Zeeman
Beoordelingen:

5.063 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.944 beoordelingen in totaal  

4,35
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Zeeman voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen. De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken. Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen. Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee. Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten. Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis. Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap. Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes. Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼

de meest kritische beoordeling

9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zeeman

Sorteren  
Meest recente eerst
(263)
(134)
(325)
Resetten
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Budbee heeft mijn pakket nog steeds niet ontvangen van Zeeman, ik wacht al een week....
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had katoenen lakens besteld, maar kreeg jersey. Was niet de bedoeling want die had ik in de winkel ook kunnen kopen, daar hadden ze alleen jersey
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
3 dagen geleden
Beste klant, dat is vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging van Budbee drama. Zeeman kan hier niks aan done
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
4 dagen geleden
Beste klant, wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
4 dagen geleden
Beste klant, als je niet tevreden bent, kun je altijd contact opnemen met service@zeeman.com, groeten je Shopteam
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heb niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
4 dagen geleden
Beste klant, dat is vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Niks ontvangen slechte bezorgdienst
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
6 dagen geleden
Beste klant, wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Helft van de bestelling was opeens niet op voorraad en het was een setje... Geef dan in ieder geval de mogelijkheid om de hele bestelling te cancellen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
6 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het bestelling verliep vlot met track en trace ging ook alles goed. Het enige wat mij erg tegen viel was de kwaliteit, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Helaas ga ik wat terug brengen en 2 dingen hou ik maar niet omdat ik het zo goed vind maar redelijk. Maar zeeman, dit komt door mijn persoonlijke voorkeur, ik had het kunnen weten door mijn ervaring met zeeman maar na zeker 15 jaar toch weer eens geprobeerd.
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Levering is niet goed heb mijn pakket niet ontvangen. Ik kreeg geen melding dat er een artikel niet meer was. Dat zag ik aan de correctie van het factuur.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
6 dagen geleden
Beste klant, wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Zou beter en netter ingepakt kunnen worden
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
10 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Prijskaartje

Bij ontvangst hing er een kaartje aan de kleding "2 voor €10", terwijl ik er per stuk €6,99 voor heb betaald. Ik had de kleding direct nodig voor mijn baby, dus kon niet eerst naar de winkel om dit probleem te melden.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
11 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review.Op dat moment was de actie al afgelopen. Je hebt dus de juiste prijs betaald, alleen zaten de labels er per abuis nog aan. Excuses voor deze onduidelijkheid. Groeten, je Shopteam
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heb pakket nog steeds niet in huis
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
11 dagen geleden
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
11 dagen geleden
Beste klant, als je niet tevreden bent, kun je altijd contact opnemen met service@zeeman.com, groeten je Shopteam
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Broek is kapot.

Bezorgen ging prima. Broek was kapot.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
13 dagen geleden
Beste klant, bedankt voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Ben je niet tevreden over je aankoop, dan kun je er altijd mee terug naar de winkel. Dit geldt ook voor online aangeschafte artikelen. De winkelmedewerkers van Zeeman lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds niets ontvangen en wacht al een week
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
13 dagen geleden
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Afleverdatum werd 4 keer aangepast
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
13 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten en excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een dag voor de levering kreeg ik bericht dat het product niet meer beschikbaar was…
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
13 dagen geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
13 dagen geleden
Beste klant, als je niet tevreden bent, kun je altijd contact opnemen met service@zeeman.com, groeten je Shopteam
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte bezorgservice!!

Ik stuur een mail dat Budbee al 3 avonden niet is komen opdagen om het pakket te bezorgen. Ze verzinnen dat de klant niet thuis is en zeggen "bezorgpoging mislukt", terwijl ze niet eens in de buurt zijn geweest. En dan stuur je een mail erover en die wordt niet gelezen want dan krijg je een mail retour dat we niet thuis waren en dat ze vanavond nog een poging doen om te bezorgen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
18 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam