soobluu.com- Logo - Beoordelingen

soobluu.com

55 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden145 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
soobluu.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heb 2 producten besteld. Enthousiast over 1, namelijk de grote turtle doek. De andere kleine fitness doek teruggestuurd. Is denk ik een van de eerste versies en voelt qua stof akelig. Gelukkig had ik in mijn kerstpakket een fijne doek. Als ik alleen de kleine doek had besteld als eerste item van jullie dan was ik afgehaakt. Dus als mensen afgaan op de korting en alleen die bestellen is dit geen goede reclame, zonde!

Sorry, kan geen beoordeling geven, heb pakje nog altijd niet ontvangen :(

Beoordelingen voor soobluu.com

Prachtige handdoek. Mooie frisse print! Binnen twee dagen ontvangen. De handdoek heb ik cadeau gegeven. Dezelfde handdoek heb ik vorig jaar gekocht en meegenomen op vakantie naar Thailand. Een ideale handdoek om mee te nemen in de backpack! Vaak gebruikt op het strand. Een aanrader en je draagt bij aan het milieu!
De communicatie was prettig, open en eerlijk over de mogelijkheid om mij een seintje te geven als de handdoek die ik wilde bestellen weer beschikbaar zou zijn. Advies was om zelf de site goed in de gaten te houden. Het is een fijne handdoek!
Super snelle levering!

Prachtige kleuren!

Snelle levering, heerlijk zacht en prachtige kleuren!! We kunnen niet wachten om onze nieuwe strandlakens binnenkort mee te nemen op reis om ze uit te proberen. Fijn dat ze zo licht zijn én dat ze ook nog eens in een bijpassend opbergzakje geleverd worden.
De kleuren en afwerking zijn bijzonder mooi en goed. En het idee dat er iets nuttigs gemaakt wordt van plastic flessen maakt het helemaal een bijzonder product. Ga zo door
Snelle levering van het product. Prettig contact met een medewerker .Waarbij een issue mbt de bezorgkosten snel en naar tevredenheid is afgehandeld.
DF
Daniel F.
Eindhoven
Prachtig strandlaken of reishanddoek van gerecyclerde plastic flessen en zacht ook! Top top top top
Mooi materiaal maar zwaarder en minder zacht dan ik verwachtte
Snelle en duidelijke bevestiging en levering.
LI
Lion I.
Amstelveen
Fijne zachte stof en droogt goed af
Snelle verzending en leuk concept.
20 mrt 2024
De medewerker schonk aandacht en tijd, was prettig in communicatie.
Snelle levering en goede kwaliteit van de producten.