Terschellinger- Logo - Beoordelingen

TerschellingerReviews

Gecertificeerd sinds: 21 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
Terschellinger is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Terschellinger kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor Terschellinger

404 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 jun. 2022
De Snelheid van de verzending, de verpakking. Ik had hem niet zo groot verwacht. dit zegt wel iets over de inhoud! En wat een heerlijkheid om onder wol te liggen. Hiervoor had ik Merinowol, als ik het had geweten had ik de eerste keer 8 jaar geleden ook Terschelling gekocht! Door de goede nachtrust maak ik nog mooiere aquarellen!

21 dec. 2022
De geleverde schapenwollen onderdeken bevalt prima. De levering is onder de maat: bij bestelling voor 23.59 uur wordt volgende ochtend de bestelling klaargemaakt en 's avonds bezorgd. Niet nagekomen. Ook de dag daarop en de daaropvolgende dag geen levering. Pas na het weekend wordt het pakket afgeleverd. Er werd gevraagd op welk adres het pakket afgegeven kon worden als we niet thuis zijn. Ik geef dat keurig op en het pakket wordt geleverd op een ander adres. NB we hadden bij de bestelling opgegeven dat het pakket afgeleverd mocht worden op een servicepunt!

Beoordelingen voor Terschellinger

12 jan. 2023
De Terschellinger bezorgde de dekbedden op tijd en keurig verpakt. Ze zijn goed gevuld en heerlijk warm. De kwaliteit t.o.v. de prijs is goed. Het enige minpuntje zijn de drukknoppen. Die hadden wat mij betreft iets robuuster mogen zijn en een drukknop in de breedte van het dekbed zou geen overbodige luxe zijn.
21 jan. 2023
Super snelle levering. Goede communicatie en aankondiging van de leveringen. Super kwaliteit! De dekens zijn zo lekker warm en zacht, ik ben heel blij met mijn keuze. Net als knuffelen met een schaap ;)
19 jan. 2023
Website was duidelijk en het bestellen ging prima. Snelle levering had nog een email gestuurd om iets na te vragen en kreeg snel een vriendelijk antwoord terug. Het was allemaal top een fijn bedrijf.
18 jan. 2023
Heerlijk 4 seizoenen dekbed! Geen gezweet, plakkerigheid, benauwdheid of branderige voeten. Zo heerlijk om niet midden in de nacht zwemmend wakker te worden. Echt wat een verademing.
13 jan. 2023

Het 4 seizoenen dekbed zag er keurig afgewerkt uit; veel dekbed voor weinig geld. Alle afspraken zijn nagekomen; dekbed werd keurig binnen de aangegeven tijd afgeleverd.
6 jan. 2023
Het dekbed is erg warm en wennen dus..komt ws ook door electr.deken aan mijn voeten.Moet helaas door re.extreem koude voet ervaring die bij aanraken warm voelt.
Prima dekbed. Lekker warm. Wel zijn de knoppen of net te weinig of net niet sterk genoeg waardoor ze snel uit elkaar vallen tijdens het dubbele gebruik.
10 jan. 2023
Prima service, vlot geleverd , klant wordt goed op de hoogte gehouden en kwaliteit an de tot nu geleverde producten uitstekend
Vlotte afhandeling, ook van de vraag per e-mail. Alles tot in de puntjes verzorgd. Het dekbed voldoet aan onze verwachting.
17 jan. 2023
De bezorging was supersnel en het kussen zat keurig verpakt. In de praktijk is het een prima kussen van goede kwaliteit.
21 jan. 2023
Heel fijn dekbed en kussen! Natuurlijk materiaal dus niet te warm of te koud. Goede van vorm. Zeer redelijke prijs.

Mooi lang (140*220) winterdekbed. Slaapt er heerlijk onder. Lekker warm ook tijdens de koudere nachten.
16 jan. 2023
De heerlijke dikke onderdeken en het vier seizoenen dekbed houden me lekker warm. Ik slaap zoooo goed!
10 jan. 2023
Een eerlijk en heerlijk dekbed. Lekker warm! En een snelle levering. Wat wil je nog meer
8 jan. 2023
Niet te warm en wel lekker wat zwaarder dan een zomerdekbed. Ik slaap er veel beter onder!
12 jan. 2023
's morgens besteld en 's avonds in huis. Erg blij met de producten en top service
20 jan. 2023
Snelle service. Product (wollen winterdekbed) zoals omschreven, lekker warm.
18 jan. 2023

Fijne navulling voor een kussen dat net te weinig is om goed op te slapen
8 jan. 2023
Dat ik het produkt zo snel ontvangen heb. En het slaapt heerlijk
18 jan. 2023

Het wollen kussen was prima verpakt met een verzegeling.