bodylab.nl

744 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.656 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19 mei 2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Beoordelingen voor bodylab.nl

17 apr 2024
Gewicht per scoop is veel lager als aangegeven. Consistentie wisselend per verpakking. Alleen de prijs is goed.
16 apr 2024
You need to improve your packaging for shipping. My package had been opened and half of the contents of the creatine package had spilled inside the box
Antwoord van bodylab.nl
Dear client, I'm sorry to hear about the issues you encountered with your package. It's unacceptable that the packaging wasn't up to standard and that the contents were spilled inside the box. Your feedback is invaluable, and we'll take immediate steps to improve our packaging for shipping to prevent such incidents in the future. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused. If you have any further concerns or need assistance, please don't hesitate to reach out to our customer service team. Thanks!
MG
Mark G.
Marknesse
Geen reactie op me e-mails en een erg lange verzend tijd.
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Onze klantenservice heeft hierover op 10 april al contact met u opgenomen. Hartelijk dank!
1.5 weken gewacht op product
Antwoord van bodylab.nl
Geachte Klant, Volgens de trackinglink heb je je pakket nu ontvangen. Als je nog vragen hebt, kun je contact met ons opnemen. Bedankt voor je aankoop en veel plezier met de producten!
Leveringen met 2-3 dagen, ik wacht al 2 weken
Antwoord van bodylab.nl
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Je hebt al informatie over de creditnota ontvangen van onze klantenservice.
AR
Adeeb R.
Capelle en de ijssel
HA
Homam A.
Apeldoorn
14 apr 2024
De bestelling is aangekomen. Er is een tekort aan benodigde materialen Factuurnummer: 2800245595 Bestelnummer: 2800292174 Je bestelling is van: 24-04-24 04:09 Ik heb deze bestelling ontvangen, maar er ontbreekt iets in het pakket, ook al is het pakket volledig geseald. Verkoop
16 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw bericht! Onze klantenservice heeft hierover al contact met u opgenomen. Hartelijk dank!
Snel
BN
13 apr 2024
RV
R V.
Schijndel

Prijs ok , levertijd te lang

Produkt en prijs prima , levertijd te lang .
Na 4 dagen na het aanvraag om een product terug te sturen heb ik nog niets van hen gehoord.
16 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw bericht! Helaas hebben we geen verzoek van u ontvangen. Gelieve ons opnieuw te contacteren via e-mail, zodat we u een retourlabel kunnen toesturen. Met vriendelijke groet.

Groot assortiment

Enorm veel keuzes aan smaak en producten. Tot zo ver altijd wel goede deals gekregen en geen klachten.
Website is zeer overzichtelijk en de prijzen zijn onklopbaar. Maar de levertermijn is aanzienlijk.
JD
Zeer snelle levering van product.

Prima producten

Tevreden over de producten alleen erg jammer dat de levering zo lang duurt
Slecht levering bestellen nog niet binnen duurt langer als een week
16 apr 2024
Beste Klant, volgens de trackinginformatie heeft u uw pakket nu ontvangen. Als er nog verdere vragen zijn, kunt u altijd contact met ons opnemen. Bedankt voor uw aankoop en veel plezier met de producten!