bodylab.nl- Logo - Beoordelingen

bodylab.nl

734 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.772 beoordelingen in totaal

23 jan 2024
Goeie producten en snelle levering. Het enige is wel, ik heb nu 2x een mail gestuurd naar de klanten service met een vraag over m’n bestelling alleen hier nooit reactie op gekregen.

30 jan 2024
Veel te veel mails. Soms duurt een bestelling 14 dagen eer ze geleverd w. Soms 1 week. Soms binnen de paar dagen. De korting voor vrienden werkt niet.

Beoordelingen voor bodylab.nl

26 mei 2024

Malto Dextrin box en shakebeker lek. Volledige bedrag teruggestort.

De Malto Dextrin van 5 kg was door een slecht sluitend deksel uit de box geraakt en 'lekte' zelfs uit de verpakkingsdoos. De dop van de Bodylab shakebeker is er heel moeilijk recht op te draaien waardoor waar door de spatten regelmatig tot op het plafond zitten. Na reclamatie is het volledige bedrag netjes teruggestort!!!
31 mei 2024
De eiwitten zijn wel heel goed van smaak met water zijn ze heel dun toen dacht ik wel effe o dit vind ik niet zo fijn nu beetje melk gedaan wat ik liever niet doe maar dan zijn ze wel helemaal top ga ze nig even met Amandelmelk en havermelk proberen

1e keer

Alles gingen we voor de 1e keer aanschaffen. Ik vond de verzending traag, maar misschien kan dat naar België worden verbeterd. Ik hou echt van de selectie van producten. Ik hoop dat mijn selecties ROCKEN.
9 jun 2024
Verpakking zoals het deksel zat toch wel veel stof , zat precies ergens in de kelder ofzo vond dit heel raar niet echt proper. Dit heb ik al vaker aangetroffen wanneer ik iets bestel.
Antwoord van bodylab.nl
Lieber Kunde, liebe Kundin, wir entschuldigen uns aufrichtig für den Zustand der Verpackung. Das ist nicht unser Standard, und wir verstehen Ihre Besorgnis. Bitte seien Sie versichert, dass wir Maßnahmen ergreifen, um sicherzustellen, dass dies nicht wieder vorkommt.
Er is een mooi aanbod in goede producten. Juli 24 vertrek ik voor 4500km in Noorwegen. Dan is het belangrijk zo weinig mogelijk gewicht mee te hebben met goede producten. Dank je.
steeds goede producten, wij eten al eens graag sausjes, de sausjes van Bodylab zijn niet goedkoop, maar het is een goed alternatief voor mayonaise ed
4 jun 2024
Goede producten, goed prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke omschrijvingen van de producten. Bezorging prima.
Good quality. A little expensive compared to other companies but it’s the best quality out there
27 mei 2024
Zeer tevreden over dit bedrijf. Altijd snel, de kwaliteit van de producten is top.
4 jun 2024
snelle levering tegen de achtergrond dat de bestelling uit Duitsland komt
JR
8 jun 2024
Snelle levering. En de product dat ik wilde op voorraad.
PB
Bestelling komen altijd op tijd en ze zijn altijd in orde
24 mei 2024
Levering wat traag maar netjes geleverd
31 mei 2024
Verzending: snelheid en communicatie
De kwaliteit van de producten.
6 jun 2024
Prima prijs, snelle levering!
Alles zoals altijd perfect
3 jun 2024