bodylab.nlBeoordelingen

: 1.733GoedGecertificeerd

Details
Contact

Categorieën

Contact
Vitafy GmbH
Radlkoferstr. 2
81373 München
Duitsland
Gevolmachtigde
Georg Bader

Beoordelingen voor bodylab.nl

3.97/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

843 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

47 %
26 %
12 %
8 %
7 %
1.733 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over bodylab.nl

Sorteren Meest recente eerst 
Gisteren
Alles snel
 
 Geverifieerde beoordeling|
Alles keurig netjes en snel bezorgd
 
 Geverifieerde beoordeling|
Gisteren
Mooie producten en leveren gewoon keurig op tijd de producten die ik bestel. Niet te vergeten dat ze altijd mooie aanbiedingen hebben!!
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 dag geleden
Super blij
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 dag geleden
Levering duurt erg lang, je wordt slecht geïnformeerd.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van bodylab.nl
Gisteren
Beste klant, we verontschuldigen ons voor de vertraging in de levering. We doen er alles aan dat U uw bestelling zo snel mogelijk bekomt. We contacteren U vanaf we meer informatie hebben betreffende uw bestelling.
Slecht levring heb mij product nog niet ontvangen
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van bodylab.nl
Gisteren
Beste klant, we verontschuldigen ons voor de vertraging in de levering. We doen er alles aan dat U uw bestelling zo snel mogelijk bekomt. We contacteren U vanaf we meer informatie hebben betreffende uw bestelling.
3 dagen geleden
Geen toelichting
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van bodylab.nl
Gisteren
Beste klant, we verontschuldigen ons voor de vertraging in de levering. We doen er alles aan dat U uw bestelling zo snel mogelijk bekomt. We contacteren U vanaf we meer informatie hebben betreffende uw bestelling.
Pureway c vandaag ontvangen blij met het product dank u voor de service
 
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
Altijd heel tevreden
 
 Geverifieerde beoordeling|
Wat een leuke webwinkel en helemaal niet duur . Snel levering en mijn bestelling was netjes ingepakt ben erg tevreden.
 
 Geverifieerde beoordeling|
Nog steeds niks ontvangen!
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van bodylab.nl
Gisteren
Beste klant, we verontschuldigen ons voor de vertraging in de levering. We doen er alles aan dat U uw bestelling zo snel mogelijk bekomt. We contacteren U vanaf we meer informatie hebben betreffende uw bestelling.
Alles is perfect verlopen van online bestellen tot het ontvangen van het pakje
 
 Geverifieerde beoordeling|
2de keer al bestelling gedaan bij bodylap. Ben zeer tevreden over de producten. Met de levering ook geen problemen gehad ondanks de corona crisis.
 
 Geverifieerde beoordeling|
5 dagen geleden
Nog steeds niet binnen! Duurt mij te lang Meer dan 5 dagen
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van bodylab.nl
4 dagen geleden
Beste klant, we verontschuldigen ons voor de vertraging in de levering. We doen er alles aan dat U uw bestelling zo snel mogelijk bekomt. We contacteren U vanaf we meer informatie hebben betreffende uw bestelling.
5 dagen geleden
Alles in orde
 
 Geverifieerde beoordeling|
nog steeds niets ontvangen.tot nu toe een
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van bodylab.nl
5 dagen geleden
Beste klant, we verontschuldigen ons voor de vertraging in de levering. We doen er alles aan dat U uw bestelling zo snel mogelijk bekomt. We contacteren U vanaf we meer informatie hebben betreffende uw bestelling.
Ivm covid-19 duurde de bestelling wat langer, maar ik ben heel tevreden dat het geleverd is. De whey proteïnen zijn goed verpakt. Er zat zelfs een gratis proteïne reep erbij. Heb geen aanspraak gedaan op de service. Deze had ik niet nodig.
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 week geleden
Bestelling van 23.03. Vandaag is 31.03. en nog niets ontvangen.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van bodylab.nl
5 dagen geleden
Beste klant, we verontschuldigen ons voor de vertraging in de levering. We doen er alles aan dat U uw bestelling zo snel mogelijk bekomt. We contacteren U vanaf we meer informatie hebben betreffende uw bestelling.
1 week geleden
Snelle service netjes verpakt
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 week geleden
Al een aantal keer besteld alles is prima maar alleen de bezorging is zeer slecht de tijden die dhl zegt komen ze niet na geen briefje in de bus en niet aanbellen niet 1 keer iedere keer krijg ik een mailtje dat ik niet thuis was ? Nou na 5x dit mee hebben gemaakt
 
 Geverifieerde beoordeling|