Novashops.com

557 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.019 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 feb 2022
Novashops.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 dec 2023
Ik koop al jaren bij Nova shops. De bezorging gaat bijna altijd foutloos en snel. Ik vind het jammer dat er tegenwoordig nooit een sample bijzit om nieuwe producten te introduceren. En dat producten soms zonder uitleg uit het assortiment gaan. Zoals de kleine reepjes met pinda en die met marsepein en de kaaskoekjes. Na jaren gebruik ik vooral nog de kleine reepjes en het marsepein voor de lekkere trek. Voor de rest eet ik nu succesvol koolhydraatarm met veel groente en blijf ik zo goed op gewicht.

29 mei 2023
er staat : ook al ben ik niet thuis, het pakket toch afzetten. 2x staat deze boodschap op de doos en toch wordt het afgezet op dpd afhaalpunt. Erg. Dit vind ik niet kunnen en ben heel ontevreden; Ik oet vroeger stoppen op ijn werk, moet naar een andere gemeente gaan en dit een dag of2 later. Heel heel ontevrreden. Waartoe dient die commentaar dan nog ?? en dit is reeds de 2e of 3e keer. Dus doe er iets aan aub .

Beoordelingen voor Novashops.com

19 apr 2024
Webshops in het algemeen moeten DRINGEND TERUG leren om te doen wat ze beloven !! Als ze beloven om de dag erna te leveren, dan is dat niet 3 dagen later.... .... en kunnen ze hun belofte niet waarmaken of hangen ze af van derden dan moeten ze hun beloftes maar bijstellen.
Bestellingen jaren aan een stuk de dag na bestelling ontvangen thuis ,nu laatste 2 Bestellingen 3 en 5 dagen op moeten wachten ! Wat is er aan de hand ?
Producten ok. Toch krijg ik de indruk dat hun "voordeelpakketten" worden samengesteld door artikelen die ze moeilijker verkopen. 09

Ik heb de betreffende bestelling nog…niet ontvangen

Ik heb de betreffende bestelling nog niet ontvangen
Levering nog niet gekregen, reeds week later
hun transporteur DOD 😂
JV
John v.
Haastrecht
Wanneer jullie beloven het de volgende dag te bezorgen moet je dat ook waarmaken ! Het zou op woensdag bezorgd worden en op donderdag krijg ik een bericht dat het verzonden is en het word uiteindelijk op het einde van vrijdagmiddag afgeleverd, Ik heb donderdag ochtend een bericht gestuurd met de vraag waar mijn pakket blijft en dan krijg ik te horen dat het aan DPD ligt, dat is dus gewoon gelogen ! Dan mag ik toch wel zeer ontevreden zijn hierover ?
30 mrt 2024
De bezorging laat te wensen over. DPD heeft niet aangemeld dat ze iets kwamen bezorgen, en een dag later staat er een overbuurman op de stoep met mijn pakket. Dus: 1. niet aangemeld door DPD 2. niet laten weten dat er ergens anders bezorgd is. 3. op het moment van bezorging was ik gewoon thuis.
RN
Ria N.
Middelburg
19 mrt 2024
Jammer dat de voeding die ik besteld heb , niet gekregen , maar iets vervangers , dat vind ik erg onprettig , zo wil ik het niet meer Nova artikelen bestellen , Jammer ..

Klantenservice onbereikbaar

Bestelling was niet compleet. Klantenservice onbereikbaar. Telefonisch en per e-mail onbereikbaar. E-mail is onbezorgbaar.
Niet alles was geleverd Op de site staat dat ze sneller leveren dan in werkelijkheid
19 mrt 2024
Slechte mogelijkheid tot communicatie Geen idee waar mijn bestelling zwerft
Ik kan nog niet beoordelen want ik heb nog niets ontvangen????
De producten zijn top maar de levering altijd een ramp. Al iedere keer doorgegeven. Mijn mama juist zelfde probleem,. Ze zeggen dat ze poging doen maar dit is zo niet. Ze leveren direct in afleverpunt die voor ons 3 km rijden is.
I ordered some boxes of cookies and only packages came to me, I have written 2 emails and they have not answered me. I am very devastated
Goede produkten maar levering niet ok. Niet geleverd op vermelde datum en afhaalpunt is 30minuten rijden
24 feb 2024
De producten die ik bestelde hebben nauwelijks enig resultaat indien je hogere leeftijd hebt.(73)
Producten zijn mierzoet waaronder de wafels.zit suiker in dat zeker slecht is !

Altijd misserie met de levering

Ze beloven voor 22u00 bestellen morgen in huis klopt niet. Ik bestel 22 december voor 22u00 maar geen coli op 23/12. daarna coli verdwenen en de leveringsdienst heeft 4 dagen om coli terug te vinden. Ik zeg aan novashop dat als ze coli terugvinden het naar hun te sturen want ik wou de coli niet meer en hebben ze hem toch naar mij laten komen. Nu zogezegd de coli geleverd terwijl ik niet thuis ben, want overal bellen en hem in de gang leggen is natuurlijk gemakkelijker, ik heb de coli niet ontvangen en nu krijgen ze 10 dagen om dit uit te zoeken. intussen zijn we 09/01 en ik heb steeds mijn geld niet terug voor fouten die niet bij mij liggen, ik heb besteld eerlijk betaald en niks ontvangen