Novashops.com

549 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.993 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 feb 2022
Novashops.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 dec 2023
Ik koop al jaren bij Nova shops. De bezorging gaat bijna altijd foutloos en snel. Ik vind het jammer dat er tegenwoordig nooit een sample bijzit om nieuwe producten te introduceren. En dat producten soms zonder uitleg uit het assortiment gaan. Zoals de kleine reepjes met pinda en die met marsepein en de kaaskoekjes. Na jaren gebruik ik vooral nog de kleine reepjes en het marsepein voor de lekkere trek. Voor de rest eet ik nu succesvol koolhydraatarm met veel groente en blijf ik zo goed op gewicht.

29 mei 2023
er staat : ook al ben ik niet thuis, het pakket toch afzetten. 2x staat deze boodschap op de doos en toch wordt het afgezet op dpd afhaalpunt. Erg. Dit vind ik niet kunnen en ben heel ontevreden; Ik oet vroeger stoppen op ijn werk, moet naar een andere gemeente gaan en dit een dag of2 later. Heel heel ontevrreden. Waartoe dient die commentaar dan nog ?? en dit is reeds de 2e of 3e keer. Dus doe er iets aan aub .

Beoordelingen voor Novashops.com

Ik koop er al jaren, eerst een breed scala om af te vallen, tegenwoordig alleen snacks. Heeft mij zeker geholpen blijvend op een gezond gewicht te komen en te blijven. Nooit problemen gehad met levering of kwaliteit. Jammer dat een aantal lievelings producten verdwenen zijn (kleine reepjes marsepein en pinda, kaaskoekjes). Ik zou communicatie over het assortiment zeer op prijs stellen. En als trouwe klant zo nu en dan een sample van nieuwe producten.
30 mrt 2024
Mijn bestelling was niet geleverd en na een melding heeft Novashop mij direct een nieuwe bestelling gestuurd.
7 apr 2024
Gevarieerde lekkere maaltijden.om de 3 uur iets kunnen eten, heerlijk! Goede start voor afvallen.
7 apr 2024
Mooie en gemakkelijke website, met duidelijke uitleg en niet te vergeten hele scherpe prijzen.

Goede producten en makkelijk bestellen

Het is makkelijk bestellen en de producten zijn effectief voor hetgeen je ze nodig hebt
Goede service, snelle leveringen, kwaliteit producten en duidelijke informatieve site
Ze zijn correct en snel, geen gedoe als je geen account wil maken.
Jullie zorgen altijd dat de bestelling proper en goed aankomen
AH
Bestellen en snel levered,erg fijn en ik ben tevreden.
Hogere korting voor klanten die regelmatig bestellen
Bestelling steeds in orde en zeer snelle levering.
JW
jokr w.
merksplas
Perfecte service en uitleg bij de producten..
Fijne producten en super snelle levering!
Bestellen en de volgende dag in huis
Snelle service. Goede service!
Vlug en correct afgehandeld
Niet duur, altijd promoties

Proma

Snel en correct geleverd.
PP
Pascale P.