Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
3 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Goed telefonisch bereikbaar. Op mijn vraag over maatvoering en advies voor welke maat ik het beste kon nemen had ik een goed gesprek, maar kwam er helaas toch niet uit dat deze betreffende schoen groot viel. Jammer dat de medewerker dat niet wist, nu moest ik alsnog terug sturen en een andere maat bestellen. Die was er gelukkig wel.
Verzending was keurig en erg snel. Retour sturen ging ook prima en ik kreeg mijn geld ook netjes terug binnen acceptabele termijn. Ik raad deze webshop zeker aan.
Een vriend van ons heeft in een Clarks winkel mooie instappers gekocht (2 identieke schoenen).
Ik heb dezelfde schoenen op de website van Steenbergen gezien, maar op de foto's lijken de bovenkant van de 2 schoenen anders (de schoen op de rechter kant lijkt beschadigd).
Ik heb dus een email gestuurd aan webshop@steenbergen-schoenen.nl om dit te laten weten; Ik informeerde dat ik deze schoenen wilde bestellen, maar ik zou graag 2 schoenen met de bovenkant zoals de schoen op de linkerkant kunnen ontvangen (die nieuw lijkt).
Antwoord van Steenbergen: "Door de hoek van de foto lijkt het alsof de schoenen verschillende bovenkanten hebben maar deze zijn identiek. Wat betreft de beschadiging, uiteraard sturen we enkel volledig goed uitziende paren op naar klanten. Daar kunt u dus gerust over zijn."
Ik heb dus deze schoenen besteld op de website van Steenbergen.
Voor de zekerheid, heb ik op de email van Steenbergen beantwoord: ik informeerde dat ik de schoenen reeds besteld had (ordernummer 19391), en vroeg vriendelijk of ze ervoor konden zorgen dat ik twee gelijke nieuwe schoenen kreeg.
De volgende dag, kreeg ik een antwoord: "We hebben de schoenen erbij gepakt en de foto vindt u in de bijlage. Ze zijn gelijkend, enkel is de ene schoen al wel een paar keer gepast in de winkel. Graag hoor ik of u deze wenst te ontvangen of dat u liever het aankoopbedrag vergoed krijgt."
Zie foto in de bijlage.
Op de foto zag ik helaas 2 schoenen die helemaal niet op elkaar lijken. Dit zijn dezelfde schoenen als op de website, en voor mij dus onacceptabel.
Ik antwoorde dat ik deze schoenen liever niet wilde omdat er te veel verschil zit tussen de 2 schoenen. En dat ik mijn geld terug wil als ze geen ander paar schoenen kunnen leveren.
Antwoord: "Bij alle paren is dit het geval, dus ik heb zojuist de bestelling geannuleerd en het geld teruggeboekt". Dit was het laatste bericht dat ik op 13 februari kreeg.
We zijn inmiddels 18 februari, maar het geld staat nog steeds niet op mijn rekening.
Ik ben diep teleurgesteld in de handelswijze van Steenbergen en had liever een eerlijk antwoord op mijn eerste vraag willen ontvangen.
Ik raad deze webshop aan niemand aan en raad iedereen af om hier ook maar iets te bestellen!
Wow, echt een enorm goede ervaring gehad bij Steenbergen. Ik woon niet in de buurt, dus na kort telefonisch overleg met Jan Steenbergen zelf, (voelde meteen 'familiair') mijn eerste paar Floris van Bommels besteld. Ze waren binnen no-time verzonden en de volgende dag binnen.
Dat is toch eventjes anders dan bij een fysieke Nolten of Nelson naar binnen lopen voor 'advies', waarbij de reactie op mijn vragen/verzoeken nee was, of "dat moet je dan even online opzoeken", want "alles wordt vanuit het hoofdkantoor bepaald". Ik kom juist naar de winkel voor de persoonlijke aandacht.
Ik hoop dat we bedrijven als Steenbergen Schoenen nog heel lang kunnen laten voortbestaan.
schoenen retour gestuurd omdat ze echt niet lekker zaten en netjes een credit ontvangen. zo als het natuurlijk ook hoort , maar niet bij iedereen gebeurt.
Beoordeling melden
12 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Helaas waren de schoenen Clarks evo te groot. Teruggestuurd en 2 dagen later stond het saldo alweer op mijn rekening. Snelle service.
Beoordeling melden
7 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Had per ongeluk een verkeerde maat besteld, en gebeld voor een andere maat en dat ihebben ze netjes gewijzigd en verstuurd
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.