RVS-Trapleuning.com

54 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden714 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 okt 2019
RVS-Trapleuning.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na uitgebreid zoeken op internet hier 6 trapleuningen besteld in verschillende lengtes. Levering al na 2 dagen. 100% OK. wel had ik een vraag over de wijze van transport. Telefoon werd direct opgenomen en mijn vraag werd direct uitgezocht.

1 nov 2023
Beloofde leverdatum niet gehaald. Geen bericht gekregen. Vervolgens gebeld dat er binnen door elkaar gehaald zijn. Weer vertraging. Daarna er achter komen dat de gaten niet op de juiste plek zitten. Schade aan de muur kosten gemaakt met installatie. Eigenlijk tot nu toe een behoorlijke teleurstelling.

Beoordelingen voor RVS-Trapleuning.com

Ziet er op zich prima uit. Had bestelling gedaan voor 1.97m met drie steunen, volgens advies. Heb echter de standaard maat van 2.00m met twee steunen ontvangen.
Snelle service en een prima product
Snel , en netjes verpakt
10 mrt 2024
Zeer degelijk afgewerkt en designed
snel en correctg geleverd
was goed hou het daarbij
Kwaliteit en afwerking

Mooi product!

Mooie kwaliteit rvs trapleuningen, vlot geleverd. We zijn er erg tevreden over. Ook het contact met de transporteur verliep erg soepel.
Super snel en zeer goed geregeld Mijn pakket was er met een dag. Bestelling klopte 💯 % en daar wordt je blij van toch!
HS
Hans S.
Apeldoorn
Snelle (gratis) verzending, goede maat, prima prijsstelling want geen zaagverlies.
bij de eerste bestelling, levering en communicatie top verlopen,
Mooie trapleuning, mooie kwaliteit, op tijd en snel geleverd.
18 feb 2024
Goed product en snelle levering. Goed verpakt.
18 feb 2024
Goed opletten bij het boren van de gaten.
te weinig informatie (afmetingen) trapleuninghouder.

Perfect

Snelle levering en product zoals omgeschreven en volgens website. Ben zeer tevreden met de trapleuning.