Zeeman
Beoordelingen:

5.011 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24.124 beoordelingen in totaal  

4,35
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

de meest kritische beoordeling

9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zeeman

Sorteren  
Meest recente eerst
(133)
(323)
Resetten
20 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
2 van de 5 artikelen verkeerd geleverd maar ik heb geen zin in het gedoe om het te ruilen.
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Trage levering door budbee. geen tracking mogelijk. Je wordt geforceerd in bepaalde keuzes op hun website. Bijv je kunt alleen doorklikken als je ervoor kiest dat het pakket bij de voordeur mag achterlaten worden als je niet thuis bent.
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ben darmpatient En vind dat ik gewoon gebruik mag maken vh toilet
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde artikelen ontvangen
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niks ontvangen
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Vlekken in kleding alles erin gegooid kreukels
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
4 dagen geleden
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb me pakketje nog steeds niet binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
4 dagen geleden
Beste klant, dat is vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Andere bezorgdienst nemen want mijn pakketje is al 4x vertraagd zonder mij dit te laten weten.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
4 dagen geleden
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Te langzame levering
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
10 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heb mijn bestelling nog niet binnen is zoek zit nog steeds te wachten
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
10 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact. We hopen zo snel mogelijk duidelijkheid te hebben. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slechte voorraad beheer

Heel vaak zijn dingen na bestelling toch opeens uitverkocht
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
11 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Budbee heeft mijn pakket nog steeds niet ontvangen van Zeeman, ik wacht al een week....
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
11 dagen geleden
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
1 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging van Budbee drama. Zeeman kan hier niks aan done
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
1 mei 2024
Beste klant, wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
1 mei 2024
Beste klant, als je niet tevreden bent, kun je altijd contact opnemen met service@zeeman.com, groeten je Shopteam
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
1 mei 2024
Beste klant, dat is vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niks ontvangen slechte bezorgdienst
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
29 apr 2024
Beste klant, wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helft van de bestelling was opeens niet op voorraad en het was een setje... Geef dan in ieder geval de mogelijkheid om de hele bestelling te cancellen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
29 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering is niet goed heb mijn pakket niet ontvangen. Ik kreeg geen melding dat er een artikel niet meer was. Dat zag ik aan de correctie van het factuur.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
29 apr 2024
Beste klant, wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam