bodylab.nlBeoordelingen

Georg Bader

Beoordelingen voor bodylab.nl

3.97/5.00

843 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over bodylab.nl

Alles snel

Alles keurig netjes en snel bezorgd

Mooie producten en leveren gewoon keurig op tijd de producten die ik bestel. Niet te vergeten dat ze altijd mooie aanbiedingen hebben!!

1 dag geleden
Super blij

1 dag geleden
Levering duurt erg lang, je wordt slecht geïnformeerd.

Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, we verontschuldigen ons voor de vertraging in de levering. We doen er alles aan dat U uw bestelling zo snel mogelijk bekomt. We contacteren U vanaf we meer informatie hebben betreffende uw bestelling.
Slecht levring heb mij product nog niet ontvangen

Geen toelichting

Antwoord van bodylab.nl
Pureway c vandaag ontvangen blij met het product dank u voor de service

Altijd heel tevreden

Wat een leuke webwinkel en helemaal niet duur . Snel levering en mijn bestelling was netjes ingepakt ben erg tevreden.

Nog steeds niks ontvangen!

Antwoord van bodylab.nl
Alles is perfect verlopen van online bestellen tot het ontvangen van het pakje

2de keer al bestelling gedaan bij bodylap. Ben zeer tevreden over de producten. Met de levering ook geen problemen gehad ondanks de corona crisis.

Nog steeds niet binnen! Duurt mij te lang Meer dan 5 dagen

Alles in orde

nog steeds niets ontvangen.tot nu toe een

Antwoord van bodylab.nl
Ivm covid-19 duurde de bestelling wat langer, maar ik ben heel tevreden dat het geleverd is. De whey proteïnen zijn goed verpakt. Er zat zelfs een gratis proteïne reep erbij. Heb geen aanspraak gedaan op de service. Deze had ik niet nodig.

1 week geleden
Bestelling van 23.03. Vandaag is 31.03. en nog niets ontvangen.

Snelle service netjes verpakt

1 week geleden
Al een aantal keer besteld alles is prima maar alleen de bezorging is zeer slecht de tijden die dhl zegt komen ze niet na geen briefje in de bus en niet aanbellen niet 1 keer iedere keer krijg ik een mailtje dat ik niet thuis was ? Nou na 5x dit mee hebben gemaakt