stethoscoopspecialist.nl

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden104 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2023
stethoscoopspecialist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Duidelijke informatie over de zending die uiteraard compleet was. Op voorhand was het mogelijk om bij een drop-off punt de bestelling op te kunnen halen (wel zo fijn, hoef je niet op een bepaald tijdstip thuis te zijn). Ik heb 100 scalpel mesjes besteld. Ik was aangenaam verrast dat die per 5 afzonderlijk in een gesealde sub verpakking werden geleverd. Die informatie kan klanten helpen (de mesjes zijn van koolstofstaal en kunnen dus roesten. Door de sub verpakking is dat niet aan de orde

1 okt 2023
Na bestelling en betaling niets meer vernomen van dit bedrijf

Beoordelingen voor stethoscoopspecialist.nl

17 apr 2024
Ik heb een knie hamer besteld voor mijn dochter en haar naam er in laten graveren. Ik had de naam op de handvat verwacht maar het stond in de bovenste vlak van de hamer. Ik kon dat niet zelf bepalen. Misschien als optie vermelden waar je graag de naam ingegraveerd wilt hebben. Indien het materiaal en de lengte van de naam het toelaat.
18 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling! We gaan er zeker naar kijken wat er mogelijk is hierin. Met vriendelijke groet, Team Stethoscoop Specialist
Super snel en perfect eindresultaat! Mooi ingegraveerd en de kleur klopte met de foto op de telefoon. We zijn zeer tevreden en het cadeau werd meer dan positief ontvangen! Bedankt
Antwoord van stethoscoopspecialist.nl
Dank u wel voor de super mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Stethoscoop Specialist
18 apr 2024

Er was even iets fout gegaan, Maar dat werd met één telefoontje opgelost. Heel snel en byzonder vriendelijk.
20 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te lezen. Met vriendelijke groet, Team Stethoscoop Specialist
Een perfecte service , goed advies, snelle levering, prachtige gravering. Kortom, top! Zeer tevreden.
Antwoord van stethoscoopspecialist.nl
Dank u wel voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Stethoscoop Specialist

Top service

Snelle verzending, goede nazorg na verkoop en snelle goede oplossing vriendelijke klantendienst
Snel geleverd, goede stethoscoop
18 apr 2024
Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team Stethoscoop Specialist
Snelle levering!
Service is top
13 apr 2024
Antwoord van stethoscoopspecialist.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Stethoscoop Specialist
18 apr 2024
Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Stethoscoop Specialist
13 apr 2024
18 apr 2024
Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Stethoscoop Specialist
7 apr 2024
Antwoord van stethoscoopspecialist.nl
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te lezen. Met vriendelijke groet, Team Stethoscoop Specialist
7 apr 2024
17 mrt 2024
Ik had een stethoscoop gekocht waar je bij het luisteren door de oordopjes maar aan één kant geluid hoorde als je op het membraan tikte. Hopelijk werkt de stethoscoop die ik nu elders heb gekocht wel. Verder de metalen membraan beviel me wel. Even koud alleen beter dan het rubber wat aan de stethoscoop zit van een huisarts
19 mrt 2024
Bedankt voor de review. Met vriendelijke groet, Team Stethoscoop Specialist
Ik ben heel tevreden over de snelheid van het beantwoorden van mijn mail, de bestelling en de bezorging. Wat ik jammer vindt is dat ik 3 onderdelen moet bestellen als ik 1 onderdeel kwijt ben van mijn stethoscoop. Wellicht kunnen jullie dat terugkoppelen naar Littmann?
Antwoord van stethoscoopspecialist.nl
Goedemorgen Sabine, Bedankt voor de mooie beoordeling. In het verleden was het mogelijk om onderdelen los aan te kopen. Sinds een aantal jaar heeft 3M ervoor gekozen om enkel nog onderdelenkits (voorzien van reserve onderdelen) op de markt te brengen. Ik begrijp uw punt uiteraard wel. Met vriendelijke groet, Timo van der Werff Stethoscoop Specialist
10 mrt 2024

Goed geholpen

Klein foutje in de levering werd zeer snel en zonder problemen hersteld. Vriendelijk geholpen. Zeer snel geleverd.
Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Stethoscoop Specialist

Uitstekende service

Vrijdag besteld, dinsdag al in huis. Gegraveerd en al! Naam mooi er in gegraveerd Ben echt heel blij ermee
Antwoord van stethoscoopspecialist.nl
Bedankt voor de mooie review! Fijn om te lezen. Met vriendelijke groet, Team Stethoscoop Specialist

probleem met bezorgen

Fijn dat er contact met mij werd opgenomen via de mail toen er onduidelijkheid was over het adres.
Antwoord van stethoscoopspecialist.nl
Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Stethoscoop Specialist

Top winkel!

Goede service, snelle levering, vriendelijk personeel en een super stethoscoop!!
Antwoord van stethoscoopspecialist.nl
Duidelijke website, vlotte levering. Resultaat van naam graveren matig.
30 mrt 2024
Goedemiddag Maarten, Bedankt voor de beoordeling. Ik neem aankomende week even contact met u op aangaande de gravering. Fijne paasdagen. Met vriendelijke groet, Team Stethoscoop Specialist