Terschellinger- Logo - Beoordelingen

Terschellinger

1.184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.849 beoordelingen in totaal

18 mei 2024
Jute onderlegger te smal Vraag over bestelling en ruilen is opgepakt. De uitleg over de smallere breedtemaat is prima. Zet deze bij de info op de website, dan krijg je daar geen gedoe over. Liever had ik beide onderleggers van jute omgeruild, maar ben akkoord gegaan met omruilen van de onderlegger die nog in de verpakking zit omdat ik verdere strijd hierover verspilde moeite vind. Maar ik blijf van mening dat jullie info 90×200 op de site bij aankoop onjuiste info is. 75×200 vind ik te veel afwijken. De reactie was binnen een week, maar kan sneller, het is tenslotte 2024. Als de maten meer realistisch op de website hadden gestaan, had ik de grotere maat genomen. Het zonder verdere kosten kunnen omruilen (van1 onderlegger ) is fijn.

21 nov 2023
WAARSCHUWING: ALS JE NIET HET GEVOEL WIL HEBBEN DAT JE TUSSEN SCHAPEN SLAAPT, NIET KOPEN. Wij hebben de winter dekbed gekocht. Toen wij de verpakking opendeed, kwam een sterke schapen geur van het dekbed af. Na 2 weken luchten was de geur iets verminderd maar niet genoeg om elke avond onder te liggen zonder eraan te storen. Wij hebben de klantenservice erover benaderd om het dekbed te retourneren. Dat mocht niet omdat wij de hygiëne-zegel gebroken hadden. Maar zonder de hygiëne-zegel te breken en het dekbed uit de zak te halen, was het onmogelijk om de geur van het dekbed te ruiken. Wat mij ergert is dat Terschellinger geen goede waarschuwing geeft over de geur op hun website. De enige waarschuwing is een paar zinnen in een info documentje die bijgeleverd wordt: “Zoals elk nieuw product, heeft ook een dekbed een geurtje. De lichte, specifieke geur van het zojuist uitgepakte dekbed verdwijnt al snel.” Het was niet een lichte geur en verdween ook niet snel. Uiteindelijk hebben we het dekbed doorverkocht met een zwaar verlies. DUS WAARSCHUWING: ALS JE NIET HET GEVOEL WIL HEBBEN DAT JE TUSSEN SCHAPEN SLAAPT, NIET KOPEN.

Beoordelingen voor Terschellinger

25 mei 2024
Na jaren donzendekbedden nu deze Terschellinger. Ik ben een slechte slaper, maar doordat deze net ietsiepietsie zwaarder is slaap ik kennelijk toch beter. Voorheen deed ik sprei eroverheen om dat gevoel te hebben, maar nu is het gewicht perfect. Ik ben een koukleum, maar met nu het zomerdekbed blijf ik al heerlijk warm (en ook niet te). Echt een aanrader!
30 mei 2024
Super om te vernemen dat u tevreden bent over onze wollen Terschellinger dekbedden. Fijn dat u nu weer kunt genieten van een heerlijke nachtrust.
24 mei 2024
Ik heb er nu 1 nacht op geslapen en het ligt lekker en het word niet heet. Ik vind de maat wat krap dat mag best 10 centimeter breder en langer zijn. Je moet nu heel hard eraan trekken om het op maat te krijgen. Maar misschien hoort dat wel zo? Met opmaken moest ik erg hard aan het elastiek trekken , hopelijk gaat dat niet stuk.
2 jun 2024

Zomer deken en kussen

Ik heb een zomer deken en kussen aangeschaft. Wat een service! Alles goed verpakt, inclusief “zegels” om zeker te zijn dat het nog nooit gebruikt is. Duidelijke instructies bijgevoegd. De producten zijn fantastisch. Ik heb in gedachten de schaapjes bedankt 😁
3 jun 2024
Wat fijn dat u de tijd genomen hebt om een positieve review te plaatsen
6 jun 2024
Echt helemaal super! Ik ben, sinds de wollen deken er op ligt, niet meer 's nachts rond 4 uur wakker geworden. (wat regelmatig gebeurde) Wij ervaren dat je dieper slaapt en 's morgens je lichaam ook is uitgerust. Echt een aanbeveling van onze kant.
6 jun 2024
Super om te vernemen dat u tevreden bent over de heerlijke wollen slaapvacht. Fijn te vernemen dat u nu weer kunt genieten van een goede nachtrust.
7 jun 2024
ik zoek al jaren naar een kussen met een volledig wollen tijk. helaas hebben jullie alleen een kussen met aan één kant wol. Daarvan heb ik er nu 2. Dus nu ga ik lostorren en naai de wollen kanten aan elkaar. Leve de wol als ik slaap.
24 mei 2024
Bestelling keurig afgeleverd met beschrijving van hormonen te gaan met wollen dekbed. Opbergtas bij voor deel dat je niet gebruikt. En dekbed voelt echt heerlijk, de schaapjes rennen de gehele nacht heen en weer om mij warm te houden ❤️
30 mei 2024
Super om te vernemen dat u tevreden bent over het wollen dekbed. Fijn dat u nu weer kunt genieten van een heerlijke nachtrust.
het dekbed wordt niet gebruikt in de zomer maar het voelt dik aan en we hebben het nog niet uit elkaar gehaald want hij zit netjes ingepakt maar als het weer kouder word en het op bed gaat dan wil ik nog wel een keer een review geven

