bodylab.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 2 jul. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
bodylab.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij bodylab.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 2 jul. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor bodylab.nl

363 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 jun. 2022
De bestelling is soepel verlopen. Er is een minpuntje, DHL denkt misschien dat je de hele dag het pakketje volgt dat is in mijn geval zeker niet. Als de bestelling s'morgens vroeg nog in Duistland is verwacht ik niet dat het al aan het eind van de middag al aan huis bezorgd wordt in Nederland. Op zich erg goed en snel. Ik zou liever zien dat je een mailtje krijgt dat het de volgende dag bijv. tussen 13.00 en 16.00 uur bezorgd wordt, verder alle lof voor DHL. Nu kon ik het de volgende werkdag na 13.00 uur afhalen op een bezorgpunt. (Jammer voor de bezorger die een onnodige rit heeft gemaakt.)

30 mei 2022
Ik heb tot 4 maal toe contact gezocht met bodylab zonde succes, elke keer sturen ze mij een track en tracé code waar ik niks aan heb. Omdat deze namelijk niet veranderd! Ik heb ook contact met DHL gezocht en die geven aan dat het pakket nog opgehaald/verzonden moet worden. Ik heb deze bestelling 18 mei geplaatst en het is ondertussen 30 mei. Ook op het telefoon nummer/social accounts van bodylab krijg je geen reactie op vragen. Ik hoop dat ik jullie zo kan bereiken en een antwoord kan krijgen op waar mijn pakket blijft.

Beoordelingen voor bodylab.nl

21 jan. 2023
Ik begrijp het dat mijn pakket later is aangekomen dan verwacht. Het probleem is dat iemand mijn reep uit de doos heeft gestolen vooraleer ze het pakket hadden afgesloten. Ik heb foto’s bijgevoegd van hoe de doos eruit zag toen ik het uit het pakket haalde. Als je telt, zijn het 11 repen in plaats van 12. Edit: bedankt voor de reactie. Ben blij dat ik geholpen werd.
14 jan. 2023

Voor het eerst 10 dagen moeten wachten op mijn bestelling. 3x mailtje gestuurd waar het product bleef. Niet gewend van hun. Altijd binnen 2 a 3 dagen geleverd
19 jan. 2023
Goede aanbiedingen. Helaas duurde het redelijk lang totdat ik het product ontving. De richtlijnen mbt verzending kwamen dan ook niet overeen met de werkelijkheid. Al met al toch tevreden als gevolg van de scherpe prijs
Een hoop negatieve reacties, levering duurde iets langer dan wanneer dit vanuit NL plaatvindt maar dat is logisch. Tevreden over mijn aankoop!
19 jan. 2023
Spullen zijn goed alleen langere levertijd. Als dit was aangegeven dan was het ook geen probleem maar nu zat ik 2 weken te wachten
yo mensen Ik heb die pillen binnen zijn goede pillen vandaag voor de eerste keer ingenomen ze werken goed
21 jan. 2023
Zeer lange verzend tijd Na 9 dagen was het pakket pas geleverd
Ik heb 12 dagen moeten wachten op mijn bestelling.
Te langzaam afleveren

De bestelling kwam goed verpakt aan, maar moest veel geduld hebben, voor het geleverd werd.
degelijk verpakt en wordt snel geleverd.
15 jan. 2023
Levering vanuit Duitsland mag sneller
15 jan. 2023

long time for delivery ? rest good
Snelle verzending. Goed verpakt!
De emmer was beschadigd
9 jan. 2023