RVS-Trapleuning.com

53 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden714 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 okt 2019
RVS-Trapleuning.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na uitgebreid zoeken op internet hier 6 trapleuningen besteld in verschillende lengtes. Levering al na 2 dagen. 100% OK. wel had ik een vraag over de wijze van transport. Telefoon werd direct opgenomen en mijn vraag werd direct uitgezocht.

1 nov 2023
Beloofde leverdatum niet gehaald. Geen bericht gekregen. Vervolgens gebeld dat er binnen door elkaar gehaald zijn. Weer vertraging. Daarna er achter komen dat de gaten niet op de juiste plek zitten. Schade aan de muur kosten gemaakt met installatie. Eigenlijk tot nu toe een behoorlijke teleurstelling.

Beoordelingen voor RVS-Trapleuning.com

te weinig informatie (afmetingen) trapleuninghouder.
1 nov 2023
7 nov 2023
Beste Martin, Bedankt voor uw review. Jammer om te vernemen dat u onze service met een ster beoordeeld. Dit vinden we ontzettend jammer, wij zien dat u nog in contact bent met onze klantenservice en dat u normaliter vandaag een terugkoppeling ontvangt. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, RVS-Trapleuning.com
25 jun 2023

Foute levering, nog geen oplossing

Helaas heb ik een foute levering gekregen. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar de afhandeling gaat niet goed. Ik heb netjes gebeld en er werd verteld dat ik het het beste even op de mail kon zetten. Zo gezegd, zo gedaan. Nu zijn we bijna twee weken en drie reminders verder, maar nog steeds geen gehoor.
Antwoord van RVS-Trapleuning.com
Beste Hugo, We zien dat de kwestie inmiddels naar wens is opgelost. Mocht u in de toekomst verdere vragen hebben vernemen wij dit graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, RVS-Trapleuning.com
27 mei 2023
We stuurde een mailtje dat er 3 van de 4 stuks beschadigd waren. Er ging ons dinsdag iemand verder mailen maar nu zaterdag nog steeds niks gehoord.
14 jun 2023
Beste heer Smets, Bedankt voor uw beoordeling. We zien dat de kwestie inmiddels is opgepakt door onze klantenservice. Onze excuses dat uw bericht niet binnen de aangegeven termijn werd beantwoord. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, IVOL.nl
4 nov 2023
Zeer slecht als je wat besteld niet eens aankomt, ik wacht nog steeds
7 nov 2023
Beste heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Onze klantenservice heeft u vanmorgen telefonisch benaderd en de kwestie naar wens opgelost. Wij hopen dat verder alles naar wens is. Indien u verdere vragen heeft schroom niet om ons te benaderen, wij helpen u graag! Met vriendelijke groet, RVS-Trapleuning.com
16 jun 2023
Verkeerde artikelen geleverd + geen reactie voor oplossing.
16 jun 2023
Beste Max, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een boordeling te plaatsen. We zien dat wij uw bericht in goede orde hebben ontvangen. Onze klantenservice zal uw email vandaag in behandeling nemen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, IVOL.nl