Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
20 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Dit jaar weer al mijn keuken handdoeken en theedoeken vervangen.
De “oude” gaan naar een vrijwilligers organisatie waar mensen voor andere koken.
Ze zij nog helemaal heel en schoon gewassen.
Kortom Príma kwaliteit en je helpt er ook een ander mee.
Iedere dag hang ik een andere kleur op. Sommige mensen realiseren zich niet hoeveel bacteriën er in zitten.
Ik heb me dit aan geleerd tijdens mijn werk als Voedings-Assistente in een verpleeghuis.
Inmiddels ben ik zelf getroffen door een ongeneeslijke bacterie infectie dat was een flinke klap.
Toch had ik zin in weer twee verschillende gezellige kleurtjes.
Het lijkt geef duf maar ik geniet er van en deze stichting straks ook, ze weten nog van niks maar ik ga ze zelf geven. Hun doen zoveel goed werk voor anderen en ik weet dat het goed terecht komt.Kortom Ik blij en hun blij en dat allemaal dankzij Zeeman, Prima kwaliteit 👍🏼
Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten
Graag zou ik de mogelijkheid willen hebben om een originele papieren factuur te ontvangen.
Wij breien en haken heel veel voor een stichting met een Goed Doel met vrijwilligers, deze stichting moet de originele factuur inleveren willen ze recht houden op donaties, de in winkels gekochte wol lever ik ook de kassabonnen in.
Als onderstaande foto's hebben wij al ong 500 dekens ingeleverd met 95% wol van Zeeman!
Verder met bestellen en afleveren 100% tevreden!
Bij voorbaat dank en vriendelijke groet, Ada de Groot-Albers.
Beoordeling melden
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Het bestelling verliep vlot met track en trace ging ook alles goed. Het enige wat mij erg tegen viel was de kwaliteit, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Helaas ga ik wat terug brengen en 2 dingen hou ik maar niet omdat ik het zo goed vind maar redelijk. Maar zeeman, dit komt door mijn persoonlijke voorkeur, ik had het kunnen weten door mijn ervaring met zeeman maar na zeker 15 jaar toch weer eens geprobeerd.
Beoordeling melden
8 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Nadat mijn pakket deels was aangekomen kreeg ik pas later bericht dat de pantalon niet meer aanwezig was.
Ik had liever dit van te voren geweten. Met daarbij de vraag: wilt u het colbert nog ontvangen?
Dit colbert heb ik ontvangen maar het kwam aan als een soort van prop. Dus heel erg gekreukt.
Beoordeling melden
13 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
het was allemaal los in een doos gegooid. Jammer dat het niet even netjes in de doos is gepakt... ik had nl meerdere verschillende producten en was niks apart verpakt in de doos. Zat als 1 berg in de doos
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
15 apr 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuses hiervoor. Groeten, je Shopteam
16 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Goed verpakt.
Bij de hoeslakens stond niet dat het jersey was. In de omschrijving stond alleen 100% katoen. Dus dacht ik gewoon geweven. Dat kan dus beter.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Ik had katoenen lakens besteld, maar kreeg jersey.
Was niet de bedoeling want die had ik in de winkel ook kunnen kopen, daar hadden ze alleen jersey
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
6 dagen geleden
Beste klant, dat is vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Levering was incompleet. Pak van vier was maar een stuk. Hemdjes groen bestel maar grijs geleverd. Geheel min of meer in de verpakking gepropt.
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
2 dagen geleden
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
altijd geweldig geweest... tot ze budhee bezorging in de arm namen... zou donderdag geleverd worden, is nu zaterdagavond en nog niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Zeeman
2 dagen geleden
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.