lusini.com/nl-nl/- Logo - Beoordelingen

lusini.com/nl-nl/

69 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.292 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mrt. 2015
lusini.com/nl-nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov. 2023
Duidelijke website, goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle levering. En vooral een hele goede en vriendelijke klantenservice. Jullie hebben er een tevreden klant bij en ik zal jullie zeker aanbevelen bij anderen.

4 apr. 2023
Wijn met jouw naam op het etiket is een leuke gimmick mits goed uitgevoerd. Naam werd eerst fout gespeld, werd uiteindelijk opgelost. GILBERT was gespeld GILBRERT. Blijkbaar geen controle bij verzending. Wijn zelf was niet bijzonder, had ik meer van verwacht voor deze prijs.

Beoordelingen voor lusini.com/nl-nl/

10 feb. 2024
Goede kwaliteit, snelle levering.
22 jan. 2024
Antwoord van lusini.com/nl-nl/
23 jan. 2024
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Om onze service te kunnen verbeteren, hadden we graag van uw vernomen waar wij u beter van dienst kunnen zijn. U mag ons steeds dit doorgeven op klantenservice@lusini.com. Alvast bedankt, uw LUSINI-team.
17 dec. 2023

Breekbare items waren heel goed ingepakt

Alle breekbare items waren heel goed ingepakt! Levering binnen tijdschema en producten voldoen aan de verwachte kwaliteit
23 dec. 2023
Mooi product en bestelling keurig afgewerkt. Zal mijn volgende artikel weer direct bestellen bij Lusini.
20 dec. 2023
Mooie producten en snelle service
29 nov. 2023

Goede prijs-kwaliteitverhouding

24 nov. 2023
Snelle levering, goede kwaliteit, ze hadden wat vergeten te leveren,maar dat werd meteen recht gezet
JV
Jim v.
Barendrecht
27 okt. 2023
alles verliep soepel
1 nov. 2023
11 nov. 2023

Prijs kwaliteit goed, levering te laat

Prijs - kwaliteit top. Alleen problemen met hun leverancier DHL. Zijn ze van afhankelijk uiteraard , maar wellicht flexibiliteit in keuzes postorder bedrijven als er problemen zijn. Te lang gewacht op m’n levering.
Antwoord van lusini.com/nl-nl/
13 nov. 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw bestelling. Nogmaals onze excuses voor de laattijdige ontvangst hiervan. Voor de levering van bestellingen zijn wij inderdaad afhankelijk van de koerier. We zijn op dit moment aan het kijken wat de mogelijkheden zijn om deze service in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groeten, uw LUSINI-team
14 jul. 2023
De tijdspanne tussen bestellen en ontvangen was volgens verwachting. Bij levering bleek er een glas kapot te zijn en zonder problemen werd dat gecrediteerd en binnen een paar dagen teruggestort op de rekening
12 jun. 2023

Makkelijk en snel

De serveertafel was al in elkaar en makkelijk neer te zetten. Snel geleverd. Het lijkt mij voordeliger om de tafel met wielen samen te versturen, in plaats van in twee delen.
2 mrt. 2023

Goed bedrijf

Dat alles bij Lusini goed is afgehandeld. Daarbij is mijn bestelling snel verzonden en goed verpakt afgeleverd . Prima bedrijf .
JK
John K.
Amsterdam
12 jul. 2023
Prima service, bestelling toch matje te klein waarna gebeld, binnen 5 dagen nieuwe set kleding in huis
28 sep. 2023
Bestellen is eenvoudig. Informatie over de levering is duidelijk en wordt volgens afspraak nagekomen.
4 okt. 2023
Alles was oké, van bestellen t.m. aflevering. maar bovenal de kwaliteit van het bestelde product !
PS
P.C S.
Putten
9 aug. 2023

Service en producten zijn perfect

Er kwamen glazen gebroken aan Lusini reageert snel en heeft een nieuwe set glazen aangeboden!
JK
J.H. K.
Grootebroek
29 jul. 2023
Netjes verpakt en prachtige glazen. Bestelling was snel binnen. Toppie.
7 okt. 2023
Vlotte ontvangst. Keurig verpakt, en artikel conform de omschrijving.