juvel-5.nlBeoordelingen

juvel-5.nl - Aminozuren, vitamine en mineraalstoffen

Made in Germany: Als gespecialiseerde leverancier van kwalitatief hoogwaardige aminozuur producten legt JUVEL-5, de langjarige testwinnaar in de Europese markt-vergelijking, speciale nadruk op de zuiverheid van de gecertificeerde ingrediënten. Voor diverse toepassingsgebieden ontvangt u hoogste kwaliteit tegen een eerlijke prijs, zonder bijwerkingen en receptvrij.
AMINOVA S.L.

4.55/5.00

123 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over juvel-5.nl

Prima service
De bestelling en levering liep bijzonder soepel. Het effect van het product kan ik nog niet beoordelen, evenals de service omdat dit de eerste order was en ik nog geen beroep heb hoeven doen op verdere service Tot nu toe
GLS kan blijkbaar de hoeveelheid zendingen niet aan, de zending is 3 dagen na elkaar onderweg voor aflevering geweest, en ik maar thuisblijven.
Goede levering Kwaliteits producten
goede en snelle service
Het voldoet volledig aan de verwachting.
Kan er nog niets over zeggen...Valt me wel op dat het lijkt of alle reviews door dezelfde persoon geschreven zijn.
 Antwoord van juvel-5.nl
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling.Onze shop voldoet aan de kwaliteitscriteria van Trusted Shops. Het keurmerk van Trusted Shops staat o.a. voor betrouwbare shops, dit geldt ook voor het beoordelingssysteem. Een team van experten bij Trusted Shops zorgen ervoor dat authentieke beoordelingen van echte klanten worden weergegeven. Meer informatie hierover vind u op de website van Trusted Shops.
De produkten werden aan de voordeur geplaatst ipv in de brievenbus
Snelle levering top
Snelle levering. Goed product.
eigenlijk had ik product arginine willen ontvangen, alsnog deze bestelling, kunt u daar actie voor nemen?
 Antwoord van juvel-5.nl
Vriendelijk bedankt voor uw bestelling en beoordeling. U heeft bij ons het product s-balance besteld en deze ook ontvangen. Natuurlijk is het mogelijk uw product om te ruilen, onze klantenservice neemt z.s.m. contact met u op.
top
Gratis verzekering, snelle afhandeling. Gewoon zoals het hoort.
GLS kan in vergelijking met andere leveranciers de vergelijking niet doorstaan.
Zeer tevreden over afhandeling bestelling en over produkt. We gebruiken dit nu bijna 2 jaar met behoorlijk resultaat voor zowel huid als haren. Het werd wel pas echt merkbaar na ongeveer 6 maanden gebruik.
Ik was 2 maanden gestopt en merkte direct het verschil. Na het wassen, viel mijn haar ontzettend weer uit. Direct weer aangeschaft en ga nu trouw door met het innemen van Juvel 5, haardirect
Niet nodig
Snelle levering, pillen slik ik al langere tijd en ik ben zeer tevreden!
Product doet wat het beloofd.
gebruik het pas sinds kort kan er dus nog niet goed over oordelen.