Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
20 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen.
De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken.
Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen.
Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee.
Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten.
Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis.
Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap.
Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes.
Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼
Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten
Het bestelling verliep vlot met track en trace ging ook alles goed. Het enige wat mij erg tegen viel was de kwaliteit, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Helaas ga ik wat terug brengen en 2 dingen hou ik maar niet omdat ik het zo goed vind maar redelijk. Maar zeeman, dit komt door mijn persoonlijke voorkeur, ik had het kunnen weten door mijn ervaring met zeeman maar na zeker 15 jaar toch weer eens geprobeerd.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
bezorgingen communicatie uitstekend, geleverde kon beter
bezorgingen communicatie uitstekend
MAAR wol besteld en van verschillende verfbadnummers ontvangen
Op zich geen probleem, maar als we in de winkel wol halen kijken we er altijd naar dat we hetzelfde verfbadnummer nemen om kleurverschillen te vermijden
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
7 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Je kunt breigaren bestellen via onze webshop, maar helaas kun je niet zoeken op lotnummer. Dit is het nummer van het verfbad en als dat op is, wordt er een nieuwe aangemaakt met een nieuw nummer. Hoe nauwkeurig dit ook gaat, er kan altijd een kleine kleur-afwijking zijn.
Heb je al geïnformeerd bij het filiaal in je buurt of het juiste verfbad op voorraad is? Groeten, je Shopteam
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Ik zat op de bestelling te wachten en het zou op een vrijdag bezorgd worden. Maar dat ging niet door dus maandag kwam het pas en ik had het zaterdag nodig.
Beoordeling melden
1 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik had katoenen lakens besteld, maar kreeg jersey.
Was niet de bedoeling want die had ik in de winkel ook kunnen kopen, daar hadden ze alleen jersey
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
2 mei 2024
Beste klant, dat is vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
6 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Levering was incompleet. Pak van vier was maar een stuk. Hemdjes groen bestel maar grijs geleverd. Geheel min of meer in de verpakking gepropt.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
6 mei 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
4 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
altijd geweldig geweest... tot ze budhee bezorging in de arm namen... zou donderdag geleverd worden, is nu zaterdagavond en nog niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
6 mei 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
13 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Webshop opzich leuk, wel helaas veel uitverkocht. De verzending duurt erg lang, nu een week geleden besteld en nog niks in huis..
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
12 dagen geleden
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Vertekend beeld
Het bestelde leek op de foto s groter als in werkelijkheid, beetje vertekend beeld krijg je dan
Beoordeling melden
25 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Zou beter en netter ingepakt kunnen worden
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
25 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
21 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Broek is kapot.
Bezorgen ging prima. Broek was kapot.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
22 apr 2024
Beste klant, bedankt voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Ben je niet tevreden over je aankoop, dan kun je er altijd mee terug naar de winkel. Dit geldt ook voor online aangeschafte artikelen. De winkelmedewerkers van Zeeman lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
20 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Afleverdatum werd 4 keer aangepast
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
22 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
Trage levering door budbee. geen tracking mogelijk. Je wordt geforceerd in bepaalde keuzes op hun website. Bijv je kunt alleen doorklikken als je ervoor kiest dat het pakket bij de voordeur mag achterlaten worden als je niet thuis bent.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.