bodylab.nl

748 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.624 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19 mei 2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Beoordelingen voor bodylab.nl

Gewoon altijd goed, sommige smaken zijn echt lekker en het is 100% de goedkoopste. Ook de verhoudingen zijn goed. Van ander eiwitpoeder krijg ik ook weleens uitslag en van deze niet.

levertijd slecht, verpakking stroef, goede prijskwaliteit

De levertijd is niet 2 tot 3 dagen! Duurde een week. Ook is de verpakking van de producten slecht te openen. Wel is het goede prijskwaliteit.
3 apr 2024

100 punten ✌️😉

al zolang ik bij bodylab koop ben ik zeer tevreden.. goede kwaliteit en snel in huis.. ga zo door mensen van bodylab.. jullie zijn top ✌️😉
23 mrt 2024
Jammer dat de 1 kg.-verpakkingen nu nog maar 900 gram bevatten. Is toch een prijsverhoging van 10% bovenop de reguliere prijsstijgingen.
Ik heb een week moeten wachten voordat de producten geleverd waren, voor de rest alles netjes ingepakt en bezorgd.
lekkere snacks en vol eiwitten jammer alleen dat je t niet per 7 stuks kunt kopen ☺️ivm gebrek aan zelfbeheersing
1 dag geleden
Gewicht per scoop is veel lager als aangegeven. Consistentie wisselend per verpakking. Alleen de prijs is goed.
24 mrt 2024
Als je besteld hebt en de aflevering hebt gehad, dan word je doodgegooid. Met aanbiedingen, beetje te !

Groot assortiment

Enorm veel keuzes aan smaak en producten. Tot zo ver altijd wel goede deals gekregen en geen klachten.
27 mrt 2024
Zeer tevreden. Goede producten. Levering mag altijd sneller, zoals vroeger (dag erna al in huis).
Website is zeer overzichtelijk en de prijzen zijn onklopbaar. Maar de levertermijn is aanzienlijk.
4 apr 2024
Goede producten voor een nette prijs, alleen had de verzending wel wat sneller gemogen.
21 mrt 2024
de shake die ik gekocht had heeft een heel lekkere smaak. De verzending mag sneller.
28 mrt 2024
De vanille smaak is voor mij veel toeziet, ik vind hem niet goed mengen met kwark.

Prima producten

Tevreden over de producten alleen erg jammer dat de levering zo lang duurt
vlotte communicatie met klantendienst. Goede oplossing voor probleem
3 apr 2024
Dozen sluiten niet goed af. Elke doos had een poeder laagje
2 apr 2024
Bardzo dobra jakość produktów,szybka wysyłka.Polecam
Goede producten aan zeer concurrentiële prijzen.
RV
R V.
Schijndel

Prijs ok , levertijd te lang

Produkt en prijs prima , levertijd te lang .