Novashops.com

557 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.019 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 feb 2022
Novashops.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 dec 2023
Ik koop al jaren bij Nova shops. De bezorging gaat bijna altijd foutloos en snel. Ik vind het jammer dat er tegenwoordig nooit een sample bijzit om nieuwe producten te introduceren. En dat producten soms zonder uitleg uit het assortiment gaan. Zoals de kleine reepjes met pinda en die met marsepein en de kaaskoekjes. Na jaren gebruik ik vooral nog de kleine reepjes en het marsepein voor de lekkere trek. Voor de rest eet ik nu succesvol koolhydraatarm met veel groente en blijf ik zo goed op gewicht.

29 mei 2023
er staat : ook al ben ik niet thuis, het pakket toch afzetten. 2x staat deze boodschap op de doos en toch wordt het afgezet op dpd afhaalpunt. Erg. Dit vind ik niet kunnen en ben heel ontevreden; Ik oet vroeger stoppen op ijn werk, moet naar een andere gemeente gaan en dit een dag of2 later. Heel heel ontevrreden. Waartoe dient die commentaar dan nog ?? en dit is reeds de 2e of 3e keer. Dus doe er iets aan aub .

Beoordelingen voor Novashops.com

Levering nog niet gekregen, reeds week later

Klantenservice onbereikbaar

Bestelling was niet compleet. Klantenservice onbereikbaar. Telefonisch en per e-mail onbereikbaar. E-mail is onbezorgbaar.
Goede produkten maar levering niet ok. Niet geleverd op vermelde datum en afhaalpunt is 30minuten rijden
Jullie zeggen de dag erna geleverd maar het was 2 dagen plus nog een euro duurder per potje dan hun zusterbedrijf

Bijna een week later bestelling ontvangen.

Bij het bestellen stond er 'Bestel nu, ontvang morgen in huis' ik had het donderdagochtend 21 december besteld en het zou vrijdag komen. Zonder enig tegenbericht of wat dan ook pas woensdag 27 december gekomen. Iksnap dat het drukker is rond de feestdagen maar laat mensen dan niet in de waan. Bol.com staat ook 'volgende dag geleverd' dit is wel weer goed gegaan. Dat vind k alleen een beetje jammer.
21 jun 2023

Geen beloftes maken, als je die niet kunt nakomen.

In het XL Shake pakket zaten niet de beloofde/op de website aangegeven 9 smaak varianten. Het pakket kwam 2 dagen later aan dan zou moeten. En... op mijn mail hieromtrent wordt niet gereageerd.
Alles is niet de schuld van Novashops maar na een week wordt pakje weer niet geleverd. Ik ben het zat! Wil gewoon mijn geld terug. Dit is erover.DPD geen cent waard!
15 jun 2023
De levering via DPD... Heb hier al 3x probleem mee gehad Nu weer ...8 juni besteld...hopelijk vandaag geleverd.... Best andere koerier nemen Zullen nog veel klanten van deze mening zijn
Nog steeds niks ontvangen
23 nov 2023
ben altijd tevreden geweest, maar de laatste keren niet meer
22 aug 2023
Levering duurde bijna een hele week.