Novashops.com

581 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.110 beoordelingen in totaal

16 dec 2023
Ik koop al jaren bij Nova shops. De bezorging gaat bijna altijd foutloos en snel. Ik vind het jammer dat er tegenwoordig nooit een sample bijzit om nieuwe producten te introduceren. En dat producten soms zonder uitleg uit het assortiment gaan. Zoals de kleine reepjes met pinda en die met marsepein en de kaaskoekjes. Na jaren gebruik ik vooral nog de kleine reepjes en het marsepein voor de lekkere trek. Voor de rest eet ik nu succesvol koolhydraatarm met veel groente en blijf ik zo goed op gewicht.

24 sep 2023
Ik kreeg de verkeerde bestelling, en zonder enige info te vragen of naar mijn bewijs te kijken werd mij verteld dat ik gekregen had wat ik had besteld. Zelfs de mensen in het magazijn vertelde dit volgens de chat medewerker. Het was zo overduidelijk dat ik t verkeerde had ontvangen dat ik geirriteerd raakte. Want ze weigerden gewoon naar mijn bestelbevestiging en mijn foto van t ontvangen product te kijken. Toen werd mij ook nog even verteld jammer dat u t zo ziet, en of ik wat vriendelijker kon zijn. Terwijl de medewerker gewoon alles weigerde na te kijken. Na een boze mail naar de klantenservice, met belofte een slechte review te schrijven , kwam de chat medewerker weer in beeld. Ineens had zij t nagekeken en had ik toch wel gelijk. Ze begreep nu wat ik bedoelde. Sorry, maar zo moeilijk was het niet. Als je de mail en mijn foto naast elkaar had gehouden zoals ik je herhaaldelijk vroeg, had je t gelijk gezien.

Beoordelingen voor Novashops.com

30 mei 2024

Netjes, op tijd, goede customer service

Alles is netjes en binnen afgesproken tijd geleverd; goede kwaliteit van de producten, goed ingepakt. Er was niet de juiste brochure meegeleverd, maar de goede versie was snel via hun vriendelijke en efficiënte customer service gratis te downloaden. Ik heb al 2 keer iets besteld en ben zeer tevreden.
30 mei 2024

Fijne producten en makkelijk bestelbaar.

Producten zijn makkelijk te bestellen en het is er ook echt de volgende dag. Producten zijn prima van kwaliteit.

Prima winkel.

Fijne producten, webshop is goed en duidelijk. Verzenden gaat snel. Keuze met producten per dieet is heel goed.
Snelle levering. Duidelijkheid. Wat beter kan is de voedingswaarden aangeven per product.
RD
Rina D.
Purmerend
Heb nog niet alles geprobeerd. Maar de verzending was prima! Ook goed verpakt.
22 mei 2024
Betrouwbare webshop met een goede service die bovendien snel levert
29 mei 2024
Goede acties, snelle service. Netjes verpakt. Duidelijke website.
ED
ELS D.
Brussel
1 jun 2024
Correct bedrijf! Zeer goede producten. Tijdig geleverd.

Snel en goed

Alles wordt lekker snel en stevig verpakt geleverd.
Goed advies, snelle levertijd. Goede producten.
1 jun 2024
Snelle levering en heerlijke producten!
Snelle levering en altijd in orde
HV
Hilde V.
DEERLIJK
Goeie producten en snelle levering
Snelle afhandeling van bestelling
1 jun 2024
Novashops doet wat ze belooft!
JL
Jill L.