Novashops.com- Logo - Beoordelingen

Novashops.com

592 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.180 beoordelingen in totaal

16 dec 2023
Ik koop al jaren bij Nova shops. De bezorging gaat bijna altijd foutloos en snel. Ik vind het jammer dat er tegenwoordig nooit een sample bijzit om nieuwe producten te introduceren. En dat producten soms zonder uitleg uit het assortiment gaan. Zoals de kleine reepjes met pinda en die met marsepein en de kaaskoekjes. Na jaren gebruik ik vooral nog de kleine reepjes en het marsepein voor de lekkere trek. Voor de rest eet ik nu succesvol koolhydraatarm met veel groente en blijf ik zo goed op gewicht.

24 sep 2023
Ik kreeg de verkeerde bestelling, en zonder enige info te vragen of naar mijn bewijs te kijken werd mij verteld dat ik gekregen had wat ik had besteld. Zelfs de mensen in het magazijn vertelde dit volgens de chat medewerker. Het was zo overduidelijk dat ik t verkeerde had ontvangen dat ik geirriteerd raakte. Want ze weigerden gewoon naar mijn bestelbevestiging en mijn foto van t ontvangen product te kijken. Toen werd mij ook nog even verteld jammer dat u t zo ziet, en of ik wat vriendelijker kon zijn. Terwijl de medewerker gewoon alles weigerde na te kijken. Na een boze mail naar de klantenservice, met belofte een slechte review te schrijven , kwam de chat medewerker weer in beeld. Ineens had zij t nagekeken en had ik toch wel gelijk. Ze begreep nu wat ik bedoelde. Sorry, maar zo moeilijk was het niet. Als je de mail en mijn foto naast elkaar had gehouden zoals ik je herhaaldelijk vroeg, had je t gelijk gezien.

Beoordelingen voor Novashops.com

DH
Danielle H.
Zoetermeer
Novashops is fijn, DPD niet! Pakketinhoud is prima, producten smaken goed. Echter had DPD het op een ander adres bezorgd (4 straten verder, zelfde huisnummer). Gelukkig was die ontvanger zo aardig bij te bellen. Dus liever geen DPD als bezorger!
10 jul 2024
Ik ben maandag weer begonnen met lijnen en jullie produceren helpen mij uitstekend. Alleen jammer dat het zo duur is. 😂
30 jun 2024
Het heel fijn dat als je een vraag hebt je direct kan chatten en snel een antwoord krijgt
Begonnen met eiwit dieet en uit ervaring weet ik dat het werkt producten snel geleverd
Super snelle en juiste levering en heel goed geholpen, geen vraag was teveel.
Echter een minpunt . Er zijn te vaak producten niet in voorraad

Goede producten

Correcte producten , eerlijke afhandeling , snelle levering
Duidelijke site, goede aanbiedingen en vlotte verzending.
10 jul 2024
Dieet makelijk te volgen , resultaat op kort termijn

Vriendelijke service

Correcte leverIng, vriendelijke service
Top producten die effectief werken
Klantvriendelijk en efficiënt
7 jul 2024
Over de ganse lijn uitstekend
3 jul 2024
Geen klachten..alles ok