Fijne vulling voor een gehaakte babyknuffel

Voor een gehaakte babyknuffel had ik vulmiddel nodig, liefst natuurlijk materiaal. Jullie wol is daar prima geschikt voor. Fijn verpakt zodat ik de rest kan bewaren voor een ander “project”. En snel bezorgd. Helemaal top!
De tussenkomst van de betaalgarantie site (weet niet precies meer) gaf mij juist het gevoel dat er iets niet klopte. Jullie hebben perfect geleverd wat jullie beloofden en ik ga elke avond met plezier onder de wol.
Het slaapvacht werd binnen 12 uur na het bestellen bezorgd, supersnel dus. Het was netjes verpakt met duidelijke beschrijving vwb de verzegeling. Ik heb het al op mijn bed liggen en het ligt heerlijk zacht.
4 jun 2024

Zomer en winterdekbed binnen enkele dagen ontvangen, fraai verpakt

Zomer en winterdekbed binnen enkele dagen ontvangen. Ik ben er erg blij mee, het slaapt heerlijk en is een grote verbetering bij het synthetische dekbed waar ik eerder onder sliep. Henriette Nijdam
Wat fijn dat je de tijd genomen hebt om een positieve review te plaatsen
28 mei 2024
Super fijne dekbedden en een fijne service, dhl had van de levering een rommeltje gemaakt, maar na een mailtje alles binnen 24 uur opgelost door de klanten service van Terschellinger,TOP SERVICE
30 mei 2024
Wat een mooie woorden die u met ons deelt. Fijn dat u zo tevreden bent over onze dekbedden en service.
6 jun 2024

Kapok kussen en bamboe zomerdekbed

Fijn kussen, blij mee. Dekbed gekocht voor de warme nachten; nog niet gebruikt want het is nog niet echt warm geweest. Ziet er mooi uit, netjes afgewerkt. Meer kan ik er nu nog niet van zeggen.

Heerlijk dekbed

Heb een Lits Jumeaux 4 seizoenen dekbed gekocht nadat de andere terschellinger dekbed te klein was ivm ander bed, super dek bed voor een goede prijs warm maar zeker niet zweten
Wat fijn dat je de tijd genomen hebt om een positieve review te plaatsen

Zomerdekbed

Op de vraag waar het product is geproduceerd kreeg ik snel en gerichte informatie. Zomerdekbed snel ontvangen, in keurige hoes incl tips “hoe om te gaan met dekbed”
Antwoord van Terschellinger
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring.
3 jun 2024

Kwaliteit

Na het wollen dekbed, het wollen hoofdkussen heb ik nu het kapok hoofdkussen besteld, deze samen slapen heerlijk. Kwaliteit en service staan bij jullie centraal !
IH
Ineke H.
Amersfoort
24 mei 2024
De snelle leveringen en de fantastisch ingepakte producten. Er wordt zorg aan besteed, is te zien! Wat betreft de producten op zich, kan niet meer zonder 🙈 🎉
30 mei 2024
Wat een mooie woorden die u met ons deelt. Fijn dat u zo tevreden bent over onze producten.
26 mei 2024

Mooi!

Mooi dekbed van zijde, en kussen van wol. Helaas liet de bezorger mij 3 avonden wachten, na melding dat het die dag bezorgd zou worden.
Heel blij met dit dekbed. Ik heb het vaak warm, deze is echt heel fijn, ik kan de warmte kwijt! Had ik veel eerder moeten hebben.
26 mei 2024
Super kwaliteit, de hygiëne vergrendeling is uitstekend zo weet je als klant dat je altijd een fris ongebruikt artikel krijgt.