Novashops.com

578 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.103 beoordelingen in totaal

16 dec 2023
Ik koop al jaren bij Nova shops. De bezorging gaat bijna altijd foutloos en snel. Ik vind het jammer dat er tegenwoordig nooit een sample bijzit om nieuwe producten te introduceren. En dat producten soms zonder uitleg uit het assortiment gaan. Zoals de kleine reepjes met pinda en die met marsepein en de kaaskoekjes. Na jaren gebruik ik vooral nog de kleine reepjes en het marsepein voor de lekkere trek. Voor de rest eet ik nu succesvol koolhydraatarm met veel groente en blijf ik zo goed op gewicht.

24 sep 2023
Ik kreeg de verkeerde bestelling, en zonder enige info te vragen of naar mijn bewijs te kijken werd mij verteld dat ik gekregen had wat ik had besteld. Zelfs de mensen in het magazijn vertelde dit volgens de chat medewerker. Het was zo overduidelijk dat ik t verkeerde had ontvangen dat ik geirriteerd raakte. Want ze weigerden gewoon naar mijn bestelbevestiging en mijn foto van t ontvangen product te kijken. Toen werd mij ook nog even verteld jammer dat u t zo ziet, en of ik wat vriendelijker kon zijn. Terwijl de medewerker gewoon alles weigerde na te kijken. Na een boze mail naar de klantenservice, met belofte een slechte review te schrijven , kwam de chat medewerker weer in beeld. Ineens had zij t nagekeken en had ik toch wel gelijk. Ze begreep nu wat ik bedoelde. Sorry, maar zo moeilijk was het niet. Als je de mail en mijn foto naast elkaar had gehouden zoals ik je herhaaldelijk vroeg, had je t gelijk gezien.

Beoordelingen voor Novashops.com

DS
Dirk S.
Den Haag
17 mei 2024
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Hierover gebeld maar geen telefonische bereikbaarheid. Toen gemaild maar nog niets ontvangen!
20 mei 2024
Bestelling is nog niet geleverd, ik ben woedend!
18 mei 2024
Tot twee keer toe verkeerde bestelling ontvangen
16 mei 2024
4 mei 2024
ik heb een positieve ervaring v novashops, vroeger kocht ik altijd mijn produkten bij de concurrentie, ik moet zeggen dat nova shops meer proffesioneel is; bijgaand boekje met uitleg , ook de zakjes zijn apart te verkrijgen, heel goed, ook lekker van smaak
30 apr 2024
Lekkere producten. Goed verpakt, geen overdreven grote doos das wel fijn. Had mijn bestelling pas na 6 dagen in huis, dpd is echt slecht. Zou een andere pakketservice nemen!
26 apr 2024

Makkelijk afvallen en toch lekker eten

Overzichtelijke website, goede beschrijving van de producten. Snelle verzending. Makkelijk afvallen en toch lekker eten.
ED
Eric D.
Wichelen
6 mei 2024
Zoals steeds op tijd geleverd. Na zoveel jaren klant nog steeds een perfecte behandeling
21 apr 2024
Goede service, snelle leveringen, kwaliteit producten en duidelijke informatieve site
CC
Cindy C.
Wuustwezel
30 apr 2024
Grote collectie, lekkere collectie en zeer leuke aanbiedingen. Snelle verzending ook
ED
Eric D.
Wichelen
1 mei 2024

Terug perfecte leverin

Een leverancier waarom je kan vertrouwen zelfs als er al een keer iets mis zou gaan
6 mei 2024
Fijne Website-zeer goede prijzen en zeker niet te vergeten,snelle levering
14 apr 2024
Ze zijn correct en snel, geen gedoe als je geen account wil maken.
16 apr 2024
Jullie zorgen altijd dat de bestelling proper en goed aankomen
29 apr 2024
17 kg afgevallen met de hulp van novashops. Fantastisch*****
17 apr 2024
Bestelling steeds in orde en zeer snelle levering.
5 mei 2024
Zeer lekkere proteïnerepen. Snelle levering.
25 apr 2024
Steeds goede producten en snel geleverd
30 apr 2024
Goeie producten aan aanvaardbare prijs
IE
I E.
Venray
6 mei 2024
Heerlijke producten en snelle levering