RVS-Trapleuning.com

59 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden705 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 okt. 2019
RVS-Trapleuning.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 apr. 2023
Alles keurig geleverd compleet, Mis alleen de beschrijving hoe je het snel en nauwkeurig kan bevestigen (voor de man met 2 linkerhanden). Enige minpuntje was dat op moment van bestellen donderdag aangegeven werd dat deze vrijdag geleverd zouden worden. Vrijdag bleek dit niet het geval zonder de klant te informeren, Ik moest er zelf achteraan en voor niets een dag vrij genomen en tevens daardoor de geplande zaterdag de trapleuning niet kunnen installeren

1 nov. 2023
Beloofde leverdatum niet gehaald. Geen bericht gekregen. Vervolgens gebeld dat er binnen door elkaar gehaald zijn. Weer vertraging. Daarna er achter komen dat de gaten niet op de juiste plek zitten. Schade aan de muur kosten gemaakt met installatie. Eigenlijk tot nu toe een behoorlijke teleurstelling.

Beoordelingen voor RVS-Trapleuning.com

6 feb. 2024

Mooi product!

Mooie kwaliteit rvs trapleuningen, vlot geleverd. We zijn er erg tevreden over. Ook het contact met de transporteur verliep erg soepel.
Super snel en zeer goed geregeld Mijn pakket was er met een dag. Bestelling klopte 💯 % en daar wordt je blij van toch!
HS
Hans S.
Apeldoorn
Snelle (gratis) verzending, goede maat, prima prijsstelling want geen zaagverlies.
bij de eerste bestelling, levering en communicatie top verlopen,
6 feb. 2024
Mooie trapleuning, mooie kwaliteit, op tijd en snel geleverd.
Goed product en snelle levering. Goed verpakt.
Goed opletten bij het boren van de gaten.
26 jan. 2024
te weinig informatie (afmetingen) trapleuninghouder.

Perfect

Na uitgebreid zoeken op internet hier 6 trapleuningen besteld in verschillende lengtes. Levering al na 2 dagen. 100% OK. wel had ik een vraag over de wijze van transport. Telefoon werd direct opgenomen en mijn vraag werd direct uitgezocht.
19 jan. 2024
Snelle levering en product zoals omgeschreven en volgens website. Ben zeer tevreden met de trapleuning.
12 jan. 2024
O tijd geleverd en goede kwaliteit.
19 jan. 2024
Top trapleuning voor die prijs.
7 jan. 2024
perfect zoals uitgekozen!
6 jan. 2024
Alles
10 jan. 2024
1 dec. 2023

Kwaliteit , Correctheid , Snelheid = KCS !

Kwaliteit , Correctheid en Snelheid zijn jullie noemers ! De firma mag « KCS « noemen . Dank voor deze prachtige uitzonderlijke dienst ! 🙏
12 dec. 2023
8 dec. 2023