bodylab.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 2 jul. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
bodylab.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij bodylab.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 2 jul. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor bodylab.nl

319 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 jun. 2022
De bestelling is soepel verlopen. Er is een minpuntje, DHL denkt misschien dat je de hele dag het pakketje volgt dat is in mijn geval zeker niet. Als de bestelling s'morgens vroeg nog in Duistland is verwacht ik niet dat het al aan het eind van de middag al aan huis bezorgd wordt in Nederland. Op zich erg goed en snel. Ik zou liever zien dat je een mailtje krijgt dat het de volgende dag bijv. tussen 13.00 en 16.00 uur bezorgd wordt, verder alle lof voor DHL. Nu kon ik het de volgende werkdag na 13.00 uur afhalen op een bezorgpunt. (Jammer voor de bezorger die een onnodige rit heeft gemaakt.)

30 mei 2022
Ik heb tot 4 maal toe contact gezocht met bodylab zonde succes, elke keer sturen ze mij een track en tracé code waar ik niks aan heb. Omdat deze namelijk niet veranderd! Ik heb ook contact met DHL gezocht en die geven aan dat het pakket nog opgehaald/verzonden moet worden. Ik heb deze bestelling 18 mei geplaatst en het is ondertussen 30 mei. Ook op het telefoon nummer/social accounts van bodylab krijg je geen reactie op vragen. Ik hoop dat ik jullie zo kan bereiken en een antwoord kan krijgen op waar mijn pakket blijft.

Beoordelingen voor bodylab.nl

Site is helder en overzichtelijk. Afronden bestelling kan beter, paar jeer foutmelding gehad bij afronden transactie. Na betaling via credit card transactie niet afgerond, wel melding nog spullen in winkelmand maar die is vervolgens leeg
4 sep. 2022
Positief: Aanbod is ruim. Wat beter kan: veel teveel tekorten. De tekorten duren ook veel te lang.
12 sep. 2022
Veel keuze.. Duidelijke webshop.. Enkel de verzending duurt te lang
12 sep. 2022
Top kwaliteit, de prijzen en snelle bezorging!
1 sep. 2022
Snelle levering, prima prijzen.
28 aug. 2022
Super snelle levering
Super service
Super
van Roy V.
10 sep. 2022
1 sep. 2022
3 sep. 2022
Zeer slechte klantvriendelijkheid ik koop nooit meer bij jullie!! Gewoon omdat ik een retour vroeg betreft een milshake dat echt stonk naar een chemisch geurtje !! Heb nog nooit geklaagd en voor 1x dat dit gebeurt zeggen jullie gewoonweg dat jullie er weinig aan kunnen doen ja daag !!
5 sep. 2022
Beste klant, het spijt ons dat het product u niet bevalt! Reeds geopende producten kunnen wij helaas niet terugnemen. Wij vragen om uw begrip! Met vriendelijke groet, uw Bodlyab team
Bestelling beschadigd aangekomen, contact opgenomen laat antwoord. Geen retourmogelijkheden.
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, wij hebben uw bericht onmiddellijk beantwoord en u compensatie aangeboden. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Uw Bodylab Team
7 sep. 2022
Geen gratis shakebaker ontvangen en was ook niet mogelijk om na te sturen
8 sep. 2022
Beste klant, helaas heeft u de gartis shaker niet toegevoegd aan uw winkelwagen. Het is helaas niet mogelijk om het cadeau achteraf aan uw bestelling toe te voegen. Wij vragen om uw begrip! Met vriendelijke groet, uw Bodylab team
3 sep. 2022
Ik heb mijn bestelling nog niet binnen
5 sep. 2022
Beste klant, uw pakket is klaar om opgehaald te worden bij een DHL ServicePoint (zie tracking). We hebben u de details per e-mail toegestuurd. Met vriendelijke groet, Uw Bodylab Team
18 aug. 2022
Fijne shop duidelijk.levering duurt wel wat langer door de afstand. Smaken goed en als ze ook nog eens goed uit de gebruik komen moet nog blijken voor nu alles top via de aftersale is het prima in orde..
25 aug. 2022
Goede producten en niet te duur. De producten Whey-protein, creatine, pre- en post workout bevallen mij heel goed en als tussendoortje af en toe eens een soft protein bar.