doen ook. Je kan er niet van op aan dat ze op tijd leveren. Ook zal je continue zelf contact opnemen met ze want uit zichzelf doen ze niets.

Beoordelingen voor Designkranenshop.nl

23 apr 2024
De bestelling is tijdig aangekomen. De kraan is degelijk zoals op de afbeelding en zoals beschreven. Degelijke verpakt. Niets verkeerd aan op te merken.
HD
Hans d.
Almere
26 apr 2024
Prima webshop met mooie producten. Levering ging heel snel en volgens plan
3 mei 2024
Snelle levering en mooie kranen die je niet in de standaard winkels ziet.
22 apr 2024
Goede website, kwalitatief uitstekende producten en snelle levering
30 apr 2024
Mooie stevige kraan en snel binnen. 2 sproeistanden.
24 apr 2024
Duidelijke omschrijving en snelle levering.
2 mei 2024
Vlotte verzending. Goed verpakt. Top
Netjes en op tijd geleverd
3 mei 2024
SB
Saskia B.
Koudekerke
24 mrt 2024
helemaal gelukkig met deze bescheiden doch mooie kraan