Zeeman
Beoordelingen:

5.056 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.800 beoordelingen in totaal  

4,35
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

de meest kritische beoordeling

9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zeeman

 Sorteren  
Relevantie
(267)
(138)
(325)
Resetten
12 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het bestelling verliep vlot met track en trace ging ook alles goed. Het enige wat mij erg tegen viel was de kwaliteit, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Helaas ga ik wat terug brengen en 2 dingen hou ik maar niet omdat ik het zo goed vind maar redelijk. Maar zeeman, dit komt door mijn persoonlijke voorkeur, ik had het kunnen weten door mijn ervaring met zeeman maar na zeker 15 jaar toch weer eens geprobeerd.
Beoordeling melden
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goede spullen, maar bezorging is waardeloos

Goede spullen. Maar erg onduidelijk wanneer levering plaatsvindt. Zeeman webshop is hierin niet duidelijk. En bezorgdienst wijzigt steeds de bezorgtijden. Kunnen jullie alsjeblieft weer alles via postnl leveren? Nu moet ik heel goed nadenken of ik iets op onbekend tijdstip bij de buren wil laten leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
3 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nadat mijn pakket deels was aangekomen kreeg ik pas later bericht dat de pantalon niet meer aanwezig was. Ik had liever dit van te voren geweten. Met daarbij de vraag: wilt u het colbert nog ontvangen? Dit colbert heb ik ontvangen maar het kwam aan als een soort van prop. Dus heel erg gekreukt.
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mij producten kwamen helemaal opgefrimmeld in een tas aan. De volgende x misschien even netje opvouwen en in een extra plastic zak doenzodat ze ook opgevouwen blijven tijden het verzenden. Maar dit was duidelijk al niet opgevouwen in de tas gestopt.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
8 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hiervoor.Groeten, je Shopteam
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
het was allemaal los in een doos gegooid. Jammer dat het niet even netjes in de doos is gepakt... ik had nl meerdere verschillende producten en was niks apart verpakt in de doos. Zat als 1 berg in de doos
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
12 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
SB
sannie b.
groningen
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bezorging is duurzaam, dat vind ik helemaal goed! De verzendkosten zijn niet in verhouding met prijs van de artikelen. Veel te hoge verzendkosten en duurt ook lang voordat je je spullen thuis hebt.
Beoordeling melden
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Service goed maar prodct klopte niet

Service goed maar prodct klopteniet. Twee dezelfde jurken met dezelfde maat in andere kleur verschilden twee maten met elkaar. Denk dat zeeman er zelf niets aan kan doen maar tich jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
8 apr 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling van van julia was er later dan er gezegd werd. Wat ik erg jammer vind is dat ik de bestelling niet gratis op kan halen bij een zeeman winkel in de buurt.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
8 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wij kunnen nog geen "online bestellen - afhalen in de winkel" bieden. Onze systemen zijn hiervoor niet geschikt. Wij werken er wel aan om dit voor elkaar te krijgen, maar dit is veel ingewikkelder dan het op het eerste gezicht lijkt. Het gaat best nog even duren, voordat wij dit hebben kunnen regelen. Gezien onze lage prijzen en marges zal dit ook niet gratis zijn. Groeten, je Shopteam
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De update, mbt status van order duurde lang en de levering heeft bijna een week geduurd ( zeker 6 dagen)
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
8 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Prijs was goed Pas vorm minder Bezorging kwam door vertraging een dag later
Beoordeling melden
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tussen bestellen en afleveren zitten 7 dagen en dat is redelijk lang
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
8 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je dit met ons deelt en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

1 kapot artikel

Bestelling was compleet alleen 1 shirt met een gat erin.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
8 apr 2024
Beste klant, bedankt voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Ben je niet tevreden over je aankoop, dan kun je er altijd mee terug naar de winkel. Dit geldt ook voor online aangeschafte artikelen. De winkelmedewerkers van Zeeman lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Zou beter en netter ingepakt kunnen worden
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
2 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
JT
Jacqueline T.
Houtigehage
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel niet leverbaar,slechts eentje
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
12 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Broek is kapot.

Bezorgen ging prima. Broek was kapot.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
5 dagen geleden
Beste klant, bedankt voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Ben je niet tevreden over je aankoop, dan kun je er altijd mee terug naar de winkel. Dit geldt ook voor online aangeschafte artikelen. De winkelmedewerkers van Zeeman lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Afleverdatum werd 4 keer aangepast
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
5 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
HS
Henriette S.
Nieuw-Schoonebeek
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden